Mart`n Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 22. januar 2006 Så koselig at dere koste dere i går..fikk du ut noe av henne om Thailand? ← Hallo Philippa Hun nektet på at de skulle gjøre noe i Thailand Men hadde hun fortalt meg sannheten om de faktisk skulle tror du? ..... :klø: Vi er rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #242 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja, det var det da! Hmmm...tviler litt på det jeg altså. Det var nemlig ETT eller annet med de den kvelden hos dere...*klør meg i hodebunden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #243 Del Skrevet 22. januar 2006 hmm Thailand? hvem hva hvor? nå ble jeg nyssjerig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #244 Del Skrevet 22. januar 2006 Hørtes god du den fiskemiddagen din. Mannen min liker ikke fisk han. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #245 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei snupp *venter på telefon fra deg* Innom her og ønsker deg en fin uke! Skal du jobbe i morgen ved fire tiden? Vet ikke om vi blir kjørt/tar bussen eller toget i morgen, men hadde jo vært koselig å bompe borti deg igjen Vit at jeg tenker masse på deg, og kommer garantert til å gjøre deg på Maldivene også..Miss you already! Love you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #246 Del Skrevet 22. januar 2006 Det er 488 dager til du gifter deg!! ..og det kan du beregne lett på denne siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #247 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Her kan du lese om tradisjoner.. Mens på denne siden kan du lage bordplassering.. Endret 22. januar 2006 av Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #248 Del Skrevet 23. januar 2006 Flinke Philippa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 23. januar 2006 VERDENS BESTE PHILIPPA Du er så søt!!Gla i deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 23. januar 2006 Flinke Philippa! ← Er ikke alle enig i at jeg har verdens beste forlover?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #251 Del Skrevet 23. januar 2006 *rekker opp hånden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. januar 2006 #252 Del Skrevet 23. januar 2006 Herlig med forlovere som engasjerer seg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 23. januar 2006 ..... og kommer garantert til å gjøre deg på Maldivene også.. ← Trodde det var bare L som skulle "gjøres" på bryllupsreisen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. januar 2006 #254 Del Skrevet 23. januar 2006 Trodde det var bare L som skulle "gjøres" på bryllupsreisen jeg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei Heidi, markblomsten og peony Håper dere har en fantastisk Mandag Markblomsten: Ingenting som er bedre enn en forlover som vet hva hun gjør, og engasjerer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 23. januar 2006 hmm Thailand? hvem hva hvor? nå ble jeg nyssjerig ← Så ikke denne før nå jeg... Vi har en venninne som vi tror skal "stikke av" til Thailand for å gifte seg skjønner du Men jeg og Philippa har en tendens til å legge gitt mye i ting....så det er nok bare spekulasjoner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #257 Del Skrevet 23. januar 2006 Gifte seg i Thaialnd, spennende.. Bare spekulasjoner altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 24. januar 2006 Gifte seg i Thaialnd, spennende.. Bare spekulasjoner altså? ← Hun sier hvertfall at jeg og Philippa bare spekulerer... Vi får se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 24. januar 2006 I dag har jeg fri fra jobben og har benyttet anledningen til og gjøre masse . Til og med Billi er nyvaska Tenker masse på Philippa som har kommet fram nå Håper paradis var akkurat sånn de så det for seg !! I dag tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned å finne ut hvor vi skal dra på bryllupsreise Så jeg har noe å drømme meg bort i... Er han ikke fiiiin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #260 Del Skrevet 24. januar 2006 Fiiiiiiiiiiiiiiine voffsen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå