Gå til innhold

Amicas nettbutikk


Interiørgla

Anbefalte innlegg

Misselue skrev (På 22.1.2023 den 19.27):

Lien er den som ranter på snap. Hun burde utvise ydmykhet da kunder er blitt lurt og ført bak lyset da hun selger produkter av særdeles dårlig kvalitet. 
Kundebehandlingen til Amicas er elendig også. Sletting av spørsmål og kommentarer. Styr unna denne dama!

"Folk/kunder gjør som de selv ønsker. Å belære andre mennesker er ikke passende." 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misselue skrev (På 22.1.2023 den 19.27):

Lien er den som ranter på snap. Hun burde utvise ydmykhet da kunder er blitt lurt og ført bak lyset da hun selger produkter av særdeles dårlig kvalitet. 
Kundebehandlingen til Amicas er elendig også. Sletting av spørsmål og kommentarer. Styr unna denne dama!

Helt enig. Ville styrt unna fra både bylien og amicas. Uhørt hvordan de behandler kunder.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (1 time siden):

Utdyp!

Det var vel ikke rette personen til å peke finger og si at folk skal få gjøre hva de vil og at å belære andre mennesker ikke er passende. Hva er det du driver med her inne da? Det er mye «hun burde gjort ditt, hun burde gjort datt», «folk bør styre unna», «hun burde lære nettvett før hun belærer andre» osv. I mine ører hører det ut som du skal passe på hva alle andre gjør og belære andre om hva som er rett eller galt. Det kan ikke bare gå en vei vet du! 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

"Folk/kunder gjør som de selv ønsker. Å belære andre mennesker er ikke passende." 

 

At kunder melder fra andre steder er opp til dem, ikke deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (31 minutter siden):

Det var vel ikke rette personen til å peke finger og si at folk skal få gjøre hva de vil og at å belære andre mennesker ikke er passende. Hva er det du driver med her inne da? Det er mye «hun burde gjort ditt, hun burde gjort datt», «folk bør styre unna», «hun burde lære nettvett før hun belærer andre» osv. I mine ører hører det ut som du skal passe på hva alle andre gjør og belære andre om hva som er rett eller galt. Det kan ikke bare gå en vei vet du! 

At kunder melder i fra på kg, snap eller hvor enn det måtte være er opp til kunden selv! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje enkelte bør reflektere over at den elendige kommunikasjonen Amicas fører ut mot kundene sine er årsaken til kritikk? En bedrift som sletter kommentarer fra kunder og direkte lyver må tenke seg godt om salg og markedsføring er noe de bør satse videre på. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (1 time siden):

Helt enig. Ville styrt unna fra både bylien og amicas. Uhørt hvordan de behandler kunder.

Dette er ikke noe  å sitte å forsvare, Lien, Tandberg og Nyhus. 

Endret av Misselue
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (17 minutter siden):

At kunder melder fra andre steder er opp til dem, ikke deg. 

Og om folk ønsker å følge er ikke opp til dem, ikke deg. Iallefall det jeg har fått høre 🤔 Rare greier dette. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Og om folk ønsker å følge er ikke opp til dem, ikke deg. Iallefall det jeg har fått høre 🤔 Rare greier dette. 

Dette er bare en tull og fanteri butikk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
On 1/17/2023 at 9:10 PM, Guest Hakkiplata said:

Akkurat det husker jeg ikke, eller jo snakket med sara på privaten der jeg beklaget og hun skrev

"Hei😄 slettet Fordi jeg ikke har bekreftet at det er dette huset, det kan være et annet☺️ Og selvom Finn annonser ligger åpent for alle og med adresse så er min situasjon litt spesiell, når man er offentlig og det finnes mange rare folk der ute så vil helst ikke at alle skal plotte inn adresse på hvor jeg og barna bor så enkelt☺️"

Men uansett.. En bedrift oppfører seg ikke slik. Og hva skjer med sertifiseringen? 
 

Kan andre her sende mail å spørre om å få se sertifiseringen? Virker jo ikke som om det er noe de kan vise. 
 

[email protected]

Hvilken sertifiserng er det du ønsker? Sertifisering i henhold til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (6 timer siden):

Hvilken sertifiserng er det du ønsker? Sertifisering i henhold til hva?

Har du tilgang til flere forskjellige? Jobber du for Amicas AS kanskje? :) Bra å ha noen med kompetanse på disse sidene. Så får kritikerene svar på sine spørsmål, og alt blir så mye triveligere :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (1 minutt siden):

Da er kundeservice pålogget! Enda godt folk får svar👍🏼 

Ja, dette var så flott å se. Endelig får man svar på spørsmål.  Men den som venter får svar sies det :) 

  • Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
21 minutter siden, Snøblind said:

Har du tilgang til flere forskjellige? Jobber du for Amicas AS kanskje? :) Bra å ha noen med kompetanse på disse sidene. Så får kritikerene svar på sine spørsmål, og alt blir så mye triveligere :) 

Bedrifter/produkter/tjenester sertifiseres i henhold til noe. Arbeidstøy til en entreprenør skal være synlig etter en viss standard. En sveiser skal ha arbeidstøy som skal tåle en lysbue, sertifisert etter en annen standard. 
 

Bedrifter kan ha miljøfyrtårn sertifisering, eller DNV godkjenning etter en gitt standard. 

Hvilken standard tenker du at Amicas elller kjolene skal være sertifisert i henhold til? 🤔
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 time siden):

Bedrifter/produkter/tjenester sertifiseres i henhold til noe. Arbeidstøy til en entreprenør skal være synlig etter en viss standard. En sveiser skal ha arbeidstøy som skal tåle en lysbue, sertifisert etter en annen standard. 
 

Bedrifter kan ha miljøfyrtårn sertifisering, eller DNV godkjenning etter en gitt standard. 

Hvilken standard tenker du at Amicas elller kjolene skal være sertifisert i henhold til? 🤔
 

 

Å nei huff kjære deg, nå tror jeg du misforsto meg💛 Det var nok ikke jeg som etterlyste svar på dette. Jeg har så lite greie på slikt jeg, ser du. Jeg har bare fått med meg at det har stormet rundt denne bedriften. At kart og terreng ikke stemmer 🤷‍♀️ Ble så glad da jeg såg du ønsker å oppklare ting. Så kan nettrolla rulle inn puppen og feie for si ega dør 💛 Her blir det så fort storm i vannglassene. Man kan nesten bli mørkeredd på høylys dag 🙈 Har jo fulgt litt med fra sidelinjen. Leste innlegget ditt om nettbutikk og slikt. Imponerende! Må si det er på høy tid at noen med skikkelig kompetanse kom på banen og nøster opp i trådene. Tommel opp👍

Endret av Snøblind
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinterferie skrev (10 timer siden):

Bedrifter/produkter/tjenester sertifiseres i henhold til noe. Arbeidstøy til en entreprenør skal være synlig etter en viss standard. En sveiser skal ha arbeidstøy som skal tåle en lysbue, sertifisert etter en annen standard. 
 

Bedrifter kan ha miljøfyrtårn sertifisering, eller DNV godkjenning etter en gitt standard. 

Hvilken standard tenker du at Amicas elller kjolene skal være sertifisert i henhold til? 🤔
 

 

Jeg vet ikke hva for sertifisering det blir spurt etter.

Men Amicas bør i hvertfall ha en normal standar til hvordan en bedrift skal oppføre seg. Og da ikke slette kommentarer de ikke ønsker andre skal se, de bør ikke svare på den måten de gjør, og de bør absolutt ikke dele personopplysninger. Alt dette gjør Amicas. Helt hårreisende! 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
18 hours ago, Snøblind said:

Å nei huff kjære deg, nå tror jeg du misforsto meg💛 Det var nok ikke jeg som etterlyste svar på dette. Jeg har så lite greie på slikt jeg, ser du. Jeg har bare fått med meg at det har stormet rundt denne bedriften. At kart og terreng ikke stemmer 🤷‍♀️ Ble så glad da jeg såg du ønsker å oppklare ting. Så kan nettrolla rulle inn puppen og feie for si ega dør 💛 Her blir det så fort storm i vannglassene. Man kan nesten bli mørkeredd på høylys dag 🙈 Har jo fulgt litt med fra sidelinjen. Leste innlegget ditt om nettbutikk og slikt. Imponerende! Må si det er på høy tid at noen med skikkelig kompetanse kom på banen og nøster opp i trådene. Tommel opp👍

Ja, beklager. Jeg misforsto. 🙈 Det er så mange negative innlegg her at jeg leste svaret ditt i en negativ tone. Enda det er smilefjes med. Beklager så mye. 
 

Vi får håpe hun svarer hvilken sertifisering vedkommende ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...