AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #41 Skrevet 2. februar 2023 Jeg tror mange her lager sin egen definisjon av troll. Det er jo ikke mye av det dere ramser opp her som virkelig er definert som nettroll. Men KG-troll er vel noe annet da kanskje.. Anonymkode: 80dee...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #43 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den gruppen der synes jeg egentlig er det tristeste her inne. Ikke bare de som søker oppmerksomhet og sympati. Men den handfullen som har femsifret antall innlegg med brukernavn, som har skapt sine personligheter her inne, og slenger ut korte og bastante utsagn i tråd etter tråd. Anonymkode: fbfb1...19b Ekstra trist er det for naive brukere som engasjerer seg i en totalt oppdiktet person. Bruker masse tid på PM før man oppdager at alt er oppspinn. Det finnes personer som har holdt på slik i mange år. Blitt avslørt og utestengt, men kommer tilbake med nye brukernavn. Anonymkode: 2e2a3...b9e 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #44 Skrevet 3. februar 2023 Bieter skrev (22 timer siden): Dette høres mer ut som mennesker som driver med den logiske fallgruven "begging the question". Jeg ser aldri gode debatter etter den type start. Det blir kun drittslending, ekstreme meninger, forenklinger av meninger, drama og annen dritt ut av tråder med den type start. Dersom man sitter og analyserer informasjonen som kommer ut av de verste trådene, så kommer man til å skape seg en ganske ekstrem virkelighetsoppfatning som ikke har rot i sannheten. At det blir drama og drittslenging, kan i seg selv være en interessant ting å observere. 😛 Det er jo ikke mulig å alltid se hvilken tråder er der ute kun for forskning. Anonymkode: 99495...046
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #45 Skrevet 3. februar 2023 Gode dager for. "Typen/kjæresten/mannen er en drittsekk, men jeg går ikke" trollet. Anonymkode: fbfb1...19b 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #46 Skrevet 3. februar 2023 Tvillingsjel skrev (På 2.2.2023 den 2.37): De såkalte "eventyrtrollene" er ikke nødvendigvis troll. Ting kan høres helt sprøtt ut , men likevel være sant. Noen poster er jo opplagt troll, men folk opplever også rarere ting enn man noensinne kan klare å forestille seg. Det finnes ingen grenser for hva folk kan finne på, så jeg har sluttet å bli sjokkert. Noen synes sikkert jeg er naiv som tror på mange av historiene som fortelles, men jeg tenker motsatt: At man er naiv hvis man tror at alt som høres usannsynlig ut er oppdiktet, og at slike ting ikke forekommer i virkeligheten. Da har man ikke hørt så mye hvis man synes det er helt utenkelig at unormale ting skjer. Selv om de fleste er normalt oppegående mennesker, er det uhyre mange skumle, farlige, uforutsigbare, merkelige og uforståelige mennesker med null hjerne som eksisterer. Det er egentlig ikke det at det er usannsynlig som gjør at jeg mistenker Eventyrtroll, det kan også være veldig sannsynlige problemstillinger som legges frem. Det er progresjonen i tråden og unøyaktigheten i hva som blir fortalt som gjør det, samt at de legger til villere og villere ting i historien. TS gjør feil, husker ikke hva de har skrevet, de godtar aldri noen løsning, og tråden blir milelang med åpenbare feil som er påpekt tidligere, men som de nye som kommer til ikke ser. F.ex. når en sak kommer opp i retten etter en uke, da vet man at det er et eventyr. TS Anonymkode: 428b8...ec4 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #47 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gode dager for. "Typen/kjæresten/mannen er en drittsekk, men jeg går ikke" trollet. Anonymkode: fbfb1...19b Ja disse er frustrerende, for om det er en ekte person kan de være i fare, og folk blir veldig engasjerte og vil ha dem ut. Det er en stygg ting å tulle med. Det gikk lang tid før jeg mistenkte at noen av disse faktisk kan være troll. TS Anonymkode: 428b8...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #48 Skrevet 3. februar 2023 Topsi skrev (22 timer siden): Jeg synes fise-trollene er koselige Hva er det? TS Anonymkode: 428b8...ec4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #49 Skrevet 3. februar 2023 MyMichelle skrev (På 2.2.2023 den 4.33): Jeg skjønner ikke at folk som starter tråder om temaer som Nav og trygd, eller egen fedme, tør skrive her når de kan få så stygge tilbakemeldinger som noen får her. Jeg synes de verste trollene er mobberne, hvis eneste hensikt er å gå inn i tråder for å såre andre. Ja, poeng! Mobber-trollene er de verste, og de kommer i veldig mange tråder for å lage kvalm. De er en stor del av grunnen til at så mange skriver anonymt, og en grunn til at jeg gjør det i denne tråden også TS Anonymkode: 428b8...ec4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #50 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 4.33): Dere damer trollet De er en del av gruppen Kjønnstroll. TS Anonymkode: 428b8...ec4
