Macro Skrevet 14. mai 2023 #2121 Del Skrevet 14. mai 2023 Valyria83 skrev (3 minutter siden): Synes at det er helt på sin plass å begynne granske hele jury ordningen. Sverige er flinke ja. Men er det så flinke hvert år at de fortjener masse jury poeng uansett hva de sender 🤷♀️ Vinneren bør faktisk omgjøres i år. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 14. mai 2023 #2122 Del Skrevet 14. mai 2023 Finland vant. Gartulerer. Synd de ikke fikk pokalen også, men pytt pytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 14. mai 2023 #2123 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) Hvis vinneren ikke blir omgjort (noe jeg tviler på at de er villige til å gjøre), så burde ihvertfall Sverige forstå, at folk nok ikke vil ha "ABBAvision" trykket ned i halsen til neste år... Endret 14. mai 2023 av CrystalGold 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 14. mai 2023 #2124 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) Vixella skrev (1 time siden): Slik jeg ser det er det kun to positive ting med at Sverige vant. Det ene er at de alltids kan la Petra Mede og Måns Zelmerlöw være programledere igjen, og det hadde vært fantastisk artig. Det andre er at for norske fans blir det i all fall kort vei neste år. Så håper jeg at juryordningen avvikles. Host. Petra er ikke ansatt av SVT lenger. Så det er ikke sikkert at hun leder programmet. Måns orker jeg ikke mer av. Endret 14. mai 2023 av hadet 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 14. mai 2023 #2125 Del Skrevet 14. mai 2023 CrystalGold skrev (2 minutter siden): Hvis vinneren ikke blir omgjort (noe jeg tviler på at de er villige til å gjøre), så burde ihvertfall Sverige forstå, at folk nok ikke vil ha "ABBAvision" trykket ned i halsen til neste år... Jeg gidder ihvertfall ikke se på Abba-jukke-festivalen neste år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. mai 2023 #2126 Del Skrevet 14. mai 2023 neste år ser jeg på reprisen. ikke gidder jeg innom adresse, og ikke gidder jeg bruke ei kr på noen stemme. ei heller ser jeg noe direkte. om juryen ikke er borte først. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 14. mai 2023 #2127 Del Skrevet 14. mai 2023 Ryddet for persondebatt, personangrep, brudd på reglementet gjeldende opphavsrett og svar til slettede innlegg. Rhodiola, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 14. mai 2023 #2128 Del Skrevet 14. mai 2023 Ænema skrev (10 minutter siden): neste år ser jeg på reprisen. ikke gidder jeg innom adresse, og ikke gidder jeg bruke ei kr på noen stemme. ei heller ser jeg noe direkte. om juryen ikke er borte først. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 14. mai 2023 #2129 Del Skrevet 14. mai 2023 Det kom ikke som noen stor overraskelse at Sverige kom til å vinne. Jeg hadde vel egentlig ikke noen favoritt men likte godt Østerrike og Belgia. Synes at Finland var mye bedre enn Sverige. Sverige sin låt høres ganske så main stream ut. Føler at jeg har hørt samme greia 100 ganger før. Mens Finland virkelig var original. Var ikke så lett å høre hva Loreen sang men sangteksten synes jeg var kjedelig og klisje altså. "Violins playing and the angels crying. When the stars align then I'll be there" Cringe som de unge sier. Da foretrekker jeg sangen om å drikke pina colada, utrolig nok. Synes at det bør komme en regel slik at man unngår at en artist som har vunnet deltar igjen. Gi andre en sjanse. Hvorfor fikk enhjørningsangen så mange poeng fra juryen? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 14. mai 2023 #2130 Del Skrevet 14. mai 2023 hadet skrev (17 minutter siden): Jeg gidder ihvertfall ikke se på Abba-jukke-festivalen neste år. Elsker Abba og kommer til å se. Vet ikke om jeg tror helt på teoriene om at vinneren var avtalt på forhånd. Kankje. Det passet litt for godt at det er 50årsjubileum til neste år. Tror helt sikkert at juryene lot seg påvirke av det, underbevisst. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkweasley Skrevet 14. mai 2023 #2131 Del Skrevet 14. mai 2023 Om ikke annet, så er det nesten litt rørende å se Europa så forent i hatet mot fagjuryene. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 14. mai 2023 #2132 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) 34 minutter siden, Ænema said: neste år ser jeg på reprisen. ikke gidder jeg innom adresse, og ikke gidder jeg bruke ei kr på noen stemme. ei heller ser jeg noe direkte. om juryen ikke er borte først. Ja, det er ganske stygt gjort mot de som bruker penger på å stemme at juryen skal avgjøre For å ikke snakke om at det er ironisk at landene som skryter av sine demokrati, lar europas største sangkonkurranse avgjøres av et lite fåtall personer Endret 14. mai 2023 av Refreng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 14. mai 2023 #2133 Del Skrevet 14. mai 2023 frkweasley skrev (20 minutter siden): Om ikke annet, så er det nesten litt rørende å se Europa så forent i hatet mot fagjuryene. Får gi litt annerkjennelse til den norske juryen da. De gav full pott til Finland og er tydeligvis litt mer på lag med folket. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. mai 2023 #2134 Del Skrevet 14. mai 2023 idk_ skrev (20 minutter siden): Elsker Abba og kommer til å se. Vet ikke om jeg tror helt på teoriene om at vinneren var avtalt på forhånd. Kankje. Det passet litt for godt at det er 50årsjubileum til neste år. Tror helt sikkert at juryene lot seg påvirke av det, underbevisst. Sitter også med inntrykk av at dette var avtalt på forhånd da det passer litt for godt med 50 årsjubileum neste år. Ser at det er flere som tenker i samme retning i diverse kommentarfelt rundtomkring. En mgp finale har aldri skapt så mye engasjement før og sinne blant publikum. Håper de tar til vett og lytter til publikum og avskaffer juryen. Hva er poenget med å stemme når juryen avgjør resultatet og er fullstendig i utakt med publikumet? 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. mai 2023 #2135 Del Skrevet 14. mai 2023 ltfutt skrev (3 minutter siden): Får gi litt annerkjennelse til den norske juryen da. De gav full pott til Finland og er tydeligvis litt mer på lag med folket. Enig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 14. mai 2023 #2136 Del Skrevet 14. mai 2023 Macro skrev (1 time siden): Vinneren bør faktisk omgjøres i år. Helt enig. Håper at Finland gjør noe med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkweasley Skrevet 14. mai 2023 #2137 Del Skrevet 14. mai 2023 ltfutt skrev (32 minutter siden): Får gi litt annerkjennelse til den norske juryen da. De gav full pott til Finland og er tydeligvis litt mer på lag med folket. Helt sant! De var på ball 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. mai 2023 #2138 Del Skrevet 14. mai 2023 Bringebærsyltetøy skrev (20 minutter siden): Helt enig. Håper at Finland gjør noe med saken Tror ikke de kan gjøre noe med dette.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. mai 2023 #2139 Del Skrevet 14. mai 2023 jukkapalme skrev (4 timer siden): Du og dine skitne tanker Var ikke jeg som skrev det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 14. mai 2023 #2140 Del Skrevet 14. mai 2023 Dette har jo vert et problem i flere år, men ufint å hyle ut rett etter vinneren er kåret. La hun nyte seieren, så kan man snart klage inn reglene til rette instanser. Det må jo være mye gøyere å vinne når man totalt har flere stemmer enn de andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå