Gå til innhold

Maskinførers Dagbok


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Ja mye mulig det var jo jeg som reiste ut til han hver dag fra klokken 16-17 og til 22:15 og på helger fra klokken 11:00-22:15 :( nei jeg vet ikke ja det er masse minner og følelser ja jeg skal gjøre det spesielt hver Fredag så blir savnen sterk ♥️ takk for forståelsen Hoppe

Jeg ordlegger meg klossete her, men håper det kommer fram hva jeg forsøker å si.

Først og fremst.  Du har virkelig stilt opp for din far :hjerte: Han virker til å ha vært svært både stolt av deg og svært glad i deg.

Tror det gjorde godt for både ham og for deg at du var der. Savnet vil alltid være der.

Det har vært lite tid og kanskje rom for annet i livet ditt disse siste årene?

Har du noen hobbyer eller interesser du har lyst til å dypdykke i? Er det noe du alltid har hatt lyst til å lære deg? Er det noe sted du alltid har hatt lyst til å besøke/ reise til?

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle skifte låsekasse på ytterdøra i dag og  vriderfallen var feil vei og åpnet kassa og alt falt ut var bare ytre delen som skulle skrus av og ikke alle 5 skruene (Har jo hatt sommerjobb hos låsesmed i ungdommen) og bygget om en del kasser og sylindere så da er det bare og anslå at de Biltemakassene er ikke som Triovingkassene ;) heldigvis tok jeg vare på alle delen og vi prøver på nytt i morgen ;) 

 

 

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Skulle skifte låsekasse på ytterdøra i dag og  vriderfallen var feil vei og åpnet kassa og alt falt ut var bare ytre delen som skulle skrus av og ikke alle 5 skruene (Har jo hatt sommerjobb hos låsesmed i ungdommen) og bygget om en del kasser og sylindere så da er det bare og anslå at de Biltemakassene er ikke som Triovingkassene ;) heldigvis tok jeg vare på alle delen og vi prøver på nytt i morgen ;) 

 

 

 

 

 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 timer siden):

Jeg ordlegger meg klossete her, men håper det kommer fram hva jeg forsøker å si.

Først og fremst.  Du har virkelig stilt opp for din far :hjerte: Han virker til å ha vært svært både stolt av deg og svært glad i deg.

Tror det gjorde godt for både ham og for deg at du var der. Savnet vil alltid være der.

Det har vært lite tid og kanskje rom for annet i livet ditt disse siste årene?

Har du noen hobbyer eller interesser du har lyst til å dypdykke i? Er det noe du alltid har hatt lyst til å lære deg? Er det noe sted du alltid har hatt lyst til å besøke/ reise til?

 

Hei ja jeg har stilt opp for han og han for meg hadde det ikke vært for meg ville han aldri gjennomgått disse pinslene ja han var både stolt og glad i meg og oss ja det var det men tror ikke han visste at jeg var der han bare som Nei det er ikke noe annet nei jeg ble jo hentet av barnevernet når jeg var 3 år og mye er jo ødelagt pga dette jeg er oppvokst i Sarpsborg fikk ingen venner der og flyttet hjem til mor og far når jeg var 20 år gammel så nettverket er lite her sånn ja hobbyen min er Lerdueskyting og det er lite folk som engasjerer seg i meg der sånn de kommer i gruppe og og banen er innrettet sånn at man må være 2 mann en som trykker så dua kastes ut mens den andre skyter så det blir det verre med nå som pappa er borte for dette hadde vi sammen reise og reise ja til Max Camping der jeg mor og far far ett par dager i 2004 det var den gangen pappa sa at jeg måtte gå på toalettet og vaske beina mine fordi det stinka så fælt i hytta såpet de inn og stakk de ned i doskåla og trakk ned de ble rene og fine lukta forsvant også :ler: :D ♥️ språk snakker jeg  ikke så det blir verre må enten være Sverige og eller Danmark men har jo 2 Pusekatter også så det blir det verre med :( ♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Hei ja jeg har stilt opp for han og han for meg hadde det ikke vært for meg ville han aldri gjennomgått disse pinslene ja han var både stolt og glad i meg og oss ja det var det men tror ikke han visste at jeg var der han bare som Nei det er ikke noe annet nei jeg ble jo hentet av barnevernet når jeg var 3 år og mye er jo ødelagt pga dette jeg er oppvokst i Sarpsborg fikk ingen venner der og flyttet hjem til mor og far når jeg var 20 år gammel så nettverket er lite her sånn ja hobbyen min er Lerdueskyting og det er lite folk som engasjerer seg i meg der sånn de kommer i gruppe og og banen er innrettet sånn at man må være 2 mann en som trykker så dua kastes ut mens den andre skyter så det blir det verre med nå som pappa er borte for dette hadde vi sammen reise og reise ja til Max Camping der jeg mor og far far ett par dager i 2004 det var den gangen pappa sa at jeg måtte gå på toalettet og vaske beina mine fordi det stinka så fælt i hytta såpet de inn og stakk de ned i doskåla og trakk ned de ble rene og fine lukta forsvant også :ler: :D ♥️ språk snakker jeg  ikke så det blir verre må enten være Sverige og eller Danmark men har jo 2 Pusekatter også så det blir det verre med :( ♥️

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

:klem3::klem3:

Ja den låskassa gikk heden det er sikkert og visst :klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

👍👍

 

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja den låskassa gikk heden det er sikkert og visst :klem3::klem3:

Cassidy Tvillingene håper at du snart får det fikset vi.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene håper at du snart får det fikset vi.:nikke::nikke:

Tja det var det da ;)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (13 minutter siden):

Tja det var det da ;)

😉😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Litt her og litt der så blir all ting tel 

IMG_20240225_032029_062.jpg

IMG_20240225_025708_837.jpg

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven er klokka blitt 03:25 alt begynte klokken 22:00 ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Ja nå skulle dere vært her dere som er eksperter på puslespill ;) :tommelopp2::tommelopp2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

😉😉

Denna ekke besvart så har da jobbet i 2 timer ;);) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig følelse har jeg aldri hatt i hele mitt  36 årige liv ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli deilig og få inn en ny låsekasse i en 46 år gammal dør kanskje det blir en Yale Doorman etterhvert også ;) deiligst hadde vært sentrallås ;) 

1265684_2_600x600_t_g.webp

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Dæven er klokka blitt 03:25 alt begynte klokken 22:00 ;) 

 

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja nå skulle dere vært her dere som er eksperter på puslespill ;) :tommelopp2::tommelopp2:

 

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Denna ekke besvart så har da jobbet i 2 timer ;);) 

 

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

;);) 

 

Maskinfører skrev (10 minutter siden):

Så deilig følelse har jeg aldri hatt i hele mitt  36 årige liv ;) 

 

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Skal bli deilig og få inn en ny låsekasse i en 46 år gammal dør kanskje det blir en Yale Doorman etterhvert også ;) deiligst hadde vært sentrallås ;) 

1265684_2_600x600_t_g.webp

:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden):

 

 

 

 

 

:strix::strix:

:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...