Entern Skrevet 4. februar 2023 #101 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har bare spilt i "livets store teater", men ser meg som en av dere uansett. Skuespillere unite. Vi spiller vel alle en rolle på livets scene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #102 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Ikke i min verden, der er ert der nå minst femten metaforer! Enig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #103 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (53 minutter siden): Vi spiller vel alle en rolle på livets scene Godt sagt. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. februar 2023 #104 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (54 minutter siden): Vi spiller vel alle en rolle på livets scene Det er så sant som det er skrevet 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #105 Del Skrevet 4. februar 2023 Eg har spist bløtkake. Eller blautkake? Eller har eg ete blautkake? Hmm, eg er ikkje god på nynorsk. Fint puslespill fryden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. februar 2023 #106 Del Skrevet 4. februar 2023 God helg til alle i tråden 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #107 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Eg har spist bløtkake. Eller blautkake? Eller har eg ete blautkake? Hmm, eg er ikkje god på nynorsk. Fint puslespill fryden 😀 Blautkake 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2023 #108 Del Skrevet 4. februar 2023 Athena Freyja skrev (7 minutter siden): God helg til alle i tråden God helg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #109 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Blautkake 🙂 Livet er en bløtkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #110 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (49 minutter siden): Livet er en bløtkake Du vet aldri hva du får? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #111 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Du vet aldri hva du får? 😜 vått og med mange lag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #112 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): vått og med mange lag? Noe sånt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 #113 Del Skrevet 4. februar 2023 Bløtkake er best når den er hjemmelaget og en kan kontrollere bløthetsgraden i sukkerbunnen og beregne hva evt. frukt avgir mellom syltetøy og krem. Jeg liker veldig godt bløtkake. Har det aldri... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #114 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Bløtkake er best når den er hjemmelaget og en kan kontrollere bløthetsgraden i sukkerbunnen og beregne hva evt. frukt avgir mellom syltetøy og krem. Jeg liker veldig godt bløtkake. Har det aldri... Jeg synes bløtkake er vanskelig å lage, jeg… Ofte blir det for mye krem og syltetøy sånn at den faller sammen. 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #115 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Bløtkake er best når den er hjemmelaget og en kan kontrollere bløthetsgraden i sukkerbunnen og beregne hva evt. frukt avgir mellom syltetøy og krem. Jeg liker veldig godt bløtkake. Har det aldri... Jeg tipper at Napoleonskake eller suksessterte er favoritten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 #116 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Jeg synes bløtkake er vanskelig å lage, jeg… Ofte blir det for mye krem og syltetøy sånn at den faller sammen. 😐 Trikset er å fordele enten melk, juice eller sukkerlake fra fruktblandingshermetikkboksen. Litt og forsiktig, skal det fordeles i alle lagene av sukkerbunnen. Ytterst i kanten er viktigst, ellers blir den litt tørr der. Så kommer det an på hva en skal ha i den, dekorere med og hvor lenge den skal stå og "trekke" før bespisning. Bør ikke stå mange timer hvis alt sammen er bløtt i utgangspunktet. Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg tipper at Napoleonskake eller suksessterte er favoritten din. Er ikke så vant til den terten. Kan ha smakt den i et tanteselskap en gang, men tror ikke at den ble noen favoritt. Napoleon er alltid god hvis den er kjøleskapskald. Sjokoladekake er godt...marsipankake/bløtkake jummi...kringle med eple eller annen fyll...jeg tror vel at jeg liker alt, spesielt når jeg fantaserer om å spise noe jeg ikke har der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #117 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (3 timer siden): Livet er en bløtkake Plutselig får man livet i fjeset??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #118 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Plutselig får man livet i fjeset??? Liker vi egentlig bløtkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #119 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (9 minutter siden): Liker vi egentlig bløtkake? Ja da 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #120 Del Skrevet 4. februar 2023 Bløtkake er flott, men den kan være kvalmende, og man kan få litt prestasjonsangst når man skal bake den, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå