Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Når vi har så svært hus at vi sender meldinger over KG... 

Har du katta der inne?

Nei, overraskende nok ikke 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agent smith skrev (10 minutter siden):

Kan jeg få være flue på veggen hjemme hos dere en dag @TheHairyToothfairy og @hjärterdam?

Døren er alltid åpen, min gode mann.

Etter å ha vært på tur fra stuen til soverommet dit @hjärterdam hadde reist uten å ta med seg mobilladeren, holdt jeg på å gjøre nesten samme tabbe ved å ikke lade opp telefonen før jeg dro avgårde. Men det gikk bra. Katten var ikke i den delen av huset da jeg kom fram, hun fant jeg på veien tilbake da jeg tok en omtur via kjøkkenet. Senere fikk jeg høre at hun hadde dratt til soverommet hvor @hjärterdam var mens jeg hadde fortsatt mot stuen i første etasje. Da jeg kom frem dit var jeg litt sur for st jeg ikke hadde lagt turen opp til andre etasje hvor vår sønn har sitt rom. Jeg antok han ville ha sovnet før jeg rakk frem, allikevel, og valgte å se innom ham når jeg skal ut på recon senere klokken ett. Skulle det være noe så vet jeg at han hadde både lader og telefon med seg dit, han er mer taktisk enn sin mor akkurat der.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (10 timer siden):

Jeg så du hadde Espen Lind plate, i en annen tråd, den så jeg ikke komme 😅 

 

Ser på Voice og er avstansforelska i Espen og Jarle:ninja:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (6 timer siden):

Nei, overraskende nok ikke 🤔

Sikkert i sekken, høhø:nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ser på Voice og er avstansforelska i Espen og Jarle:ninja:

Bare Jarle her :ninja:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Athena Catalina. skrev (1 minutt siden):

Og jeg har fri helt til onsdag 😁

Hvorfor er du oppe så tidlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du oppe så tidlig da?

Fikk ikke sove lengre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med et brak. Altså, et faktisk brak. Jeg vet ikke hva braket var, alt jeg vet er at det var ikke meg, jeg er uskyldig og braket kom utenfra huset. Skulle egentlig vært våken tidligere og kjørt mine barn til skolen, men der har det skjedd noe fordi barna er ikke hjemme og da går jeg ut fra at de er på skolen, noe som må bety at deres mor kjørte dem allikevel. Hvor ute har jeg vært, mon tro? 

Da jeg kom inn i stuen, som faktisk er ganske svær - det er ikke bare uberettiget tøys i forrige innlegg med omtrent forskjellige postnummer for de motsatte punktene av huset og mulighet for høydettrening på andre etasje - så registrerte ikke jeg at det stod en svær fyr i snøen ute i hagen. Katten var noe oppskjørtet og ikke helt fornøyd, og virket litt i det hjørnet som kunne oversettes til "faen så treig du er, hent riflet! Vi har et problem!" Ute i hagen stod skogens kongle og så åndsforvirret ut - slik alle elger egentlig alltid gjør. Han stod for all del et stykke unna vinduet og elger er nærsynte, så ingen fare - han så meg ikke i bare undikken. Han er gått nå, katten er mer beroliget. Jeg kan forsikre om at heller ikke denne gangen lurte jeg elgen inn og oppi fryseren. Braket var heller ikke elgen, det er stygt å skylde på andre uten ferske spor. 

Egentlig er dagen litt rotet til nå, jeg har ikke så mye jeg skal annet enn å pakke støff og greier. Utpå dagen sniker jeg meg inn til byen for å sette fra meg den svenske automobilen min hos verkstedet for tredje gang. Den oppfører seg ikke, og da må den få en omgang intim behandling i hestekraft-stallen der motoren bor på den. Jeg vet hva som er feil, dvs; jeg vet hva de tre tingene som kan være feil er, men jeg har ikke tid eller ork eller lyst eller plass til å banne og skru akkurat nå. Dessuten er det verkstedet sin skyld at hun oppfører seg elendig denne gangen. 

20230130_093649.thumb.jpg.ea8731532d1439e8007333966433f565.jpg

Aner jeg sol baki der? 

Christian Bale har bursdag i dag, det samme har Gene Hackman. Vi synger også bursdagssang til Kong Abdullah den andre av Jordan. Jordan vet hvordan.

På denne dagen i 1945 ble skipet MV Gustloff senket av en sovjetisk ubåt, rundt 9000 mennesker døde og dermed utgjør dette den største skipskatastrofen i historien. Gustloff var et av de store prosjektene til Nazityskland for å skape klare og sunne fritidsaktiviteter for hardtjobbende tyske arbeidere, et prosjekt som ble kalt "Kraft durch Freude". Skipet var oppkalt etter lederen av det sveitsiske nazistpartiet, som til sin skjebne ble myrdet i 1936. Skipet var overlastet med tyske flyktninger, soldater og sivile, fra det østpreussiske området hvor man evakuerte i påvente av Den Røde Arme.

Dagens sang. Den nydelige stemmen til Beth Hart og Slash' Les Paul som fremfører Mother Maria sammen. Perfekt for idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 timer siden):

Og jeg har fri helt til onsdag 😁

Jeg har fri frem til den 6. Dvs, jeg har noen lederverv som må behandles og gjøres ferdig, og kjenner jeg mine kollegaer rett så vanker det nok et og annet å henge fingrene i. Men det er greit for jeg liker ikke å sitte stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden):

Fast daglig rituale. Dagens sang. Vi begynner med denne. 

 

 

Kent er aldri, noen sinne feil 😍

Häng dom högt

Häng dom långsamt

 

eller noe sånt 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (47 minutter siden):

Kent er aldri, noen sinne feil 😍

Häng dom högt

Häng dom långsamt

 

eller noe sånt 😅

Den er radikalt deilig annerledes i forhold til albumene før, og samtidig så solid typisk Kent. Jeg elsker den!

20230130_142158.thumb.jpg.2122a79f3c1e14bf6431e732c7abffe0.jpg

Artig nok gikk det i litt Kent her i det jeg svingte inn for å parkere! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Mye interessant info. Kan forvente oss et oppramsing av viktige begivenheter som hendte på dagens dato fremover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (2 timer siden):

Mye interessant info. Kan forvente oss et oppramsing av viktige begivenheter som hendte på dagens dato fremover.

 

Yep, jeg liker fakta og kunnskap. Kunnskap er verdens nest beste skap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Yep, jeg liker fakta og kunnskap. Kunnskap er verdens nest beste skap! 

Fakta; Åse Kleveland og jeg har bursdag samme dato. Viktig. Datoen for them classy women😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Yep, jeg liker fakta og kunnskap. Kunnskap er verdens nest beste skap! 

Hva er best? Ekteskap? Eller faenskap 👿 Kanskje klesskap 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...