Gå til innhold

Amicas nettbutikk


Interiørgla

Anbefalte innlegg

Gjest Lily Of the Valley
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Er ikke dette glidelås? 

 

Screenshot_20230122_122934_com.android.gallery3d.jpg

Godt mulig. De skriver at kjolen skal ha glidelås i den storyen, men på nettsida står det ikke noe om det så vidt jeg kan se. Noe som er dumt siden det er relevant informasjon etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det jeg leser? 
 

Dette sier hun, daglig leder hos Amicas, som har svart stygt til kunder på IG.

I alle dager...

2671050E-3BEB-4A65-999A-2BEA7B8FF9AD.jpeg

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (9 minutter siden):

Hva er det jeg leser? 
 

Dette sier hun, daglig leder hos Amicas, som har svart stygt til kunder på IG.

I alle dager...

2671050E-3BEB-4A65-999A-2BEA7B8FF9AD.jpeg

Selvinnsikt er det visst ikke så mye av. 🙈

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (3 minutter siden):

Hva er det jeg leser? 
 

Dette sier hun, daglig leder hos Amicas, som har svart stygt til kunder på IG.

I alle dager...

2671050E-3BEB-4A65-999A-2BEA7B8FF9AD.jpeg

Ja, hva skal man si om oppførselen til Lien? Dette er ikke greit og denne bransjen må få klare retningslinjer. Det burde egentlig vært krav til utdanning innen salg og service, markedsføring, kundeservice og kommunikasjon ut mot kunder. Når vi ser hvordan Amicas; Lien, Tandberg og Nyhus behandler kundene sine, sletter spørsmål og kritiske kommentarer samt svarer med en ufin tone, må jeg si at Lien må gå i seg selv og ta ansvar for egen atferd. 
Amicas damene har alle til felles at de ikke har snøring på markedsføring eller bransjen de er en del av. For å belære andre om nettvett, må Lien selv utvise nettvett. 
Når det gjelder mobbing må hun se på seg selv igjen og reflektere over hvorfor hun lyver til kundene sine om kvalitet og bærekraft. Hun er blitt tatt i løgn og svarer kundene sine ufint. 
 

Etikk handler om refleksjon over egen moral. Hva reflekterer du over Lien? 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Selvinnsikt er det visst ikke så mye av. 🙈

Nei, det kan du si. 
Det kan ikke være så helsefremmende å gå med telefonen i ansiktet hver dag og utlevere seg selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er SÅ misfornøyd med et firma/AS  så tar man kontakt med forbrukerrådet med FAKTA, man sitter ikke og  kontakter daglig leder på snap. Man kan faktisk være en oppegående kunde også...... og advare da andre om de er så forferdelige. Større sjanse at noe skjer om flere melder og det blir sak enn  noen tenker hmmmm skal innom KG å se om noen har erfaringer med de... 😖

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Om man er SÅ misfornøyd med et firma/AS  så tar man kontakt med forbrukerrådet med FAKTA, man sitter ikke og  kontakter daglig leder på snap. Man kan faktisk være en oppegående kunde også...... og advare da andre om de er så forferdelige. Større sjanse at noe skjer om flere melder og det blir sak enn  noen tenker hmmmm skal innom KG å se om noen har erfaringer med de... 😖

Så så, pust med magen.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Om man er SÅ misfornøyd med et firma/AS  så tar man kontakt med forbrukerrådet med FAKTA, man sitter ikke og  kontakter daglig leder på snap. Man kan faktisk være en oppegående kunde også...... og advare da andre om de er så forferdelige. Større sjanse at noe skjer om flere melder og det blir sak enn  noen tenker hmmmm skal innom KG å se om noen har erfaringer med de... 😖

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. At du ikke blir lei av å forsvare dette sirkuset som driter seg ut gang på gang. Hun burde skamme seg over hvordan hun snakker om andre hun også. Men refleksjon og selvinnsikt trenger man nok litt mer dannelse for å ha. 

  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Nussepus skrev (4 minutter siden):

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. At du ikke blir lei av å forsvare dette sirkuset som driter seg ut gang på gang. Hun burde skamme seg over hvordan hun snakker om andre hun også. Men refleksjon og selvinnsikt trenger man nok litt mer dannelse for å ha. 

Hvordan i allverden klarer du å tolke det som et forsvar? @Sharp75! prøver å forklare hvordan man i større grad kan gjøre noe konstruktivt som kan ha innvirkning på virksomheten enn å skulle rante på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (5 minutter siden):

Hvordan i allverden klarer du å tolke det som et forsvar? @Sharp75! prøver å forklare hvordan man i større grad kan gjøre noe konstruktivt som kan ha innvirkning på virksomheten enn å skulle rante på snap. 

Hun forsvarer de jo hele tiden. Hvordan kan du ikke ha fått med deg det?

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Hun forsvarer de jo hele tiden. Hvordan kan du ikke ha fått med deg det?

Nei, det gjør hen ikke. Hen har forsøkt å komme med konstruktive innspill hvordan man kan se på tingenes tilstand og hvordan kritikk kan fremføres mer slagkraftig og seriøst. Du viser jo selv at du misforstod siste innlegg helt radikalt. Den måten enkelte kritiserer influensere på tror jeg bidrar til det helt motsatte av det man egentlig ønsker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (31 minutter siden):

Om man er SÅ misfornøyd med et firma/AS  så tar man kontakt med forbrukerrådet med FAKTA, man sitter ikke og  kontakter daglig leder på snap. Man kan faktisk være en oppegående kunde også...... og advare da andre om de er så forferdelige. Større sjanse at noe skjer om flere melder og det blir sak enn  noen tenker hmmmm skal innom KG å se om noen har erfaringer med de... 😖

Folk/kunder gjør som de selv ønsker. Å belære andre mennesker er ikke passende. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (22 minutter siden):

Hvordan i allverden klarer du å tolke det som et forsvar? @Sharp75! prøver å forklare hvordan man i større grad kan gjøre noe konstruktivt som kan ha innvirkning på virksomheten enn å skulle rante på snap. 

Lien er den som ranter på snap. Hun burde utvise ydmykhet da kunder er blitt lurt og ført bak lyset da hun selger produkter av særdeles dårlig kvalitet. 
Kundebehandlingen til Amicas er elendig også. Sletting av spørsmål og kommentarer. Styr unna denne dama!

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 time siden):

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. At du ikke blir lei av å forsvare dette sirkuset som driter seg ut gang på gang. Hun burde skamme seg over hvordan hun snakker om andre hun også. Men refleksjon og selvinnsikt trenger man nok litt mer dannelse for å ha. 

Tipse om å melde til forbrukerrådet  det er å forsvare? Dette viser igjen hva folk innbiller seg er sannhet og ikke hva som er fakta..... 

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (1 time siden):

Så så, pust med magen.

Puster med magen jeg ❤️🥰 heller andre som må tenke på hvordan de puster

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (På 22.1.2023 den 12.37):

Godt mulig. De skriver at kjolen skal ha glidelås i den storyen, men på nettsida står det ikke noe om det så vidt jeg kan se. Noe som er dumt siden det er relevant informasjon etter min mening. 

Og hvis den har glidelås og jeg overså den så skal jeg ihvertfall grave meg ned 😂😂🙈 Herregud så flaut. 
Jeg sto seriøst å sleit som fa** for å komme meg ut av kjolen. Så sikkert ut som jeg forsøkte å komme meg ut av en tvangstrøye. Og så har den mest sannsynlig glidelås?? Omg! Jeg dør av meg selv. 
 

  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (På 22.1.2023 den 12.31):

Er ikke dette glidelås? 

 

Screenshot_20230122_122934_com.android.gallery3d.jpg

Må i så fall være en kort glidlås....

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (På 22.1.2023 den 19.16):

Folk/kunder gjør som de selv ønsker. Å belære andre mennesker er ikke passende. 

Ditto! 
 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...