Gå til innhold

Fryd og gammen


Frøkenfryden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hehe - den får du ta med fryd&gammen altså 🤪

Thanx but no thanx 😝

Fryden får ha det i fred i gammen sin 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Her kommer en brannfakkel: er krem oppskrytt?

Skjønte ikke den? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Thanx but no thanx 😝

Fryden får ha det i fred i gammen sin 😁

😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (5 timer siden):

Plutselig får man livet i fjeset???

Well...veldig mange av oss blir født med ansiktet ut først og da får man faktisk livet og det kjempesterke fødestuelyset rett i åsynet. Det har jeg tenkt på mange ganger; det er en brutal opplevelse å skulle bli født. Vi presses  kort eller veldig lenge gjennom trange farvann og møter en hiroshimabombes lys i øynene som er nysmurt med ubehagelig salve av noe slag, en holdes opp ned og klaskes i baken, noe hardt slurper ut slim i halsen og lydene er så fryktelig høye...ikke rart at våre første lungedrag resulterer i de første smerteskrik over å ha vært slengt ut i livet uten at man ba om det... 👶

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Forbinder det veldig med stumfilmkomedier 🥸

Han gjør det alltid på coachella 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Well...veldig mange av oss blir født med ansiktet ut først og da får man faktisk livet og det kjempesterke fødestuelyset rett i åsynet. Det har jeg tenkt på mange ganger; det er en brutal opplevelse å skulle bli født. Vi presses  kort eller veldig lenge gjennom trange farvann og møter en hiroshimabombes lys i øynene som er nysmurt med ubehagelig salve av noe slag, en holdes opp ned og klaskes i baken, noe hardt slurper ut slim i halsen og lydene er så fryktelig høye...ikke rart at våre første lungedrag resulterer i de første smerteskrik over å ha vært slengt ut i livet uten at man ba om det... 👶

Dette ble veldig visuelt. 🥺

Men (heldigvis) er det svært få av oss som husker fødselen. Og godt er det - tror jeg. 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg er en av 7 v 10 kvinner som liker ideéen av krem bedre enn jeg liker krem.

Hvilken type krem? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

På bløtkake? 😅

Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋

Aldri prøvd. Prøvd med banan og jordbærsyltetøy men ikke vaniljesaus… 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋

Jeg tenkte på noe helt annet når hun nevnte vaniljesaus 🤣 Vaniljes*xen som agenten snakket om 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Dette ble veldig visuelt. 🥺

Men (heldigvis) er det svært få av oss som husker fødselen. Og godt er det - tror jeg. 💛

I følge mange alternative mennesker, (lever vi alle sammen mange liv etter hverandre/ eller parallelt) så velger vi selv å bli født i den familiekonstellasjonen som det måtte bli for den enkelte. I alle liv finnes det spesielle ting som skal læres eller erfares i akkurat det livet, for å bli en helere sjel. Det kan være veldig vonde ting. Selv Hitler skulle ned på jorden for å erfare seg selv i den rollen...men lærte han noe av det? :klo:  Jeg bare sier hva jeg har hørt "de alternative" snakke om at de tror på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋

Vaniljekrem er tykkere og holder seg bedre på plass i ei kake. :)  Banan er et must. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

I følge mange alternative mennesker, (lever vi alle sammen mange liv etter hverandre/ eller parallelt) så velger vi selv å bli født i den familiekonstellasjonen som det måtte bli for den enkelte. I alle liv finnes det spesielle ting som skal læres eller erfares i akkurat det livet, for å bli en helere sjel. Det kan være veldig vonde ting. Selv Hitler skulle ned på jorden for å erfare seg selv i den rollen...men lærte han noe av det? :klo:  Jeg bare sier hva jeg har hørt "de alternative" snakke om at de tror på... 

Atte hæ? At man velger selv hvilken familie man blir født i? 🥺

Hilsen uviten 21-åring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Aldri prøvd. Prøvd med banan og jordbærsyltetøy men ikke vaniljesaus… 🙂

Kan også kombineres 🍓🍌🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...