Gå til innhold

Folk som maser på treningssenter


Emma Marie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 17.55):

Apparatet er opptatt, finn noe annet å gjøre på. La folk trene i fred uten slike spørsmål. 

Anonymkode: 7c160...f7a

Hos oss er det ett apparat av alle de jeg bruker i mitt treningsprogram. Hvis jeg ikke er der grytidlig om morgenen blir det ikke mye til trening hvis jeg må vente på at alle apparatene skal bli ledige. Da er det mer effektivt å spørre om vi kan ta annet hvert sett. Eller liker du pauser på 15 minutter mellom hver øvelse?

Anonymkode: d6d79...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veldig normal ting å spørre om. plager meg ikke at folk spør, sier hvor mange reps jeg har igjen og sier at de kan ta i pausene mine om de vil. og nei, folk vasker ikke alltid apparatene etter seg, men både du og jeg lever ennå, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er hyggelig at folk prater litt til hverandre på treningssenter.  Får jeg dette spørsmålet svarer jeg antall sett jeg har igjen med et smil. Når jeg er ferdig går jeg gjerne bort til personen som spurte og peker på apparatet og gir en tommel opp for å vise at den er ledig.

Herrefred, er ikke rart folk sliter med ensomhet her til lands. Kan jo såvidt få blikkontakt med noen uten at noen er så full av seg selv og tar det som en fornærmelse 😅

Anonymkode: cb02f...365

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er hyggelig at folk prater litt til hverandre på treningssenter.  Får jeg dette spørsmålet svarer jeg antall sett jeg har igjen med et smil. Når jeg er ferdig går jeg gjerne bort til personen som spurte og peker på apparatet og gir en tommel opp for å vise at den er ledig.

Herrefred, er ikke rart folk sliter med ensomhet her til lands. Kan jo såvidt få blikkontakt med noen uten at noen er så full av seg selv og tar det som en fornærmelse 😅

Anonymkode: cb02f...365

yah-gurl-yas-gurl.gif.e1c89eea4d2196c775fe6a6c35ea4c62.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig irriterende med slike som okkuperer apparatene og som sitter å poserer mellom øktene. Kan dere ikke bare to svamper i hendene eller et eller annet om dere er så jævlig renslige? Har du tenkt å sleike baksiden av t-skjorten eller hva er problemet? Når du er ferdig - slipp andre til!

Anonymkode: 8ac4e...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...