Gå til innhold

Hvilke mennesker rundt deg holder du deg unna og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nabokjerringa med dialekt fra Rogaland. Fordi hun er et ufyselig menneske som sitter på kafe og slarver om alle!

Anonymkode: 3e751...708

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste fordi jeg helst vil være for meg selv. Jeg hilser på og slår av en prat med naboene , men ber de meg på kaffe , så merker jeg at der går grensen.

Anonymkode: 62870...e8b

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna ungdommer og dramakvinner. Fordi de er plagsomme. 

Anonymkode: 065e3...3bf

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna giftige personer som lekker som en sil. 

Anonymkode: 69cbc...c02

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få mennesker, heldigvis. Jeg kommer godt overens med de fleste. Det er én person jeg må ha noe kontakt med, og det kan være uvehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belærende mennesker, og de som omtaler seg selv som «en naturlig ledertype» (de er som regel bare maktsyke), damer som stiller invaderende spørsmål (jeg er dame selv) av typen: «har du vurdert å ta silikon?», «slanker du deg», «hvor mange har du ligger med», «hvordan går det eeeegentlig med deg og typen». Holder meg også unna folk som jeg merker er litt kranglete, som alltid skal «si ifra!». 

Anonymkode: 2b761...4a2

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Miljøreligiøse, moralens voktere, emosjonelt ustabile, og de ekstroverte . Med alderen har jeg mindre og mindre behov for samvær med venner som er for ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna personer som ikke tilfører livet mitt mer energi og positivitet enn det de tar. 
Gjelder både naboer, venner og familie, men er heldigvis ikke mange av de. 
 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna så godt jeg kan energityver. Og narcisister som kun bryr seg om sitt og egoet sitt og som snylter på andre. 

Anonymkode: 10606...3f6

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med BMS. ‘Betydelig mannssyndrom’. Mye selvtillit og lite selvinnsikt. 
Svært utbredt rase! 😎

Anonymkode: dfe93...555

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal skryte utrolig mye av dem selv hele tiden. 

Hvis det for eksempel står fire handleposer i bilen etter at noen har vært på handletur. Men de bærer bare EN av disse posene til kjøkkenet før dem setter seg ned, for å følge med på at andre skal bære inn resten av posene. I tillegg er det selvfølgelig noen andre som rydder vekk alt mulig "dill og dall" også. Går til fryseren i kjelleren med en haug matvarer. Likevel er det bare en enkelt person som skryter av hvor "flink" de mener at de selv liksom har vært, og dette var garantert den personen som har gjort absolutt minst mulig for å faktisk hjelpe til. 

Samme person kan finne på å kjøpe en spesiell type melk som bare hun selv liker, eller noe annen mat som ingen andre har ønsket seg. Så kan hun finne på å si ting av typen "er jeg ikke flink som har kjøpt mat til DEG!" liksom. Eller "se, så snill jeg har vært, fordi jeg kjøpte mat til dere" og lignende kommentarer. Samtidig blir hun drita sur dersom noen planlegger å ta så mye som en dråpe av "hennes" melk, eller mat som hun hadde kjøpt inn. Da kan man banne på at hun kommer til å kjefte, og personen som forsøkte å forsyne seg av disse tingene er en forbanna idiot, og en rekke andre kommentarer. Hvis hun bare hadde kjøpt inn ting til seg selv, og så holdt smella om dette, så ville jeg selvfølgelig aldri brydd meg. Men når hun velger å skryte uhemmet av seg selv, og hvor forbanna flink hun mener at hun liksom har vært, så blir det jo temmelig irriterende at hun plutselig flipper fullstendig rundt ogg begynner kjeftingen hennes sånn.  

Anonymkode: a8db1...b0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle karakterene som er beskrevet her.

1.Enebarn /sola i universet.

I tillegg har jeg også hatt dårlig erfaring med venner/kjæreste som er enebarn hvor alle har den klassiske syndrom at alt skal dreie seg om dem selv av dem som er mest veloppdragende skjuler det bedre enn resten, så merker man det. Får de ikke oppmerksomhet når de ønsker så blir de ubehagelige. 

2. Folk med unødvendig mye utdanning /snyltere i moralske forkledninger.

 De som har studert master og oppover i ubrukelig studier. Slike som skal ha økologisk mat, bryr seg om miljøet, men må ta fly fire ganger i året, vil ikke finne seg stabil jobb for å fasiliterer det "moralske" forbruket deres fordi de ønsker kun  å jobbe for NGOs for å oppnå status. En slags nouveau-snyltere som isteden for å nave, utnytter de sine nærmeste , stakkarslige foreldre og samfunnet.

3. Alle 30åringer og oppover som elsker å reise for å "finne seg selv"/Lost souls.

Slitsomme mennesker som tror at de er 22, snakker alt for mye om seg selv og tror de kan så mye fordi de har reist verden rundt og hengt/pult samme folk som dem i hosteller. 

 

Endret av Btw
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekker meg vekk fra de som bare vil snakke om seg og sitt. De som aldri spør tilbake, eller viser noe interesse for meg. En gang toppet ved å bruke feil navn på meg 😂 

Anonymkode: 66c4d...748

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en søster som er slu og utspekulert. Som elsker å krangle. Holder meg unna.

Anonymkode: be58d...d16

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alle de som har oppgitt "Livets harde skole" som utdanning i f.eks sosiale medier. Ikke på grunn av manglende utdanning, men disse menneskene har en del likhetstrekk og holdninger som jeg har vanskelig for å like 

Anonymkode: c166c...659

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nedlatende mennesker, ekstroverte skravlehøner, bedrevitere, hyklere. 

Anonymkode: 7556f...bf6

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mordere og drapsmenn. Hittil har det gått fint.

Anonymkode: a057c...285

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna intense og masete personer. Kan ikke fordra folk som maser på meg. 

Anonymkode: cd012...43c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...