Entern Skrevet 3. februar 2023 #51 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, poeng! Mobber-trollene er de verste, og de kommer i veldig mange tråder for å lage kvalm. De er en stor del av grunnen til at så mange skriver anonymt, og en grunn til at jeg gjør det i denne tråden også TS Anonymkode: 428b8...ec4 Enig, de er jævlige. 1
Entern Skrevet 3. februar 2023 #52 Skrevet 3. februar 2023 De aller verste er de som gjør sitt beste/verste for å avspore alvorlige tråder om alvorlige tema (type terrorangrep) fordi de enten er på lag med terroristen eller er så sjuke i huet at de blir glade av å trolle slike tråder 🤢 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #53 Skrevet 3. februar 2023 On 2/2/2023 at 10:46 AM, AnonymBruker said: Her er jeg veldig enig. Takk for at du sier det. Leste en tråd her for en stund siden, om en pasient som ble utnyttet av sin psykolog. Her ble det ropt troll og ingen trodde på TS. Men slikt skjer. Det er ikke helt usannsynlig. VG har jo hatt en stor sak om psykolog som misbrukte pasientene sine seksuelt. Man skal aldri stole blindt på at alt er rosenrødt og ingenting vindt skjer med folk i verden. Anonymkode: c1bd0...006 Enig. Jeg har også sett brukere si "det kan ikke ha skjedd, for helsepersonell har ikke lov til å gjøre slikt". Med samme argumentasjon kan man si at ingen har brutt fartsgrensen, for det er jo ulovlig. Anonymkode: c4a2d...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #54 Skrevet 3. februar 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Ekstra trist er det for naive brukere som engasjerer seg i en totalt oppdiktet person. Bruker masse tid på PM før man oppdager at alt er oppspinn. Det finnes personer som har holdt på slik i mange år. Blitt avslørt og utestengt, men kommer tilbake med nye brukernavn. Anonymkode: 2e2a3...b9e Dette er tilnærmet psykopatoppførsel. Det å lyve om alvorlige hendelser for å få sympati. Anonymkode: c4a2d...d3d
Entern Skrevet 3. februar 2023 #55 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette er tilnærmet psykopatoppførsel. Det å lyve om alvorlige hendelser for å få sympati. Anonymkode: c4a2d...d3d Det finnes absolutt psykopater på KG. 1 1
every woman Skrevet 3. februar 2023 #56 Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (48 minutter siden): De aller verste er de som gjør sitt beste/verste for å avspore alvorlige tråder om alvorlige tema (type terrorangrep) fordi de enten er på lag med terroristen eller er så sjuke i huet at de blir glade av å trolle slike tråder 🤢 Ja, akkurat det der er temmelig sykt. Det er nesten ikke til å tro. Jeg synes også at trolling med mindre alvorlige ting er litt sånn småsykt. Altså, de sitter der foran skjermen og skratter for seg selv, "høh høh høh, nå gikk de i med begge beina, gitt!" At de ikke skjønner hvor teit det er! 1
Entern Skrevet 3. februar 2023 #57 Skrevet 3. februar 2023 every woman skrev (2 minutter siden): Ja, akkurat det der er temmelig sykt. Det er nesten ikke til å tro. Jeg synes også at trolling med mindre alvorlige ting er litt sånn småsykt. Altså, de sitter der foran skjermen og skratter for seg selv, "høh høh høh, nå gikk de i med begge beina, gitt!" At de ikke skjønner hvor teit det er! Ja det grenser til psykopatisk/sadistisk oppførsel.
every woman Skrevet 3. februar 2023 #58 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ekstra trist er det for naive brukere som engasjerer seg i en totalt oppdiktet person. Bruker masse tid på PM før man oppdager at alt er oppspinn. Det finnes personer som har holdt på slik i mange år. Blitt avslørt og utestengt, men kommer tilbake med nye brukernavn. Anonymkode: 2e2a3...b9e Akk ja. Det er så frustrerende mange ganger. For hvis noen prøver å avsløre bløffen så ender de opp med en advarsel. Fordi det går ikke an å bekrefte at det er oppspinn. Det kan jo faktisk være sant. Dermed får de holde det gående. Det går ikke an å ta de. Jeg må bare scrolle forbi sånne tråder, det er uansett ingen vits i å si noe. 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #59 Skrevet 3. februar 2023 Uff, det er da ikke min feil at jeg er så jævla kul-troll. Anonymkode: 48ac1...24e
Topsi Skrevet 3. februar 2023 #60 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det? TS Anonymkode: 428b8...ec4 Det er folk som starter tråder med fise-tema eller henter opp gamle tråder med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå