Gå til innhold

Arrrgh! Hater ghosting!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ghostet for N'te gang etter en trivelig første date.

Har null problem med å takle en avvisning, men forventer et minimum av respekt og folkeskikk, særlig fra kvinner som ellers virker noenlunde oppegående.

Fy f@€n som jeg hater feiginger!

Tirade slutt.

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med ghostet? Ikke hørt fra daten på to dager? En uke? Aldri? Har du sendt melding da eller ghosta du også? 

Anonymkode: 46062...06b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eneste date betyr ikke at du har rett på svar ala jobbsøknad fra den som ikke er interessert i noe mer. Null svar er tross alt et svar også. 

Menn får tåle at kvinner er begynt å oppføre seg slik menn har gjort i åresvis. 

Anonymkode: d30c1...f49

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med ghostet? Ikke hørt fra daten på to dager? En uke? Aldri? Har du sendt melding da eller ghosta du også? 

Anonymkode: 46062...06b

Jeg takket pent for daten og sa jeg håpet å treffe henne igjen.

Hun slettet matchen noen dager senere uten svar.

Anonymkode: ecb20...10d

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

En eneste date betyr ikke at du har rett på svar ala jobbsøknad fra den som ikke er interessert i noe mer. Null svar er tross alt et svar også. 

Menn får tåle at kvinner er begynt å oppføre seg slik menn har gjort i åresvis. 

Anonymkode: d30c1...f49

Jobbsøknad?! Har du hørt om normal mellommenneskelig høflighet? Når noen takker og gir uttrykk for at de liker deg etter et hyggelig møte, så snur du vel ikke bare ryggen til dem og går? I så fall synes jeg synd på deg.

At en del menn oppfører seg på denne måten gjør jo ikke saken bedre. Er det noe mål for kvinner å speile oppførsel de ikke ønsker seg selv?

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jobbsøknad?! Har du hørt om normal mellommenneskelig høflighet? Når noen takker og gir uttrykk for at de liker deg etter et hyggelig møte, så snur du vel ikke bare ryggen til dem og går? I så fall synes jeg synd på deg.

At en del menn oppfører seg på denne måten gjør jo ikke saken bedre. Er det noe mål for kvinner å speile oppførsel de ikke ønsker seg selv?

Anonymkode: ecb20...10d

Du har garantert gjort dette mot noen selv, tidligere.

Anonymkode: d30c1...f49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har garantert gjort dette mot noen selv, tidligere.

Anonymkode: d30c1...f49

Godt du kjenner meg bedre enn meg selv, da, og kan fortelle meg hvor skapet skal stå.🙄

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde vært om mennesker kunne si ærlig hvorfor de ikke vil på flere dates også hadde den andre parten takket for informasjonen, men det krever at man er emosjonelt voksen og det er ikke de fleste så da ender man opp med å ghoste alle for å unngå unødvendig energiforbruk. 

Endret av megda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt du kjenner meg bedre enn meg selv, da, og kan fortelle meg hvor skapet skal stå.🙄

Anonymkode: ecb20...10d

Du sitter på KG og syter, for at du ikke har fått svar på noe som mest sannsynlig blir sett på som noe helt uvesentlig. Ok, du skrev at du håpte på et nytt treff, men har du faktisk gjort noe med det? Har du tatt opp igjen tråden, eller har du tenkt at det er hun som skulle svare på den ene eneste meldingen din med JA TAKK GJERNE uten at du jobber for å vise at du faktisk er interessert?

Som noen lenger oppe spør deg: Hva har du gjort?

Anonymkode: d30c1...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, megda said:

Det beste hadde vært visst mennesker kunne si ærlig hvorfor de ikke vil på flere dates også hadde den andre parten takket for informasjonen, men det krever at man er emosjonelt voksen og det er ikke de fleste så da ender man opp med å ghoste alle for å unngå unødvendig energiforbruk. 

Forventer ikke en forklaring på hvorfor de ikke ønsker å treffe meg igjen. Forventer bare et minimum av dannelse. Dessverre ser det ut til at jeg er i mindretall her.

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu på diskusjonen. 

Ghosting er en ting noen (NOEN ikke alle) kvinner gjør, fordi det å si nei til noen (NOEN ikke alle) menn utløser en reaksjon som kan være: aggressiv, klagende, kjeftende, eller rett å slett slem. 

Om du blir ghosta av en person så kan det være at en gang hun prøvde å si nei takk, eller kjemien er ikke der, eller hva det er så har de opplevd en reaksjon som ikke er hyggelig. 

 

Og utifra tonen du bruker her, og ting du skriver her, så kan det hende at du har blitt oppfatta som en person som ikke takler nei på en god måte, dermed ghosting. Just saying, 

Anonymkode: 1accc...f7b

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du sitter på KG og syter, for at du ikke har fått svar på noe som mest sannsynlig blir sett på som noe helt uvesentlig. Ok, du skrev at du håpte på et nytt treff, men har du faktisk gjort noe med det? Har du tatt opp igjen tråden, eller har du tenkt at det er hun som skulle svare på den ene eneste meldingen din med JA TAKK GJERNE uten at du jobber for å vise at du faktisk er interessert?

Som noen lenger oppe spør deg: Hva har du gjort?

Anonymkode: d30c1...f49

Wow, du er rimelig tett!

Jeg gav klart uttrykk for at jeg ønsket å treffe henne igjen, både på og etter forrige date (fredag). Skulle jeg da ha mast flere ganger om en ny date på bare noen få dager? Tror ikke det hadde falt i spesielt god jord.

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Forventer ikke en forklaring på hvorfor de ikke ønsker å treffe meg igjen. Forventer bare et minimum av dannelse. Dessverre ser det ut til at jeg er i mindretall her.

Anonymkode: ecb20...10d

Tror mulig din forvetning om dannelse er problemet som gjør at folk ghoster deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn får tåle at kvinner er begynt å oppføre seg slik menn har gjort i åresvis. 

Da får damene tåle at menn klager på dem også da, slik de har gjort i åresvis?

Ghosting er umodent og råttent. Spiller ingen rolle om man er så jækla bizzy med å date titallsvis (wtf?) at man ikke orker å ta seg tid til å melde i fra noe ala "Takk for daten, men jeg tror ikke jeg ønsker å fortsette." Det vitner om at det var feil person å date i første omgang tenker jeg. Finnes ikke unskyldning. Dårlig folkeskikk hverken mer eller mindre. 

Men når man er med i dating gamet nå for tiden så må man opparbeide litt tykk hud. Det er tydelig. 

(Ikke TS)

Anonymkode: 52d58...883

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

For å snu på diskusjonen. 

Ghosting er en ting noen (NOEN ikke alle) kvinner gjør, fordi det å si nei til noen (NOEN ikke alle) menn utløser en reaksjon som kan være: aggressiv, klagende, kjeftende, eller rett å slett slem. 

Om du blir ghosta av en person så kan det være at en gang hun prøvde å si nei takk, eller kjemien er ikke der, eller hva det er så har de opplevd en reaksjon som ikke er hyggelig. 

 

Og utifra tonen du bruker her, og ting du skriver her, så kan det hende at du har blitt oppfatta som en person som ikke takler nei på en god måte, dermed ghosting. Just saying, 

Anonymkode: 1accc...f7b

Haha, ser den!😆

Men tonen i HI er uttrykk for min umiddelbare reaksjon etter å oppleve dette nok en gang. Jeg er ikke så grinete til vanlig. Til mitt forsvar skriver jeg jo også at daten var hyggelig. Det sa hun selv også, tro det eller ei.

3 minutter siden, megda said:

Tror mulig din forvetning om dannelse er problemet som gjør at folk ghoster deg.

 

 

Så du forventer ikke folkeskikk fra andre mennesker? 

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For å snu på diskusjonen. 

Ghosting er en ting noen (NOEN ikke alle) kvinner gjør, fordi det å si nei til noen (NOEN ikke alle) menn utløser en reaksjon som kan være: aggressiv, klagende, kjeftende, eller rett å slett slem. 

Om du blir ghosta av en person så kan det være at en gang hun prøvde å si nei takk, eller kjemien er ikke der, eller hva det er så har de opplevd en reaksjon som ikke er hyggelig. 

 

Og utifra tonen du bruker her, og ting du skriver her, så kan det hende at du har blitt oppfatta som en person som ikke takler nei på en god måte, dermed ghosting. Just saying, 

Anonymkode: 1accc...f7b

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Wow, du er rimelig tett!

Jeg gav klart uttrykk for at jeg ønsket å treffe henne igjen, både på og etter forrige date (fredag). Skulle jeg da ha mast flere ganger om en ny date på bare noen få dager? Tror ikke det hadde falt i spesielt god jord.

Anonymkode: ecb20...10d

Sier meg enig med brukeren jeg siterer over her.

Du oser av voldsom negativ aggressiv energi, og det bare via ord. Det er nok ikke rart hun bare forsvant.

Anonymkode: d30c1...f49

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig dårlig gjort av henne, du fortjener bedre.. Hadde dere sex?

Anonymkode: 851ed...c6b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Sier meg enig med brukeren jeg siterer over her.

Du oser av voldsom negativ aggressiv energi, og det bare via ord. Det er nok ikke rart hun bare forsvant.

Anonymkode: d30c1...f49

Skjønner du aldri har blitt provosert!

Men ok, takk for innsikten!

Anonymkode: ecb20...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Utrolig dårlig gjort av henne, du fortjener bedre.. Hadde dere sex?

Anonymkode: 851ed...c6b

Nei.

Anonymkode: ecb20...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som sier ifra før jeg sletter. Det er en grunn for at folk ghoster, for å si det sånn! 

Makan til grinete mannfolk har jeg aldri vært borti. Den beste er "jaja, du var ikke så fin uansett". Eller en eller annen tåpelig kommentar på enten utseende eller personlighet, ETTER at de har sagt de kunne tenke seg å møtes igjen.

Det sagt, jeg syns man burde si fra at dette var ikke noe for meg, lykke til videre. Ghosting er en skikkelig uting.

Anonymkode: 9bc9e...e94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...