Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Du skulle ha blitt kjent med noen nye hyggelige folk...kanskje blitt med i røde kors og fått en venn eller to der?
Har du noen tanker om det? Jeg vil deg bare godt og mener ikke å mase. :klem: 

Ja jeg skulle det men det er ikke så mange hyggelige mennesker rundt her sånn ser du har jo familie eiendom men sitter alene på fritiden Røde Kors er nok ikke noe for meg :( jada @Hoppetaujenta alt du sier menes godt :D :klem3::klem: Tomrommet ble visst for stort og blir større :( skulle vært hos han jeg nå :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja jeg skulle det men det er ikke så mange hyggelige mennesker rundt her sånn ser du har jo familie eiendom men sitter alene på fritiden Røde Kors er nok ikke noe for meg :( jada @Hoppetaujenta alt du sier menes godt :D :klem3::klem: Tomrommet ble visst for stort og blir større :( skulle vært hos han jeg nå :( 

Han skulle ha vært hos deg nå tenker jeg vi sier. Det andre blir for trist. :( Det har ikke gått så lang tid ennå, så det kommer bedre tider, men ikke i morgen nødvendigvis. Det tar tid og det er mange minner og følelser som skal kjennes på. Bare skriv her. Syt og klag så mye du vil om du må, for du blir møtt med forståelse her. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Trist at du døde pappa føler meg så alene ingen og snakke med ingen og besøke :( :( føler meg som en sånn gammel stakkars enke :( :( nå skjønner jeg åssen de har det ♥️♥️:rose::rose::levendelys::levendelys:🕯️🕯️ under normale omstendigheter ville jeg vært hos deg nå 

:hjerte::hjerte::rose::rose::levendelys::levendelys::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (13 minutter siden):

Du har alltids oss forumvennene dine her da :klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Han skulle ha vært hos deg nå tenker jeg vi sier. Det andre blir for trist. :( Det har ikke gått så lang tid ennå, så det kommer bedre tider, men ikke i morgen nødvendigvis. Det tar tid og det er mange minner og følelser som skal kjennes på. Bare skriv her. Syt og klag så mye du vil om du må, for du blir møtt med forståelse her. 

Ja mye mulig det var jo jeg som reiste ut til han hver dag fra klokken 16-17 og til 22:15 og på helger fra klokken 11:00-22:15 :( nei jeg vet ikke ja det er masse minner og følelser ja jeg skal gjøre det spesielt hver Fredag så blir savnen sterk ♥️ takk for forståelsen Hoppe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja mye mulig det var jo jeg som reiste ut til han hver dag fra klokken 16-17 og til 22:15 og på helger fra klokken 11:00-22:15 :( nei jeg vet ikke ja det er masse minner og følelser ja jeg skal gjøre det spesielt hver Fredag så blir savnen sterk ♥️ takk for forståelsen Hoppe

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (5 minutter siden):

Du har alltids oss forumvennene dine her da :klem3:

Tusen takk :klem3: Tror jeg skal hente meg en kopp med Evergood fra Aliens maskina mi som pappa kalte den :klem3: 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Tusen takk :klem3: Tror jeg skal hente meg en kopp med Evergood fra Aliens maskina mi som pappa kalte den :klem3: 

Pingvinen :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var alltid så koselig og tilrettelagt på Sykehjemmet 22 Juni ringte Pappa alltid opp på morgenen og sa i morgen ST Aften skal du hit og spise Hamburger og Grillpølser med godt tilbehør 16 Mai meddelte han at 17 Mai skulle jeg feire med han det hadde de ved sykehjemmet sagt 10 Desember meddelte han at Juleaften var reservert meg der ute dette er en tid jeg savner så sterkt :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Var alltid så koselig og tilrettelagt på Sykehjemmet 22 Juni ringte Pappa alltid opp på morgenen og sa i morgen ST Aften skal du hit og spise Hamburger og Grillpølser med godt tilbehør 16 Mai meddelte han at 17 Mai skulle jeg feire med han det hadde de ved sykehjemmet sagt 10 Desember meddelte han at Juleaften var reservert meg der ute dette er en tid jeg savner så sterkt :( 

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom pusejenta tilbake i stua etter å ha vært på soverommet til far i 2 timer guttebror ble glad :D 😻:katt2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Endelig kom pusejenta tilbake i stua etter å ha vært på soverommet til far i 2 timer guttebror ble glad :D 😻:katt2:

😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...