Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #201 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Knis, jammen! Det var jo ikke ment sånn Den er egentlig ikke min, jeg hørte den på en eller annen radiokanal for lenge siden og dermed satt den. Rart med det, før brukte jeg velsig mye radio og særlig når jeg tøffet rundt i bil med 10 hjul. Men etter DAB så ble radio frustrerende dritt jeg ikke gadd mer. Da jeg var 14 så var radiovert en av drømmejobbene mine. Egentlig burde det vært drømmejobben nå også, så kunne jeg sittet og snakket skit til krampen tok meg. #utopi Hemmelighet; jeg drømmer enno om en slik jobb. Ha show sammen!? Frekt tomprat med Tanny og Fryd🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #202 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): HAHAHAHAHAHAHAHAHA! JEG SATTE NESTEN VAFFELEN I HALSEN, KVINDE! Det er grand prix og all sjokoladen sin feil!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #203 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): Du gjorde inntrykk tidlig ☺️ Og Cid er veldig raus med ros 🥰 Dumt han forsvant. Takk Kvakke. Lige måde!! ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #204 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er grand prix og all sjokoladen sin feil!! Sjokoooolade. Hvilken? 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #205 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Kanskje. Han var ikke helt seg selv siste måneden eller der omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #206 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Han var ikke helt seg selv siste måneden eller der omkring. Nei det er forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #207 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Han var ikke helt seg selv siste måneden eller der omkring. Observert det samme. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #208 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 29.1.2023 den 19.02): Det ble litt kluss med den forrige siden jeg er ubrukelig på dette med tid og antall tin jeg kan få gjennomført på nevnt tid. Legg til rekordmange strømbrudd på grunn av Troms-vær så er det også noen andre sin skyld at planleggingen min gikk i porselenet! Men jeg hadde en spennende dag på Setermoen og fikk elg, så jeg sutrer ikke. Her er elglunsjen. Tok ikke bilde av elgmiddagen dagen før siden det ikke lot seg gjøre uten å se useriøs ut som leder blant masse andre voksne mennesker og andre ledere, som egentlig ikke trenger vite at jeg poster maten min for å overbevise @hjärterdam om at jeg faktisk spiser mat på et kvinneforum. Ellers hadde jeg avhør av en som er mistenkt for minst to forhold i straffeloven, og egentlig bare var komplett løk. Det er ikke alle mennesker der ute jeg egentlig tror er født på trygge og gode vis, han her må ha falt i gulvet to ganger da han kom til verden. Utartet seg ikke veldig, særlig lite spennende og jeg tviler på at det er noe vits i å gjøre annet enn å rapportere - men grunnen til at jeg nevner det er at det frustrerer meg at selv om det er en forsettlig og grov handling så fører det sjeldent til noe annet enn følelse av urettferdighet hos den som har blitt utsatt for hendelsen. Det provoserer meg en hel del, og det er jeg neppe den eneste som mener og opplever. Uansett førte dette til at jeg kom sent hjem til Chrysler Ranchen og fikk ikke sett terroristene aka barna. Men I dag har vi tilbragt mye tid sammen, lyttet til musikk og snakket om flytting mens vi gjemmer oss inne for drittvær. Og pakket. Herregud jeg hater flytting!! Nå dumper vi alt her av møbler og handler nytt dit vi kommer, det er litt deilig å tenke på. Reduserer stresset vesentlig, dessuten trenger vi plutselig mindre flyttebil! Og @Agent smith får heller oppta fransk i denne dagboken om den får være i fred. Je suis un baguette. Var du på Leier,n? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #209 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Sjokoooolade. Hvilken? 😋 Uanstendig mye av denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #210 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Hemmelighet; jeg drømmer enno om en slik jobb. Ha show sammen!? Frekt tomprat med Tanny og Fryd🥰 Vi kan jo ganske enkelt starte en sånnderrane podcast som er så populært blant ungdommen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #211 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Uanstendig mye av denne Åå, nam! De er gode 😀 Spesielt de mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #212 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Vi kan jo ganske enkelt starte en sånnderrane podcast som er så populært blant ungdommen i dag Ja pod er stilig😎 me kan ha gjester og du kan lære meg å vera barsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #213 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Uanstendig mye av denne Minde ❤️ Jeg har bodd på Minde. Og hentet mange containere på Mindemyren som også huser flere av Bergens bilforhandlere. Særlig den der ved navn som kan minne om Fryden, der har jeg brukt utrolig mye penger. Det behager meg stort at jeg nå i dag eier en av de bilene jeg kjøpte da den var ny på 90tallet, den er en av mine juveler og dulles meget med. Fra dag jeg eide den som førstegangsregistrert frem til i dag så har det vært fem eiere mellom. @Giacomo_P er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #214 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja pod er stilig😎 me kan ha gjester og du kan lære meg å vera barsk! Du har misforstått her nå, jeg er lat! Ikke barsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #215 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Du har misforstått her nå, jeg er lat! Ikke barsk! Ååå, er fort å Ta feil om folk her inne vettu..😚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #216 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Åå, nam! De er gode 😀 Spesielt de mørke. Mmm . Lakris🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #217 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå, er fort å Ta feil om folk her inne vettu..😚 Du har misforstått! Jeg er ikke folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #218 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mmm . Lakris🥰 Jaaa 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. februar 2023 #219 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Vi kan jo ganske enkelt starte en sånnderrane podcast som er så populært blant ungdommen i dag Jeg hører nesten aldri på podcast - hadde lett hørt på dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #220 Del Skrevet 4. februar 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg hører nesten aldri på podcast - hadde lett hørt på dere Hurra! Ein lyttar allerede!🤠 Haha eg gler meg! Kanskje me kan løyse KG-problem🤓? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå