Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Agent smith skrev (25 minutter siden):

Hun er jo også australsk. Vet jo at du er litt svak for australske damer

Som Isla Fisher og Melissa George?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Blir det helgekos på Helge Kosén? (tok den omsider🥹)

Det blir det! Helge får kake i aften! 

I gamle dager da jeg jobber i døren, så hendte det at fulle dumme menn skulle ha navnet mitt. Det ville jo ikke jeg gi fra meg, det var forbeholdt de veldig rike og spandable, men da brukte jeg å si at jeg het Helge Kosén. Irene Klær er også veldig fin, men litt genderbender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Som Isla Fisher og Melissa George?

Isla Fisher kunne ha lurt meg inn i mange mørke bakgater for å misbruke meg på vis vi er for anstendige til å snakke om. Og jeg hadde nok latt meg lure tre ganger til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20830019278044464.thumb.jpg.20237788eb65a2de48d1462d1fcf2ae9.jpg

Sønn og jeg nerdet med bilspill i går. Han har samme dårlige humor som meg. Ergo verdens beste fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens sang, tenker vi tar et band som er viktig for meg og spesielt når de synger om noe som er viktig for meg; musikk. jeg kjøper ennå musikk i fast format, jeg elsker tafse på CDer og LPer i en trang platebutikk som er fyllt fra gulv til tak. oppdage nye og gamle skatter, forelske meg i sanger og forlate den som en forsmådd elsker før jeg finner neste. 

dropkick ble tvunget på meg og dyttet ned halsen da jeg jobbet på en irsk pub på Vestlandet hvor mange faktiske irske personer jobbet. akkurat som begynnelsen på enhver god kjærlighet, jeg falt pladask fra første melodi. og dropkick (men ikke bare) er en god grunn til at jeg lærer meg mandolin for tiden. det irske miljøet i Bergen er imponerende stort og inkluderende, og det er mye musikk i alle varianter der. Hva er vel forskjellen på en irlender og en nordlending egentlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Det er litt deilig når det lukter hint av wallaby 

Ja det er helt klart turn on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Det blir det! Helge får kake i aften! 

I gamle dager da jeg jobber i døren, så hendte det at fulle dumme menn skulle ha navnet mitt. Det ville jo ikke jeg gi fra meg, det var forbeholdt de veldig rike og spandable, men da brukte jeg å si at jeg het Helge Kosén. Irene Klær er også veldig fin, men litt genderbender.

Hehe.

Arve synden er også fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

dagens sang, tenker vi tar et band som er viktig for meg og spesielt når de synger om noe som er viktig for meg; musikk. jeg kjøper ennå musikk i fast format, jeg elsker tafse på CDer og LPer i en trang platebutikk som er fyllt fra gulv til tak. oppdage nye og gamle skatter, forelske meg i sanger og forlate den som en forsmådd elsker før jeg finner neste. 

dropkick ble tvunget på meg og dyttet ned halsen da jeg jobbet på en irsk pub på Vestlandet hvor mange faktiske irske personer jobbet. akkurat som begynnelsen på enhver god kjærlighet, jeg falt pladask fra første melodi. og dropkick (men ikke bare) er en god grunn til at jeg lærer meg mandolin for tiden. det irske miljøet i Bergen er imponerende stort og inkluderende, og det er mye musikk i alle varianter der. Hva er vel forskjellen på en irlender og en nordlending egentlig?

 

Kult. Akkurat sånn jeg hadde sett for meg at en Irsk låt ville høres ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Det blir det! Helge får kake i aften! 

I gamle dager da jeg jobber i døren, så hendte det at fulle dumme menn skulle ha navnet mitt. Det ville jo ikke jeg gi fra meg, det var forbeholdt de veldig rike og spandable, men da brukte jeg å si at jeg het Helge Kosén. Irene Klær er også veldig fin, men litt genderbender.

Irene Klær😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (43 minutter siden):

Hehe.

Arve synden er også fint

Og Smette Stol? 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si en takk til alle her for en hyggelig og artig tid på kg siden jeg kom tilbake, jeg setter pris på dere ❤️ jeg sletter meg nå og så får vi se om jeg får lyst til å komme tilbake en dag

Håper dere alle får et fint år! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid skrev (3 timer siden):

Jeg vil si en takk til alle her for en hyggelig og artig tid på kg siden jeg kom tilbake, jeg setter pris på dere ❤️ jeg sletter meg nå og så får vi se om jeg får lyst til å komme tilbake en dag

Håper dere alle får et fint år! :) 

😢💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (2 minutter siden):

S. Mette stol😄

😃😃😃

Yess!

 

Peis E. Stuen🤠

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (2 minutter siden):

Lydia Nalen 🙊

Haha, fabelaktig! Jeg lo høyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid skrev (4 timer siden):

Jeg vil si en takk til alle her for en hyggelig og artig tid på kg siden jeg kom tilbake, jeg setter pris på dere ❤️ jeg sletter meg nå og så får vi se om jeg får lyst til å komme tilbake en dag

Håper dere alle får et fint år! :) 

Dette vet jeg faktisk ikke om jeg kan godta. Men jeg regnet med det kom. Du blir savnet, min gode mann!

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...