Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2081 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) Vixella skrev (1 minutt siden): Ja, og derfor Sverige vant selv om folket ikke foretrakk de som vinnere. Var noe mer uklart? loreen serverte en bra låt. Den kommer til å være på hitlistene lenge. Jeg har allerede glemt finlands låt Endret 14. mai 2023 av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2082 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Maleficenta said: nå er ikke palestina med i eurovision så da ser det jo teit ut å veive med flagget... Island var gode da de holdt opp "Free Palestine"-flagg da finalen ble holdt i Israel for noen år tilbake. Israel burde ikke vært med i Eurovision i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2083 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Maleficenta said: loreen serverte en bra låt Mulig det, men folket foretrakk egentlig en annen låt som vinner. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2084 Del Skrevet 14. mai 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Island var gode da de holdt opp "Free Palestine"-flagg da finalen ble holdt i Israel for noen år tilbake. Israel burde ikke vært med i Eurovision i det hele tatt. husker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai 2023 #2085 Del Skrevet 14. mai 2023 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Herre min da. Det er jo bare en sangkonurranse og så kommer folk med konspirasjonteorier 😄 Absolutt, men det skal føles fair og det er det tydeligvis mange som ikke føler nå. Men jeg gleder meg til Sverige skal feire Abba neste år🙌🎉🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2086 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Maleficenta said: husker jeg ikke Synd, det var et fantastisk øyeblikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2087 Del Skrevet 14. mai 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Mulig det, men folket foretrakk egentlig en annen låt som vinner. ingen døde av at den låten ikke vant. by gones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2088 Del Skrevet 14. mai 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Synd, det var et fantastisk øyeblikk. støtter ikke palestina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2089 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Maleficenta said: ingen døde av at den låten ikke vant. by gones Svært til dramatisk du skulle være, da. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2090 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Maleficenta said: støtter ikke palestina Nei, har skjønt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 14. mai 2023 #2091 Del Skrevet 14. mai 2023 Eloise12345 skrev (51 minutter siden): Det kan ikke ha vært så gøy å vinne. Det er som at to konserter skal holdes. Finland får dobbelt så stort publikum. Mens Sverige vinner med langt mindre publikum. Det er som å se en stappfull konsert og en halvfull konsert. Loreen er for all del uskyldig. Men slik er resultatet. Finland stakk av med publikumet. Hvorfor ikke ta pokalen og gi den til han fra Finland? Det ville jeg gjort, helt seriøst, om jeg var Loreen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2092 Del Skrevet 14. mai 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Svært til dramatisk du skulle være, da. jeg? er vel heller dere som gråter og bærer dere fordi feil låt vant som er dramatiske her da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2093 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, Bringebærsyltetøy said: Hvorfor ikke ta pokalen og gi den til han fra Finland? Det ville jeg gjort, helt seriøst, om jeg var Loreen Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai 2023 #2094 Del Skrevet 14. mai 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): loreen serverte en bra låt. Den kommer til å være på hitlistene lenge. Jeg har allerede glemt finlands låt Det tror ikke jeg, Euphoria er jo mye bedre og kommer til å bli foretrukket på dansegulvene fortsatt. Som mannen min sa som bla driver med musikk, denne kan vi ikke spille før det evt kommer en tilrettelagt miks. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. mai 2023 #2095 Del Skrevet 14. mai 2023 Vixella skrev (4 minutter siden): Island var gode da de holdt opp "Free Palestine"-flagg da finalen ble holdt i Israel for noen år tilbake. Israel burde ikke vært med i Eurovision i det hele tatt. Å, det husker jeg! Var det ikke rockerne i Hátari som gjorde det? De var kule. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2023 #2096 Del Skrevet 14. mai 2023 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Det tror ikke jeg, Euphoria er jo mye bedre og kommer til å bli foretrukket på dansegulvene fortsatt. Som mannen min sa som bla driver med musikk, denne kan vi ikke spille før det evt kommer en tilrettelagt miks. enig i at euphoria er bedre, men denne er ikke dårlig likevel. Er bedre en norge sitt bidrag iallefall. Uansett Finlsnd er sikkert velkomne til å delta igjen neste år med samme artist. Da har han ny sjans for å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2097 Del Skrevet 14. mai 2023 Just now, jukkapalme said: Å, det husker jeg! Var det ikke rockerne i Hátari som gjorde det? De var kule. Jo, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. mai 2023 #2098 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) 5 minutter siden, Bringebærsyltetøy said: Hvorfor ikke ta pokalen og gi den til han fra Finland? Det ville jeg gjort, helt seriøst, om jeg var Loreen Helt enig. Jeg mener at det hadde vært det riktige å gjøre. Det ville nok gitt stor applaus til henne av det store flertallet av folket. Endret 14. mai 2023 av Eloise12345 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 14. mai 2023 #2099 Del Skrevet 14. mai 2023 Slik jeg ser det er det kun to positive ting med at Sverige vant. Det ene er at de alltids kan la Petra Mede og Måns Zelmerlöw være programledere igjen, og det hadde vært fantastisk artig. Det andre er at for norske fans blir det i all fall kort vei neste år. Så håper jeg at juryordningen avvikles. Host. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai 2023 #2100 Del Skrevet 14. mai 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): jeg? er vel heller dere som gråter og bærer dere fordi feil låt vant som er dramatiske her da... Gråter? Man er engasjert. Noen av oss er sikkert mer engasjert i esc enn andre, det er som andre konkurranser man vil det skal være fair. Jeg er Abba fan på min hals, men synes det er drit kjedelig at Sverige sender dette Abba soundet nesten hvert eneste år, det står jeg for. Jeg har stemt på Sverige de årene de har noe annet som feks 2013. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå