Gå til innhold

Arrrgh! Hater ghosting!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slikt er ikke noe vits å ta noe tungt, det viser jo bare at hun er veldig feig. Når jeg datet, så var dette bare et tegn på at det er en dame jeg ikke har lyst å ha noe å gjøre med uansett, og det er greit å finne ut av først som sist 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jo mer du skriver, jo mer skjønner jeg hvorfor hun valgte å ikke svare deg.

Gratulerer!

Anonymkode: d30c1...f49

Jo mer du skriver, jo mindre provoserende blir du heldigvis, så selv takk!

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Arild37 said:

Slikt er ikke noe vits å ta noe tungt, det viser jo bare at hun er veldig feig. Når jeg datet, så var dette bare et tegn på at det er en dame jeg ikke har lyst å ha noe å gjøre med uansett, og det er greit å finne ut av først som sist 

Det har du selvsagt helt rett i. Hensikten med denne tråden var jo, foruten å lufte litt umiddelbar frustrasjon, å få høre litt hvilke holdninger folk på KG har til ghosting.

Selv om jeg er mildt sagt sjokkert over reaksjonen fra enkelte her, er det godt å se at normal høflighet og folkeskikk fortsatt er en rettesnor for mange andre.

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på noen dater hvor kjemien er totalt fraværende og vi er så ulike. Feks en kar informerte om at han syns det var negativt jeg hadde barn, han ønsket dame uten barn. Noen dager etter daten fjernet jeg han uten noen forklaring

En annen gang gikk jeg tur med en mann hvor han informerte om at han ikke var klar for forhold/ønsket å binde seg. Tror det endret seg i løpet av turen, for han var veldig på etterhvert.  Jeg forklarte da at jeg ikke ønsket noe mer, han var ikke helt min type heller. Da fikk jeg lange meldinger om at han hadde vært hos lege med knust hjerte og kjente på ekstrem smerte. Da var veien kort til sletting. Det kan være tungt å være den som avviser (selvsagt også å bli avvist) 

Anonymkode: 27be4...1e9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo mer du skriver, jo mindre provoserende blir du heldigvis, så selv takk!

Anonymkode: ecb20...10d

😄

Anonymkode: d30c1...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært på noen dater hvor kjemien er totalt fraværende og vi er så ulike. Feks en kar informerte om at han syns det var negativt jeg hadde barn, han ønsket dame uten barn. Noen dager etter daten fjernet jeg han uten noen forklaring

En annen gang gikk jeg tur med en mann hvor han informerte om at han ikke var klar for forhold/ønsket å binde seg. Tror det endret seg i løpet av turen, for han var veldig på etterhvert.  Jeg forklarte da at jeg ikke ønsket noe mer, han var ikke helt min type heller. Da fikk jeg lange meldinger om at han hadde vært hos lege med knust hjerte og kjente på ekstrem smerte. Da var veien kort til sletting. Det kan være tungt å være den som avviser (selvsagt også å bli avvist) 

Anonymkode: 27be4...1e9

Ingen av disse eksemplene kan vel karakteriseres som ghosting.

I det første tilfellet var det jo du som først ble avvist av ham du var på date med; i det andre sa du jo klart i fra at du ikke ønsket noe mer før du til slutt slettet ham, fordi han ikke gav seg.

Jeg aner jo ikke hvordan du responderte i det første tilfellet eller ordla deg i avvisningen i det andre, men ser i utgangspunktet ikke noen problemer med fremgangsmåten din her. 

 

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med TS.

Det er direkte flaut å lese om dem som absolutt må sette menn og kvinner opp mot hverandre, og fordi en tosk av et mannfolk har oppført seg dårlig mot dem, så skal det være greit å oppføre seg som en idiot mot en uskyldig. Nei, det er ikke greit, og det er ingen unnskyldning for ikke å gi en ok tilbakemelding.

Jeg tåler det fint om en skulle bli snurt og si at "du var ikke så fin likevel", sånt er bare tåpelige unnskyldninger fordi man enten ikke gidder å gi tilbakemelding, eller man rett og slett er en dårlig person som driter i andre. Drittsekker er likt fordelt blant begge kjønn.

Synes det er fint av TS å ta opp temaet, for folkeskikk burde komme på timeplanen fra første dag på barneskolen (og før det). Det sagt, så burde man egentlig ikke behøve å LÆRE at man skal oppføre seg greit mot andre, det burde være en selvfølge.

Håper du får en bedre opplevelse neste gang. Det finnes masse hyggelige damer også, satser på at du vil møte en av dem.

 

Anonymkode: 60521...4f7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Disse ghosterne er søppelmennesker. 

Anonymkode: 4c8cb...1aa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/24/2023 at 3:19 PM, AnonymBruker said:

En eneste date betyr ikke at du har rett på svar ala jobbsøknad fra den som ikke er interessert i noe mer. Null svar er tross alt et svar også. 

Menn får tåle at kvinner er begynt å oppføre seg slik menn har gjort i åresvis. 

Anonymkode: d30c1...f49

Jo, man kan selgsagt forvente svar fra de man har datet. At du ikke viser respekt for de du dater betyr ikke at det er slik man skal oppføre seg. 

Anonymkode: 4c8cb...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Håper du får en bedre opplevelse neste gang. Det finnes masse hyggelige damer også, satser på at du vil møte en av dem.

 

Anonymkode: 60521...4f7

Takk! Det er jeg heldigvis fullt klar over.😊

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/24/2023 at 3:33 PM, AnonymBruker said:

Du har garantert gjort dette mot noen selv, tidligere.

Anonymkode: d30c1...f49

Jeg gjør det ALDRI og har aldri ghostet. Dette er psykisk vold. Har heller sagt ifra at de ikke var mine typer. Om de spør hvorfor, sier jeg bare sannheten: at jeg ikke er tiltrukket av 99% av befolkningen. 
Synes det er en uting å ghoste og blokkere folk. Blokkere gjør jeg bare hvis folk trakasserer meg. 

Endret av Zeruda
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...