hufsa87 Skrevet 16. januar 2023 #21 Del Skrevet 16. januar 2023 hufsa87 skrev (Akkurat nå): 624 på torsdag og 1200 ett eller annet på lørdag. Var ca 6 uker på vei❤️ Nei, legevakt her jeg bor er ikke på sykehuset, de har ikke sånt utstyr. Men de burde absolutt send meg til undersøkelse på sykehuset den natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. januar 2023 #22 Del Skrevet 16. januar 2023 Hei! Sniker meg inn her,jeg. Har prøvd å få barn I ganske nøyaktig 2 år. Skal til ivf neste måned 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #23 Del Skrevet 16. januar 2023 Har hatt 3 kjemiske en veldig sen SA (uke 14) og en MA (uke7) på ett år. Er gravid igjen. Skal på ultralyd neste uke. Uke 7. regner med det ikke går denne gangen og. Er 37 og har visst en amh på 1. men et barn fra før..har egentlig begynt å gi opp.. men tar nå både progynova og lutinus mens jeg er gravid som et eksperiment fra sykehuset. Anonymkode: 3c473...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 16. januar 2023 #24 Del Skrevet 16. januar 2023 Vi prøver på nr 3, de vi har er 6 og 8 år. Hadde egentlig ikke tenkt å ha 3, men den tanken snudde brått 😅 Er i PP1 nå og forventer EL om få dager. Er veldig spent på om det vil klaffe raskt eller ikke da våre to første satt på henholdsvis andre og første PP. Jeg er optimistisk, på grensa til naiv, og lar meg sjelden bli påvirket av motgang, men jeg må innrømme at om prøvingen vedvarer vil det nok bli tungt. Har enorm respekt for de som prøver lenge! Dere motiverer, hele gjengen Fint å ha en sånn skravletråd, selv om vi nettopp har begynt å prøve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 16. januar 2023 #25 Del Skrevet 16. januar 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt 3 kjemiske en veldig sen SA (uke 14) og en MA (uke7) på ett år. Er gravid igjen. Skal på ultralyd neste uke. Uke 7. regner med det ikke går denne gangen og. Er 37 og har visst en amh på 1. men et barn fra før..har egentlig begynt å gi opp.. men tar nå både progynova og lutinus mens jeg er gravid som et eksperiment fra sykehuset. Anonymkode: 3c473...8ab Så trist å høre at du er innstilt på å miste igjen. 💔 Kan jeg spørre om det er noe annet enn AMH som gjør at du har mistet håpet? Krysser fingrene for deg uansett, jeg har hatt 2 MA ila 6 mnd så vet at det kan føles veldig vanskelig å tenke positivt 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #26 Del Skrevet 16. januar 2023 Blir også med her! Vi har prøvd i snart tre år på første barn nå, og er nå endelig i gang med IVF etter et år ventetid. Begynt på Synarela i dag, skal sannsynligvis ha egguttak i uke 7. Har siden april 2022 hatt tre spontanaborter/kjemiske, kommer aldri lenger enn 5+2. Håper IVF kan hjelpe. Vi er bare 25 år gamle, så vi har jo alderen på vår side, men desto mer bekymret er jeg over at jeg sliter med å bli gravid, for det skal jo liksom være så enkelt når man er på vår alder 😜 Fint med en slik tråd, fint å lese andre sine historier, selvom jeg synes det er trist at så mange sliter og er gjennom vonde ting❤️ -Tingeling97 Anonymkode: 93255...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #27 Del Skrevet 16. januar 2023 CatMom82 skrev (1 time siden): Så trist å høre at du er innstilt på å miste igjen. 💔 Kan jeg spørre om det er noe annet enn AMH som gjør at du har mistet håpet? Krysser fingrene for deg uansett, jeg har hatt 2 MA ila 6 mnd så vet at det kan føles veldig vanskelig å tenke positivt 🧡 Det har jo gått galt 5 ganger på rad nå. Så det ser ikke så lyst ut. Anonymkode: 3c473...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #28 Del Skrevet 16. januar 2023 Etter årevis med at det bare har blitt med tanken så e eg endelig i gang. Skal inn neste mnd og få inseminering og krysser alt eg har for at det går på første runde. Lang reisevei da eg må til Oslo. Tar meg sjøl i å drømme om å være mamma denne julen, om å fortelle søster at ho skal bli tante osv. Prøve å roe det litt med, sjansene for at det sitter på første inseminering er ikke store men krysser alt eg har. Anonymkode: 40881...8e6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 16. januar 2023 #29 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter årevis med at det bare har blitt med tanken så e eg endelig i gang. Skal inn neste mnd og få inseminering og krysser alt eg har for at det går på første runde. Lang reisevei da eg må til Oslo. Tar meg sjøl i å drømme om å være mamma denne julen, om å fortelle søster at ho skal bli tante osv. Prøve å roe det litt med, sjansene for at det sitter på første inseminering er ikke store men krysser alt eg har. Anonymkode: 40881...8e6 Masse lykke til❤️ Sjansene øker jo for hvert innsett, men krysser fingrene for at den klamrer seg fast på første💪🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 18. januar 2023 #30 Del Skrevet 18. januar 2023 Hvordan går det med dere i dag?😊 jeg har kommet med en del fra operasjonen fysisk, begynner smått å glede meg til å prøve igjen❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #31 Del Skrevet 18. januar 2023 I dag har egentlig vært en litt tung dag. Men reiser på ferie til helgen, så forhåpentligvis får jeg noe annet å tenke på en liten stund. Så bra du er kommet deg litt fra operasjonen, og at du ser positivt på å begynne å prøve igjen❤️ Anonymkode: f5899...497 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 18. januar 2023 #32 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I dag har egentlig vært en litt tung dag. Men reiser på ferie til helgen, så forhåpentligvis får jeg noe annet å tenke på en liten stund. Så bra du er kommet deg litt fra operasjonen, og at du ser positivt på å begynne å prøve igjen❤️ Anonymkode: f5899...497 Håper at du får en bedre dag i morgen❤️ så godt med ferie! Kos deg/dere masse på tur😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 18. januar 2023 #33 Del Skrevet 18. januar 2023 hufsa87 skrev (7 timer siden): Hvordan går det med dere i dag?😊 jeg har kommet med en del fra operasjonen fysisk, begynner smått å glede meg til å prøve igjen❤️ Godt å se at du føler deg bedre ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #34 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg hadde en spontanabort i Juni´22 (uke 6) og opplevde en kjemisk her i oktober. Ikke gått på prevensjon siden Jan´21. Har uregelmessig syklus på 34-44 dager og synes det er vanskelig å teste etter EL da jeg har nesten positive tester hele tiden. Er i dag på syklus dag 56 og har absolutt ingen tegn til TR. Jeg avventer med G-testing ettersom at alle jeg har tatt er negative og skuffelsen blir like stor hver gang.. har symptomer som økt tretthet, noe kvalme innimellom, ømme bryster, øm i korsrygg og noe stikking i lyske h.side. Men kan være jeg har fantom symptomer. Blir veldig frustrert over at ting ikke klaffer og at syklusen ikke samarbeider. Var hos gyn i august hvor jeg tok celleprøve, innvendig UL og en prøve på hvordan miljøet der nede er. Alt så bra ut og fikk en tilbakemelding på "perfekt underliv". Men tror nok jeg må bestille ny timen igjen snart hvis ikke TR kommer. Gir det en grense på 100 dager tenker jeg. Ellers ønsker jeg dere alle masse lykke til i prøvingen, gleder meg til å følge med PS: er forresten bare 24 år, så alderen burde i allefall være på min side. og min sambo har god sædkvalitet etter testing i nov. Anonymkode: bbb3f...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 19. januar 2023 #35 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg skal på ultralyd i dag for å sjekke ståa på eggene, og så sette ovitrelle i løpet av de neste dagene😊 Tredje runden på letrozol/ovitrelle/progresteronstøtte så har fullstendig mistet troen på at det skal klaffe denne runden, men må liksom forsøke uansett😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #36 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg skal liksom være 6+1. har mistet så mange ganger tidligere. Både sent og kjemisk og føler meg på ingen måte gravid. TUL neste uke for å sjekke om det er liv. Men gruer meg bare. Syns det er vanskelig å hele tiden være gravid, måtte justere planene deretter, planlegge sommerferie som om man er gravid etc. og så må man bare begynne på nytt igjen… (blir gravid på hver syklus) Anonymkode: 3c473...8ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. januar 2023 #37 Del Skrevet 19. januar 2023 I dag kom mensen så da kan jeg til apoteket og bruke 12 000 på medisiner til første runde IVF . Siden mensen ble så sein så får jeg ikke startet behandling før i slutten av februar, men jeg begynner på opplæring i ny jobb neste uke så det er jo greit å ha vært der litt før jeg evnt må ta en sykemeldingsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. januar 2023 #38 Del Skrevet 19. januar 2023 #Hormonella 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #39 Del Skrevet 19. januar 2023 I går kjøpte vi vår første leilighet! ...og reaksjonene har vært "Gratulerer! Men vent, det er bare ett soverom? Hva med barn?" Vi har kjøpt et nydelig krypinn i byens beste strøk, gangavstand til alt, vannet nesten rett utenfor døren, og den har altså "bare" ett soverom...fordi vi vet ikke om det kommer noe barn - det lar vente på seg - men vi vet at vi vil det skal være oss to for resten av livet, og de neste 10-15 med den lille rabagasten av en hund vi har. Og jeg vil heller kjøpe croissanter tvers over gaten enn å se på rommet vi refererer til som "kontoret" selv om "alle" vet at tanken er at det skal et barn inn der. Så dette er en påminnelse til alle i samme situasjon som oss, som venter på den positive testen: husk å leve! ❤️ Book den reisen, kjøp den leiligheten, prøv den drinken, gå den turen...for det er jo faktisk bare akkurat nuh! vi med sikkerhet har. Thank you for coming to my TED talk. Anonymkode: 738f8...d36 14 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #40 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I går kjøpte vi vår første leilighet! ...og reaksjonene har vært "Gratulerer! Men vent, det er bare ett soverom? Hva med barn?" Vi har kjøpt et nydelig krypinn i byens beste strøk, gangavstand til alt, vannet nesten rett utenfor døren, og den har altså "bare" ett soverom...fordi vi vet ikke om det kommer noe barn - det lar vente på seg - men vi vet at vi vil det skal være oss to for resten av livet, og de neste 10-15 med den lille rabagasten av en hund vi har. Og jeg vil heller kjøpe croissanter tvers over gaten enn å se på rommet vi refererer til som "kontoret" selv om "alle" vet at tanken er at det skal et barn inn der. Så dette er en påminnelse til alle i samme situasjon som oss, som venter på den positive testen: husk å leve! ❤️ Book den reisen, kjøp den leiligheten, prøv den drinken, gå den turen...for det er jo faktisk bare akkurat nuh! vi med sikkerhet har. Thank you for coming to my TED talk. Anonymkode: 738f8...d36 Gratulerer med leilighet! Og man kan helt fint bo to voksne og et lite barn i en leilighet med et soverom. Så flyttet man heller på seg hvis og når det blir behov for det! Kos deg masse med å rusle bort på hjørne for å kjøpe kaffe og croissant! 😍 Ser for meg deilige søndager på høsten, strikkeklær, hund, kaffe og croissant og rusleturer i parken. Det høres faktisk skikkelig fint ut🤩 -Ruskemor Anonymkode: f5899...497 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå