Måneskinn Skrevet 28. mars 2023 #241 Del Skrevet 28. mars 2023 Liker folka fra Latvia jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 28. mars 2023 #242 Del Skrevet 28. mars 2023 Valyria83 skrev (På 25.3.2023 den 18.04): Er litt enig i det. Kan høre at det er en bra stemme der. Det må jobbes med teknikk og timingen for att det skal bli bra. Synes Subwoolfer sang surt i Mgp, men de var mye flinkere i Eurovision. Krysser fingrene for at det går bra med Alessandra. Så mye som sangen er spillt så blir en jo lei lenge før semifinalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 2. april 2023 #243 Del Skrevet 2. april 2023 Sk57 skrev (På 28.3.2023 den 23.44): Så mye som sangen er spillt så blir en jo lei lenge før semifinalen. Enig. Låta er fengende ja, men når man hører på den ganske mye over lengre tid, da blir man rett og slett lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Damian Drake Skrevet 2. april 2023 #244 Del Skrevet 2. april 2023 Det som er litt kjedelig med Eurovision i år er det samme som var kjedelig i fjor vi vet allerede hvem som kommer til å vinne. Ukraina kommer til å vinne Eurovision i år, takke være sympati stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. april 2023 #245 Del Skrevet 3. april 2023 Sk57 skrev (På 21.3.2023 den 19.14): Miley Cylus. *Flowers *Miley Cyrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2023 #246 Del Skrevet 3. april 2023 Har kun hørt den svenske låta, har ikke en gang hørt den norske 😂🙈 Pleier aldri å se på de norske delfinalene og hører aldri på radio, men så på Mello i år. Loreen er jo flink og "Tatoo" er helt ok, men ikke i nærheten av "Euphoria", syns jeg. Gleder meg veldig til finalen i mai! Kommer kanskje til å se litt på de adresse-programmene, men vanligvis ser jeg kun semifinalene og finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. april 2023 #247 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Finland sin vokser hos meg. Den er litt morsom. Men det er overhodet ikke min type musikk 😅. Jeg synes Finland sin var forferdelig i starten. Det er vel det at jeg vil at Finland skal vinne over Sverige, fordi Loreen har vunnet før. Jeg tror at det er kun Finland som har muligheter til det 🤣 Endret 5. april 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. april 2023 #248 Del Skrevet 5. april 2023 jeg elsket finland´s, den minner meg om rammstein musikk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 9. april 2023 #249 Del Skrevet 9. april 2023 Huff. Dette ble falskt 🙈. Er nødt til å forbedre vokalen sin før semifinalen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. april 2023 #250 Del Skrevet 9. april 2023 ikke bare hun som ikke var flink her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 9. april 2023 #251 Del Skrevet 9. april 2023 Arrgh - kunne bare Tyskland sin låt vært sunget på tysk!!! «Blood and glitter, sweet and bitter- we are so happy we could die» nei- bare nei!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. april 2023 #252 Del Skrevet 10. april 2023 Valyria83 skrev (På 9.4.2023 den 10.55): Huff. Dette ble falskt 🙈. Er nødt til å forbedre vokalen sin før semifinalen. ja her ble det mye overtenning og virket også lite gjennomtenkt hvordan hun skulle være på scenen. Og så var hun visst forkjøla tidligere i uka, noe som også påvirker stemmen. Men ja, hun har en jobb å gjøre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. april 2023 Forfatter #253 Del Skrevet 14. april 2023 Adresse Liverpool starter i kveld klokken 20:45 på NRK1. I dag vurderes låtene fra Tsjekkia, Australia, Hellas, Kroatia, Italia, Malta, Armenia, Latvia, Frankrike........ og Norge. Episoden ligger allerede ute på NRK Nett-TV. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 14. april 2023 #254 Del Skrevet 14. april 2023 NordicViking skrev (3 timer siden): Adresse Liverpool starter i kveld klokken 20:45 på NRK1. I dag vurderes låtene fra Tsjekkia, Australia, Hellas, Kroatia, Italia, Malta, Armenia, Latvia, Frankrike........ og Norge. Episoden ligger allerede ute på NRK Nett-TV. Har sett den. Eller….slo den av etter 5 min. De samme folka, «Norge er best, vinner hele greia» og latterliggjør andre land. Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. april 2023 #255 Del Skrevet 14. april 2023 Bringebærsyltetøy skrev (52 minutter siden): Har sett den. Eller….slo den av etter 5 min. De samme folka, «Norge er best, vinner hele greia» og latterliggjør andre land. Typisk. nei de skrøt jo av flere 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. april 2023 Forfatter #256 Del Skrevet 14. april 2023 Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): Har sett den. Eller….slo den av etter 5 min. De samme folka, «Norge er best, vinner hele greia» og latterliggjør andre land. Typisk. Du burde ha sett mer enn 5 min. 😁 Kevin Vågenes rakker ned på mange av låtene, men fikk jo nærmest orgasme av det franske bidraget. Og de andre var ikke langt unna de heller. Litt variert i vurderingen av bidragene, men flere sanger fikk mye skryt. Neste uke får vi bl.a. høre det finske bidraget. Skal bli interessant å se hvordan de reagerer på den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 14. april 2023 #257 Del Skrevet 14. april 2023 Syns det var bra program jeg Var der på opptakene til to av programmene, bl.a det som kommer neste uke med Finland. Generelt var det veldig god stemning i studio nå, og Kevin ikke så "krass" som han pleier. Gleder meg til å se de andre programmene også elsker dette panelet, og fint at de bytter ut med en ny kjendis hver uke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 16. april 2023 #258 Del Skrevet 16. april 2023 Liker låta til Azerbaijan i år, og gutta som synger den er så nerdete og søte 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 19. april 2023 #259 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg har veldig sans for Nederlands låt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. april 2023 #260 Del Skrevet 26. april 2023 Mae Muller - an english rose for sure: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå