Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Så alle tre episodene. Det siste paret, Joakim(?) og Mila. De har to barn hver, snakker ulik dialekt, bor de i nærheten av hverandre? 

Edit: googlet det, det er en i Rådal og en på Hamar. Ganske lang avstand da. 

https://presse.discovery.no/post/her-er-deltakerne-i-nye-gift-ved-forste-blikk?fbclid=IwAR3ZmyLa1qBEZ2J9kvYY3DOJaGW3Mlw9-VIBL3Fipl7Odpk1ipI4Yl5dpSE

De setter altså sammen en familie med 4 barn som aldri har møttes. Snakk om og ikke ta hensyn til barna. Er de flyttbare noen av de? Nydelige personer, for all del, men omstendighetene rundt stusser jeg veldig på!

 

Heldigvis er det ikke juridisk bindende denne gangen! (se link)

Endret av Christina82
  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flamme skrev (11 timer siden):

Gir dette et forsøk, ikke sett tidligere sesonger.

Det paret med tattisene - hun Cecilie (?) med vipper, negler og lepper. Tror ikke det ender bra i hele tatt. Synes hun virker så umoden og usikker. Vet det blir trøbbel når hele personligheten er å være bitchy og 'temperementsfull' som hun selv beskrev seg. Virker som noen mannfolk liker den harry plastikk oversminka stilen og er villig til å godta alt av drama personlighet. Forstår det ikke helt, jeg. 🤷‍♀️

Synes også synd på hun som ønsket en moden voksen mann, men som fikk en 22åring med komplekser. "Er du mann, så driver du med motor"-type. Blir spennende å se om han klarer å leve opp til forventningene hennes, det tviler jeg sterkt på. Hun burde hatt noen over 30.

 

Enig. De sa at han på 22 var moden for alderen, virker ikke sånn i det hele tatt. Forstår godt at hun ble skuffet. Skal de først matche folk så bør de da følge kriteriene de har lagt, og alder er viktig.

Ørjan og Cecilie virker ikke som en god match heller. Cecilie virker umoden og ikke klar for å gifte seg.

Virker som denne sesongen er ment til å lage drama og action fremfor å faktisk matche nye par.

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (4 minutter siden):

 

 

Endret av K_mb
Skulle ikke sitere meg selv 😅
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tenker dere holder sammen og hvem vil ikke fungere?

 

Ørjan og Cecilie tror jeg ikke kommer til å holde sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at Cecilie er der av seriøse grunner. Hun er hyret inn for drama effekten. Dersom ikke Ørjan også er med på skuespillet, syntes jeg synd på ham. 😬

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har elsket dette programmet, men når jeg så det var tidligere realitydeltakere med i år så har jeg enda ikke klart å se på det. 
Litt av sjarmen med programmet var jo at det var helt vanlige folk med som ikke nødvendigvis har hatt et behov for å komme på tv og som man ikke kjenner til fra før av

  • Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bordogstol skrev (6 minutter siden):

Har Marius deltatt på noe før? Er sikker på at jeg har sett ham.

Paradise hotel og det programmet hvor flere skal date samme fyr og bo sammen en uke. Husker ikke navnet på serien i farta😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bordogstol skrev (6 minutter siden):

Har Marius deltatt på noe før? Er sikker på at jeg har sett ham.

Var på paradise, for lenge siden, og et datingprogram i alle fall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christina82 skrev (5 timer siden):

Så alle tre episodene. Det siste paret, Joakim(?) og Mila. De har to barn hver, snakker ulik dialekt, bor de i nærheten av hverandre? 

Edit: googlet det, det er en i Rådal og en på hamar. Ganske lang avstand da. 

https://presse.discovery.no/post/her-er-deltakerne-i-nye-gift-ved-forste-blikk?fbclid=IwAR3ZmyLa1qBEZ2J9kvYY3DOJaGW3Mlw9-VIBL3Fipl7Odpk1ipI4Yl5dpSE

De setter altså sammen en familie. med 4 barn som aldri har møttes. Snakk om å ikke ta hensyn til barna. Er de flyttbare noen av de? Nydelige personer, for all del, men omstendighetene rundt stusser jeg veldig på!

 

Heldigvis er det ikke juridisk bindende denne gangen! (se link)

Rådal er i Bergen så blir lang pendling

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birthe-Birgit skrev (1 time siden):

Før var konseptet å finne gode matcher og hjelpe dem til å føle trygghet og gro frem kjærlighet. Et varmt program. Nå har de resirkulert tidligere reality-deltagere og laget dårlige matcher, og alle skal stues sammen i en blokk for å skape mest mulig drama 🤦🏻‍♀️ heier heller på programmer som Love IRL 👏❤️

Det må ha alle i samme bygg er vel sånn de gjør det i Australia

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (15 timer siden):

Useriøst med en gang. Vi vet jo at det der blir tv… Ikke de skarpeste knivene som ble puttet inni denne sesongen. Ikke akkurat akademikere. 

???? Ikke akkurat akademikere?? Altså for en teit kommentar 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

Blir det mer seriøst med en ingeniør enn en snekker feks? 
 


 Ser på første episode nå, kjenner igjen Ørjan fra det Linni programmets , tror han får en skikkelig utfordring m kona😅

Blir nok mye artig underholdning fremover😂

Hvis det er flere som er plukket fra Reality er det litt dumt, det er sikkert plenty med helt ukjente som ville vært med. Men, det er jo blitt sånn på tv, resirkulering 😜
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru Uperfekt skrev (50 minutter siden):

Det må ha alle i samme bygg er vel sånn de gjør det i Australia

Ja, det ser ut som om de har gjort om på konseptet for å gjøre det på samme måte som i Australia. Håper bare det klarer å hjelpe deltakerne med sin personlige utvikling på samme måte som i Australia. 

Tipper Ørjan og drama-dama blir de første der begge svarer "dra" og forlater programmet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (18 minutter siden):

???? Ikke akkurat akademikere?? Altså for en teit kommentar 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

Blir det mer seriøst med en ingeniør enn en snekker feks?

Ja, det blir det. Mer jordnære mennesker som baserer forholdet på annet enn matchende tatoveringer….

Vil man se Paradise Hotel, slår man på Paradise Hotel. De undervurderer seerne denne gangen. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 minutter siden):

Med så useriøs casting er det ingen vits i å se på. De har matchet en hundeeier med en allergiker, en dame på 30 med en mann som har en datter på 20, to to-barns foreldre som bor på hver sin side av landet, en ekstremt umoden paradise dame med en 10 år eldre nesten like barnslig mann, enn 22(!) åring med en 2 år eldre jente som tror alle menn bare er ute etter kroppen hennes og resten husker jeg ikke bortsett fra de to homofile som heller ikke kommer til å funke.

Jeg likte egentlig dette programmet veldig godt, men denne sesongen er ræl.

Jeg er enig i at castingen er ganske "rar". Jeg har egentlig mest trua på han med voksen datter, og hun som var litt yngre enn han. De virker som om de faktisk liker hverandre, og jeg tenker at så lenge han er åpen for nytt barnekull, så er ikke en 20-år gammel datter noe som vil påvirke dem i hverdagen. 

Men slik det ser ut i reklamene, så har de jo åpnet for at de hver uke skal kunne velge å bli eller dra. Altså kan jo en del av disse forholdene være relativt kortlevde. Jeg tviler på at norske deltagere er så veldig åpne for å bli uke etter uke, dersom partneren har valgt "dra" en gang allerede. 
Altså er det fare for at minst ett par ryker etter bare en uke eller to. Hva gjør de da? Kommer det inn flere, eller går de videre med få par? 
Det kan jo ikke bli særlig langvarig program med disse parene. Det virker jo ikke som om så mange av de opplever å ha så mye til felles. 
(I Australia matchet de en vegeterianer med en som elsket biff og grilling... Det varte ikke akkurat så lenge.) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...