Bringebærsyltetøy Skrevet 9. mai 2023 #381 Del Skrevet 9. mai 2023 I like VERY MUCH ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. mai 2023 #382 Del Skrevet 9. mai 2023 Warrior skrev (5 minutter siden): Synes Alessandra leverte bra jeg Så lenge Norge eller Finland går videre så er jeg fornøyd. Helst begge🇳🇴🇫🇮 Jeg syns også hun leverte bra. Hun hørtes litt forkjølet ut bare og jeg syns lyden var litt dårlig, men det er jo ikke hennes skyld. Låta er fengende da, så håper virkelig det går veien for henne 🤞🏻 Jeg likte ikke låta i det hele tatt første gang jeg hørte den, men liker den bedre nå. Heier på Norge uansett hva vi sender da, haha 😂🇳🇴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2023 #383 Del Skrevet 9. mai 2023 Alessandra er den beste til nå, men så har jeg jo også hørt den sangen flest ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. mai 2023 #384 Del Skrevet 9. mai 2023 Syns allesandra var kjempebra nå! Mye tightere prestentaajon enn i mgp, hun virka skjerpa og bedre. Litt småsurt her og der men jeg ble mer imponert enn tidligere regaerte ikke på lyden, pleier å se på tv og da syns jeg alle sånne direktesendinger har dårlig lyd men nå ser jeg på nettbrett og syns det er dritbra🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 9. mai 2023 #385 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg fatter ikke at det er mulig å like Serbia, men det er godt vi er ulike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 9. mai 2023 #386 Del Skrevet 9. mai 2023 Vixella skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal Norge alltid på død og liv ha så kjedelig sceneshow? Jeg er ikke kunnskapsrik nok om musikk og sang til å kunne si hvorvidt Alessandra sang surt eller ei, men tenker at hvis hun gjorde det, så kunne et fancy sceneshow ha fått fokuset bort fra det. Malta sin synes jeg var lik de sangene Moldova har sendt tidligere. Helt enig. De kunne gjort så mye mer ut av sceneshowet. Har null tro på at hun kan vinne når hun nesten bare står rolig og synger. Selvom jeg digger sangen og henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #387 Del Skrevet 9. mai 2023 Dømmer meg selv for å like Portugal sin sang (fram til nå, i all fall). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2023 #388 Del Skrevet 9. mai 2023 Liker Portugal, den har i alle fall særpreg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 9. mai 2023 #389 Del Skrevet 9. mai 2023 Portugal sin sang var litt kul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. mai 2023 #390 Del Skrevet 9. mai 2023 Perelandra skrev (3 minutter siden): Liker Portugal, den har i alle fall særpreg. Det var ihvertfall litt artig energi om ikke annet, hittil best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mai 2023 #391 Del Skrevet 9. mai 2023 Missfebruary skrev (2 minutter siden): Helt enig. De kunne gjort så mye mer ut av sceneshowet. Har null tro på at hun kan vinne når hun nesten bare står rolig og synger. Selvom jeg digger sangen og henne. Enig i det. Og Norge kan jo hvis de vil, Keiino i 2019 var jo helt topp. Samtidig synes jeg det er litt rart at man gjør det samme flere ganger også, Sverige som kryper på gulvet feks. Burde kanskje finne på noe annet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #392 Del Skrevet 9. mai 2023 Just now, Jobbermedbarn said: Enig i det. Og Norge kan jo hvis de vil, Keiino i 2019 var jo helt topp. Samtidig synes jeg det er litt rart at man gjør det samme flere ganger også, Sverige som kryper på gulvet feks. Burde kanskje finne på noe annet nå? Nja. Sverige kan stort sett gjøre som de vil og de kommer til finalen uansett. Når noe har fungert én gang, så er det greit å gjøre det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 9. mai 2023 #393 Del Skrevet 9. mai 2023 Er dette en blanding av Keane og The Killers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2023 #394 Del Skrevet 9. mai 2023 Liker også Irlands sang. Beste til nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 9. mai 2023 #395 Del Skrevet 9. mai 2023 Synes Alessandra sang fint, jeg. Og klart best hittil. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #396 Del Skrevet 9. mai 2023 Dette er muligens noe av det verste jeg har hørt i Eurovision så lenge jeg kan huske. Grøss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2023 #397 Del Skrevet 9. mai 2023 Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden): Er dette en blanding av Keane og The Killers? Fikk også U2 assosiasjoner, særlig gitarspillet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2023 #398 Del Skrevet 9. mai 2023 Irland synes jeg er best hittil. Resten har vært kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 9. mai 2023 #399 Del Skrevet 9. mai 2023 Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden): Enig i det. Og Norge kan jo hvis de vil, Keiino i 2019 var jo helt topp. Samtidig synes jeg det er litt rart at man gjør det samme flere ganger også, Sverige som kryper på gulvet feks. Burde kanskje finne på noe annet nå? Haha ja Sverige gjør kanskje det samme men de gjør i hvert fall noe 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. mai 2023 #400 Del Skrevet 9. mai 2023 Haha, Kroatia Jeg ler meg i hjel! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå