Kullsyrevann Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #141 Skrevet 19. februar 2023 Et tips er at man kan jakte på shiny beasts, jeg gleder meg til jeg unlocker den delen og kan samle på de mest unike fargene 😏
DildoShwaggins Skrevet 19. februar 2023 #142 Skrevet 19. februar 2023 Nå har jeg fått 100% på spillet, og jeg veldig skuffet. Det begynte så bra og jeg har nesten ikke gjort annet enn å spille. Dessverre ble det ganske platt og kjedelig etterhvert, litt som AC. Noen få av sidequestene hadde dybde og forholdsvis god historie, men 95% av alt det andre var bare overflødig fyll i spillet. Det er begrenset hvor spennende det er å fly-drepe-plukke opp-returnere, for 25. gang. Jeg er også veldig skuffet over hvor lite frihet man har i spillet, jeg hadde høye forventninger og så for meg at man kunne gjøre nesten som man ville, og at ting man sier/gjør gir forskjellige utfall i spillet videre. Men det virket ikke som at det hadde noe å si. Jeg så frem til å prøve meg som en "ond" og så begynne på ny save og spille som "god". Dessverre virker det som at det ikke er flere alternativer til hvordan spillet slutter. Det var veldig nedtur. Jeg har også hørt folk kalle det for "Gta med tryllestav" og jeg kunne ikke vært mer uenig. Man kan ikke kaste trylleformler mot hvermannsen, kun de samme faste slemme karakterene som holder seg i klynger her og der over hele landet. Så jeg anbefaler ikke å gi 600 (jeg betalte 800 og angrer) for dette spillet. Hadde det ikke vært for at spillet tar sted på hogwarts og stedene rundt, så ville jeg gitt det en 5. 2
Marimba Skrevet 21. februar 2023 #143 Skrevet 21. februar 2023 Velger dere å lære unforgivable curses? Jeg har gjort det,og kjenner jeg får like dårlig samvittighet hver gang jeg tyr til de i en kamp😂 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #144 Skrevet 21. februar 2023 Spilte ca 30t de første dagene, men siste oppdateringen gjør så PCen min ikke takler det lengre. Jeg venter på ny pc uansett da, men har satt spillet på vent mellomtiden så jeg ikke ødelegger opplevelsen. Jeg elsker det, og jeg er verken en solo eller story player. Anonymkode: 63cc1...4a5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #145 Skrevet 21. februar 2023 Marimba skrev (1 time siden): Velger dere å lære unforgivable curses? Jeg har gjort det,og kjenner jeg får like dårlig samvittighet hver gang jeg tyr til de i en kamp😂 Jeg har nettopp lært Crucio, og brukte den mot noen poachers. Følte meg helt forferdelig etterpå 😅 Anonymkode: b3c09...04f
Marimba Skrevet 21. februar 2023 #146 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har nettopp lært Crucio, og brukte den mot noen poachers. Følte meg helt forferdelig etterpå 😅 Anonymkode: b3c09...04f Ja! Venter liksom på å bli sendt til Azkaban😂
Polly Ester Skrevet 22. februar 2023 #147 Skrevet 22. februar 2023 Marimba skrev (14 timer siden): Velger dere å lære unforgivable curses? Jeg har gjort det,og kjenner jeg får like dårlig samvittighet hver gang jeg tyr til de i en kamp😂 Ja, jeg lærte de og brukte de (har igjen Avada Kadavera eller hva den nå heter), og jeg også får litt dårlig samvittighet av å bruke Crucio. Det er dog litt artig å bruke den andre som jeg ikke husker navnet på, der fiendene blir alliert med deg og kjemper mot sine egne. Den er artig på trollene. *ond latter* Jeg ble ferdig med den tredje trial i går, og det var den kuleste så langt. Vet ikke om jeg skal spoile noe om den siden alle her inne helt sikkert spiller på forskjellig måte, men den var helt utenom det vanlige i spillet og derfor veldig gøy. Det blir litt ensformig noen ganger mer "snakk med den, hent det for den, gå tilbake til den og snakk med den, hent den for den." Jeg har spilt ca 130 timer nå og koser meg fortsatt glugg ihjel og har fått fire vivarium og reddet masse søte dyr. Er bare lvl 33 enda, så har masse igjen. Noen av dere som har laget flere karakterer og spiller i forskjellige hus?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #148 Skrevet 22. februar 2023 Har nå fullført 99,9%. Mangler noen field guild pages i/på hogwarts som jeg rett og slett ikke orker å finkjemme for å finne. Ved hjelp av youtube så hadde jeg nok funnet alle, eller å løpe rundt som en hodeløs kylling. Brukt over 100 timer på spillet. Mine tanker om spillet; Første 30-40 timene så var spillet interessant. Innen jeg kom til nedre del av kartet så var jeg lei av å gjøre det samme om å om igjen. Side questene ble totalt uinteressante til slutt og jeg hoppet over all dialog og bare rushet gjennom dem. Må si jeg ble ganske så lei, dritt lei faktisk, treasure vaults allerede halvveis i spillet. Ifølge google så er det 104 av dem i spillet, og det er 102 for mange takk. Det må være min største pet peeve med spillet. Hovedplottet er kjedelig og uinteressant, bortsett fra slutten som var veldig bra. Synes Sebastian sin historie er best. Ikke noe fan av Natty og Poppy. Jeg likte veldig godt scenene i forbindelse med plottet og Sebastian, var som å se en mini film midt i spillet. Må si jeg fikk litt bismak av å bruke the unforgivable curses på grunn av Sebastian og det han gjorde, men crucio og imperio er gull verdt i kamp mot troll! Så det var verdt dårlige samvittigheten. 😂 Bra spill, absolutt... men når de først skal lage så stort spill, så skulle jeg ønske det ble mer variasjon i lengden. Blir nok en stund til jeg spiller igjennom det neste gang. Da blir det et annet hus, vil gjøre det på det vanskeligste settingen og kanskje droppe unforgivable curses for å gjøre det enda vanskeligere for meg selv, kanskje. Anonymkode: fecce...644 2
Marimba Skrevet 22. februar 2023 #149 Skrevet 22. februar 2023 Akkurat lært avada kedavra. Sitter og føler meg skikkelig ond😳 1
Polly Ester Skrevet 24. februar 2023 #150 Skrevet 24. februar 2023 Marimba skrev (På 22.2.2023 den 20.14): Akkurat lært avada kedavra. Sitter og føler meg skikkelig ond😳 Hvor og når osv. lærte du den? Jeg har de to andre, men den siste har jeg ikke fått/funnet ennå. Jeg er på ca 80 % nå, men kverket "the big bad" - litt sånn uten egentlig å mene det, men jeg stupte inn i en quest som var den siste trial og da var det ikke noen måte å komme ut av det på. Så nå føler jeg meg litt punktert, egentlig. Vet det er mer å gjøre, men føles litt halvveis. Er på lvl 35 og er en kløne til å slåss, så jeg døde 4-5 eller 6 ganger før jeg til vant. Lurer på om jeg skal passe på å være litt høyere i level og være full på alle potions og slikt før jeg i et nytt spill går inn i siste fase av main quests.
Marimba Skrevet 24. februar 2023 #151 Skrevet 24. februar 2023 Polly Ester skrev (11 minutter siden): Hvor og når osv. lærte du den? Jeg har de to andre, men den siste har jeg ikke fått/funnet ennå. Jeg er på ca 80 % nå, men kverket "the big bad" - litt sånn uten egentlig å mene det, men jeg stupte inn i en quest som var den siste trial og da var det ikke noen måte å komme ut av det på. Så nå føler jeg meg litt punktert, egentlig. Vet det er mer å gjøre, men føles litt halvveis. Er på lvl 35 og er en kløne til å slåss, så jeg døde 4-5 eller 6 ganger før jeg til vant. Lurer på om jeg skal passe på å være litt høyere i level og være full på alle potions og slikt før jeg i et nytt spill går inn i siste fase av main quests. Med sidequestene med Sebastian. Ble litt rart akkurat det der siden han er med både i hoved og sidequestene. Jeg kom også plutselig igjennom den siste trialen på lv 32. Så nå surrer jeg litt rundt uten å helt vite hva jeg skal gjøre. Fikk ikke lov til å bruke utilgiveligformlene på slutten i den siste trialen. Men hadde fullt av alle potions og slossplanter i den siste kampen, som jeg kom meg igjennom den på første forsøk. Og brukte 12 flasker eldruspotion underveis😂Jaja.. nå må jeg levle opp så jeg kan delta på avslutningsfesten. Så er det jeg holder på med. Skal ta flere Merlin trials og accient magic også underveis neste gang. Innspill litt sent at accient magic steder kan låse opp flere felter i magibarometeret. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #152 Skrevet 24. februar 2023 On 2/22/2023 at 3:22 PM, AnonymBruker said: Har nå fullført 99,9%. Mangler noen field guild pages i/på hogwarts som jeg rett og slett ikke orker å finkjemme for å finne. Ved hjelp av youtube så hadde jeg nok funnet alle, eller å løpe rundt som en hodeløs kylling. Brukt over 100 timer på spillet. Mine tanker om spillet; Første 30-40 timene så var spillet interessant. Innen jeg kom til nedre del av kartet så var jeg lei av å gjøre det samme om å om igjen. Side questene ble totalt uinteressante til slutt og jeg hoppet over all dialog og bare rushet gjennom dem. Må si jeg ble ganske så lei, dritt lei faktisk, treasure vaults allerede halvveis i spillet. Ifølge google så er det 104 av dem i spillet, og det er 102 for mange takk. Det må være min største pet peeve med spillet. Anonymkode: fecce...644 Ikke så rart at du er dritt lei etter å ha brukt over 100 timer på spillet i løpet av 2 uker og tror de fleste spillanmeldere skrev at hovedspillet var rundt 20-35 timer. Ser du ønsket at spillet var større og det er jeg også enig i. Men jeg tenker også at om man har lagt ned såpass mange timer og man ønsker mer så har man jo fått grei valuta for pengene når man kjøpte spillet. Håper selv på at spillutviklerne klarer å gjøre det lettere å fly sopelime og de da gir ut en oppdatering da med mulighet til å spille rumpeldunk. Anonymkode: 995ae...4ca 2
Tabris Skrevet 24. februar 2023 #153 Skrevet 24. februar 2023 Jeg klarer ikke helt forstå de som bruker så mye tid på et spill som 100 timer eller 100% completion for så å klage på hvor dårlig de synes spillet var. Hvis jeg ikke liker et spill så bruker jeg ikke mer tid på det og går heller og gjør noe annet. Jeg er 37% completion, men har ikke nødvendigvis 100% som mål. Jeg gjør det jeg liker når jeg liker det og så ser jeg hvor langt jeg kommer. Akkurat fått hippogriff selv. Vil gjøre mer main quest, men jeg blir så ofte distrahert av alle ting jeg kan gjøre. 😅 Har spilt 30 timer og er lvl 25. Storkoser meg! 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #154 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke så rart at du er dritt lei etter å ha brukt over 100 timer på spillet i løpet av 2 uker og tror de fleste spillanmeldere skrev at hovedspillet var rundt 20-35 timer. Ser du ønsket at spillet var større og det er jeg også enig i. Men jeg tenker også at om man har lagt ned såpass mange timer og man ønsker mer så har man jo fått grei valuta for pengene når man kjøpte spillet. Håper selv på at spillutviklerne klarer å gjøre det lettere å fly sopelime og de da gir ut en oppdatering da med mulighet til å spille rumpeldunk. Anonymkode: 995ae...4ca Jeg har ikke bare gjort hovedspillet... jeg har gjort alt. Samlet alt som kan samlet. Forsøkt å fullføre alt av collections og challenges. Gjort alle side questene også så klart. Så det stemmer ikke at det tar rundt 20-30 timer, det tar rundt 70 timer til sammen. Brukte litt lengre, fordi jeg har forsøkt å gjøre ting alene uten noen form for hjelp fra guider på nett. Jeg er heller ikke den beste gameren, så det tok sin tid. Jeg ønsker ikke at spillet skulle ha vært større, men mer variasjon når det først er så stort. Gjør meg ingenting at vi ikke har quidditch. Tror folk har for store drømmer til hva det ville ha gitt til spillet og hvordan det hadde vært. Jeg tror faktisk det hadde vært ganske kjedelig, som en billig demo versjon av FIFA. Og vanlig FIFA i seg selv er gørr kjedelig for meg. Anonymkode: fecce...644
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #155 Skrevet 24. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke bare gjort hovedspillet... jeg har gjort alt. Samlet alt som kan samlet. Forsøkt å fullføre alt av collections og challenges. Gjort alle side questene også så klart. Så det stemmer ikke at det tar rundt 20-30 timer, det tar rundt 70 timer til sammen. Brukte litt lengre, fordi jeg har forsøkt å gjøre ting alene uten noen form for hjelp fra guider på nett. Jeg er heller ikke den beste gameren, så det tok sin tid. Jeg ønsker ikke at spillet skulle ha vært større, men mer variasjon når det først er så stort. Gjør meg ingenting at vi ikke har quidditch. Tror folk har for store drømmer til hva det ville ha gitt til spillet og hvordan det hadde vært. Jeg tror faktisk det hadde vært ganske kjedelig, som en billig demo versjon av FIFA. Og vanlig FIFA i seg selv er gørr kjedelig for meg. Anonymkode: fecce...644 Ser du skrev det i ditt opprinnelige innlegg og jeg også skulle skrevet mer variasjon og ikke større. Beklager, det var jeg som skrev feil da jeg svarte på innlegget ditt. Anonymkode: 995ae...4ca
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #156 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke bare gjort hovedspillet... jeg har gjort alt. Samlet alt som kan samlet. Forsøkt å fullføre alt av collections og challenges. Gjort alle side questene også så klart. Så det stemmer ikke at det tar rundt 20-30 timer, det tar rundt 70 timer til sammen. Brukte litt lengre, fordi jeg har forsøkt å gjøre ting alene uten noen form for hjelp fra guider på nett. Jeg er heller ikke den beste gameren, så det tok sin tid. Jeg ønsker ikke at spillet skulle ha vært større, men mer variasjon når det først er så stort. Gjør meg ingenting at vi ikke har quidditch. Tror folk har for store drømmer til hva det ville ha gitt til spillet og hvordan det hadde vært. Jeg tror faktisk det hadde vært ganske kjedelig, som en billig demo versjon av FIFA. Og vanlig FIFA i seg selv er gørr kjedelig for meg. Anonymkode: fecce...644 Unnskyld meg - det heter Rumpeldunk! Anonymkode: 36900...236
Marimba Skrevet 24. februar 2023 #157 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Unnskyld meg - det heter Rumpeldunk! Anonymkode: 36900...236 På Hogwarts (som tråden og spillet heter og handler om) heter det quidditch.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #158 Skrevet 24. februar 2023 Dere som spiller spillet, får dere egen «wand» og blir sortert i eget hus og? Anonymkode: b83dd...ed6
Tabris Skrevet 24. februar 2023 #159 Skrevet 24. februar 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som spiller spillet, får dere egen «wand» og blir sortert i eget hus og? Anonymkode: b83dd...ed6 Ja, du velger wand og du velger hus. Dvs spillet velger wand for deg, men du kan redigere den etterpå. Samme med hus, du svarer på spørsmål og de svarene du gir plasserer deg i et hus, men du kan endre det hvis du vil.
font Skrevet 24. februar 2023 #160 Skrevet 24. februar 2023 Jeg begynte å spille for en ukes tid siden, men får bare spilt en time eller maks to på kveldstid pga baby, og i tillegg er jeg ikke den raskeste gameren - så progresjonen går ikke sånn veldig fort 😂 Men jeg liker det, og koser meg når jeg spiller! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå