Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Warrior skrev (5 minutter siden):

Synes Alessandra leverte bra jeg :) 

Så lenge Norge eller Finland går videre så er jeg fornøyd. Helst begge🇳🇴🇫🇮

Jeg syns også hun leverte bra. Hun hørtes litt forkjølet ut bare og jeg syns lyden var litt dårlig, men det er jo ikke hennes skyld. Låta er fengende da, så håper virkelig det går veien for henne 🤞🏻 Jeg likte ikke låta i det hele tatt første gang jeg hørte den, men liker den bedre nå. Heier på Norge uansett hva vi sender da, haha 😂🇳🇴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alessandra er den beste til nå, men så har jeg jo også hørt den sangen flest ganger 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns allesandra var kjempebra nå! Mye tightere prestentaajon enn i mgp, hun virka skjerpa og bedre. Litt småsurt her og der men jeg ble mer imponert enn tidligere 

regaerte ikke på lyden, pleier å se på tv og da syns jeg alle sånne direktesendinger har dårlig lyd men nå ser jeg på nettbrett og syns det er dritbra🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at det er mulig å like Serbia, men det er godt vi er ulike. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal Norge alltid på død og liv ha så kjedelig sceneshow? Jeg er ikke kunnskapsrik nok om musikk og sang til å kunne si hvorvidt Alessandra sang surt eller ei, men tenker at hvis hun gjorde det, så kunne et fancy sceneshow ha fått fokuset bort fra det.

Malta sin synes jeg var lik de sangene Moldova har sendt tidligere. 

Helt enig. De kunne gjort så mye mer ut av sceneshowet. Har null tro på at hun kan vinne når hun nesten bare står rolig og synger. Selvom jeg digger sangen og henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dømmer meg selv for å like Portugal sin sang (fram til nå, i all fall).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (3 minutter siden):

Liker Portugal, den har i alle fall særpreg. 

Det var ihvertfall litt artig energi om ikke annet, hittil best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfebruary skrev (2 minutter siden):

Helt enig. De kunne gjort så mye mer ut av sceneshowet. Har null tro på at hun kan vinne når hun nesten bare står rolig og synger. Selvom jeg digger sangen og henne. 

Enig i det. Og Norge kan jo hvis de vil, Keiino i 2019 var jo helt topp. Samtidig synes jeg det er litt rart at man gjør det samme flere ganger også, Sverige som kryper på gulvet feks. Burde kanskje finne på noe annet nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jobbermedbarn said:

Enig i det. Og Norge kan jo hvis de vil, Keiino i 2019 var jo helt topp. Samtidig synes jeg det er litt rart at man gjør det samme flere ganger også, Sverige som kryper på gulvet feks. Burde kanskje finne på noe annet nå? 

Nja. Sverige kan stort sett gjøre som de vil og de kommer til finalen uansett. Når noe har fungert én gang, så er det greit å gjøre det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en blanding av Keane og The Killers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er muligens noe av det verste jeg har hørt i Eurovision så lenge jeg kan huske. Grøss.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Er dette en blanding av Keane og The Killers? 

Fikk også U2 assosiasjoner,  særlig gitarspillet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irland synes jeg er best hittil. Resten har vært kjedelig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Haha ja Sverige gjør kanskje det samme men de gjør i hvert fall noe 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...