Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Topplue skrev (2 timer siden):

Bortsett fra Norge, så virker det som at folk i tråden heier på Finland, Sverige og Frankrike. Er det noen fler dere heier på? 

Nei. Finland, finland og bare finland.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem jeg vil at skal vinne🤷🏼‍♀️Klarer bare ikke slutte å irritere meg over at Norge alltid skal ha så enkle sceneshow. I utgangspunktet liker jeg det minimalistiske, men Eurovision er jo glorete og da må man nesten kjøre på for å henge med. Alessandra kunne kommet ut av et gullbur i starten og kastet nøkkelen slik hun synger om🗝️😅 Veldig klisjé, men det er jo det meste med Eurovision. Litt pyro på slutten kunne også spandert på oss🧨

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (7 timer siden):

Jeg aner ikke hvem jeg vil at skal vinne🤷🏼‍♀️Klarer bare ikke slutte å irritere meg over at Norge alltid skal ha så enkle sceneshow. I utgangspunktet liker jeg det minimalistiske, men Eurovision er jo glorete og da må man nesten kjøre på for å henge med. Alessandra kunne kommet ut av et gullbur i starten og kastet nøkkelen slik hun synger om🗝️😅 Veldig klisjé, men det er jo det meste med Eurovision. Litt pyro på slutten kunne også spandert på oss🧨

Dette!! Har irritert meg i flere år nå. Skrekkeksempelet er i 2015 med A Monster Like Me, en mørk og vakker ballade - med en kul video - og på scenen? Absolutt INGENTING, bare en beige bakgrunn og kamera som snurret rundt de to på et tidspunkt 😤 Har ikke fått sett alle prøvesnuttene nå i år, men av det jeg har sett så er det ikke sånn kjempemye endring fra MGP? Skuffende i så fall. De får leie inn noen svensker neste år, de er hvert fall gode på sceneshow. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveeeeeeeld!! 😀🤩 hvem gleder seg? 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå lenestol skrev (2 timer siden):

Dette!! Har irritert meg i flere år nå. Skrekkeksempelet er i 2015 med A Monster Like Me, en mørk og vakker ballade - med en kul video - og på scenen? Absolutt INGENTING, bare en beige bakgrunn og kamera som snurret rundt de to på et tidspunkt 😤 Har ikke fått sett alle prøvesnuttene nå i år, men av det jeg har sett så er det ikke sånn kjempemye endring fra MGP? Skuffende i så fall. De får leie inn noen svensker neste år, de er hvert fall gode på sceneshow. 

Enig. «Monster Like Me» hadde et vanvittig potensiale, nydelig låt. Der var det mange elementer de kunne tatt fra videoen med ut på scenen uten at det hadde kostet noe særlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (2 timer siden):

ER SÅ KLAR!! 😍😍

Og jeg er så spent også... mange er nervøse for Norge sin del, og jeg også er litt det - selv om jeg egentlig har klokketro på låta... men så litt klipp fra prøvene i går, stemmen var ikke helt på plass, men håper bare hun sparte seg litt til i dag. Håper hun klarer å unngå overtenning, og holder energien sin i sjakk!  Ellers tror jeg det blir en spennende kveld, det kribler i hele meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (14 timer siden):

Bortsett fra Norge, så virker det som at folk i tråden heier på Finland, Sverige og Frankrike. Er det noen fler dere heier på? 

Frankrike ❤️ altså jeg fikk gåsehud av 30 sekunders snutten jeg så i går... WOW for en fremføring det blir! Så jeg er veldig for at Frankrike skal ta det hjem nå :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett kompliment til Kaarja og Finland fra tyske Lord of Lost. 

Dette coveret av cha cha cha er jo helt rått 🙌💥💥💥🤘🤘🤘🔥🔥🔥

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (4 timer siden):

JEG 🙋‍♀️ Er så klar for Eurovision-uke 🤩😁

Endret av K_mb
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (5 timer siden):

For ett kompliment til Kaarja og Finland fra tyske Lord of Lost. 

Dette coveret av cha cha cha er jo helt rått 🙌💥💥💥🤘🤘🤘🔥🔥🔥

Ja, Lord of the Lost har gjort mange fine coverversjoner altså :) FOR et band! Og artig å høre at også tyskere er stolte av bidraget sitt i år, og jeg tror ganske sikkert at de får en god plassering i år - og det fortjener de. Hele konkurransen trenger at the big 5 gjør det bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 8.5.2023 den 16.49):

håper selvfølgelig ikke at Sverige vinner, ikke skjønner jeg helt hypen heller.🫣 Loreen har allerede vunnet for Sverige, send noe annet liksom. Og de neglene hennes ser helt jævlige ut, men skjønner jo at hun spiller på dette urkvinne greiene som jeg heller ikke skjønner noe av..🫠 føler det blir en billigere versjon av Euphoria..

Hvordan får du til å skrive med rosa farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å se hvordan det går i kveld. Har skjønt at prøven til Loreen ikke gikk helt etter planen (men at Alessandra visstnok hadde problemer óg). Greit at Sverige får stresse litt, kjenner jeg. De har jo favorittstempel uansett hva de sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv heier jeg på Finland og synes Sverige er overvurdert.

Jeg prøver å spå den første semien, men sliter skikkelig med å vurdere Nederland, Kroatia, Portugal og Sveits. De kan alle gå videre i teorien, men de ligger på vippepunktet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (21 timer siden):

Frankrike, Italia, Norge og Moldova er mine favoritter i år 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bringebærsyltetøy skrev (21 timer siden):

Italia ❤️ De leverer som alltid. Heier ikke på noen andre 

Ja, Italia er bra. De kommer nok høyt opp i år. Mens San Marino ligger godt an til å få aller siste plass. Litt rart med så stor spredning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

megda skrev (1 time siden):

Selv heier jeg på Finland og synes Sverige er overvurdert.

Jeg prøver å spå den første semien, men sliter skikkelig med å vurdere Nederland, Kroatia, Portugal og Sveits. De kan alle gå videre i teorien, men de ligger på vippepunktet. 

Enig :) Blir spennende. Tror kanskje disse landene taper litt på at de deltar i første semifinale, og at de nok hadde hatt større sjanse i den svakere, andre semifinalen. Jeg synes det er skikkelig skjevdelt i år. Alle mine favoritter er i kveldens semifinale, mens jeg nesten ikke liker noen i andre semifinale. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...