Gå til innhold

Amicas nettbutikk


Interiørgla

Anbefalte innlegg

Kan en skrive fri frakt, når fraktprisen er lagt til i prisen på kjolen? Og hvor seriøs er bedriften til influensere når de sletter kommentarer på insta?

E345B1A3-AE0D-4BB3-BB93-5FFAFC9AFD42.jpeg

399A83F2-34CC-4A62-BC21-B292DB4B0E0B.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, alle nettbutikker (forsåvidt også fysiske butikker, som baker inn prisen for frakt til butikken) som har fri frakt gjør dette. Alle kostnader er bakt inn i prisen du betaler for varen du kjøper. 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk får med seg hvordan de svarer folk på Instagram. At folk kan finne på å handle av disse! Uprofesjonelle damer som gjør hva som helst for å bli rike. Å noen går dessverre fem på. 

  • Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ta hvor mye kr de vil for de kjolene, jeg har ikke tenkt å kjøpe. Men reagerer på hvor lite profesjonelle driverne virker. Personvern blemme på snap og insta ( viser personlig info på ordrelapper) og snakker om bærekraftig butikk og kjoler. De får påpek fra div kanter at dette ikke kan kalles bærekraftig og går da ut å nekter for at det var tilfelle. Kun at dette ble uttalt i intervju. Ser også på snap at hverdagen til SE går sin vante gang, men hos T har det vært unormalt stille i dag etter kritikken. Følger ikke M og C så vet ikke noe om det har kommet noe fra den kanten

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
Interiørgla skrev (11 timer siden):

Kan en skrive fri frakt, når fraktprisen er lagt til i prisen på kjolen?

Helt normalt å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym767 skrev (24 minutter siden):

Noen som fikk med seg skjermbildet de snakker om på Jodel? 

Hvor snakker de om det på jodel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se det skjermbildet som det blir snakket om på jodel. Sto visst noe ala «kanskje du skal passe deg, jeg har jo ip adressen din ;)» som da ble sendt fra amicas sin bedriftkanal. Om det er sant vet jeg ikle, men jeg har veldig lyst til å se den eventuelle scrshotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørgla skrev (1 time siden):

Hvor snakker de om det på jodel?

Ligger på jodel enda. Grøn bakgrunn. Eg har ikke funne innlegget det er snakk om, men det står på jodel at det er tatt skjermbilde 🤷‍♀️ Etter å ha sett skjermbildene i Sara Emilie tråden her på kvinneguiden, er det ingenting som forundrer meg lengre.  

Endret av Anonym767
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sara Emilie sier hun nå driver 4 AS. Å da er jo Amicas en av de. Selger altfor dyre kjoler. Men dette er jo det eneste. Vil det komme andre varer etter hvert? Skjønner ikke det kan være så mye jobb med Amicas? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Men Sara Emilie sier hun nå driver 4 AS. Å da er jo Amicas en av de. Selger altfor dyre kjoler. Men dette er jo det eneste. Vil det komme andre varer etter hvert? Skjønner ikke det kan være så mye jobb med Amicas? 

Jeg så på snap idag at TL hadde en lang svart kjole som ligna veeeeeldig på Monicakjolen, bare at den var lang. Aner ikke om det er noe i det men jeg tenkte tanken når jeg så snappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Men er det noen inne her som har handlet kjole av disse 3? 

Tror du virkelig noen vil svare på det om de har lest i SE tråden hvor noen skriver at de skal glo på de som har kjøpt og omtrent håne og latterliggjøre de som har kjøpt? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Men er det noen inne her som har handlet kjole av disse 3? 

Jeg hadde faktisk lyst fordi jeg er en større person og tenkte disse ville passe . Men med den prisen så kan jeg glemme det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

Tror du virkelig noen vil svare på det om de har lest i SE tråden hvor noen skriver at de skal glo på de som har kjøpt og omtrent håne og latterliggjøre de som har kjøpt? 

Ja her er alle anonyme, så ingen vet jo hvem du er.... 

Å du overdriver vel litt nå, gjør du ikke? Tror ikke det var noen som sa de skulle håne og latterliggjøre. Men glane på de og tenke sitt skulle de vel. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

Ja her er alle anonyme, så ingen vet jo hvem du er.... 

Å du overdriver vel litt nå, gjør du ikke? Tror ikke det var noen som sa de skulle håne og latterliggjøre. Men glane på de og tenke sitt skulle de vel. 

Det er jeg fullstendig klar over og hadde heller ikke planer om å kjøpe kjole om de så kostet 499, selv om jeg synes noen av de var fine 😊

Nei, jeg overdriver ikke heller. Er skrevet så mye om hvem er disse som kjøper disse stygge dyre kjolene, stygge farger, dårlig kvalitet, de må være fan m.m. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Det er jeg fullstendig klar over og hadde heller ikke planer om å kjøpe kjole om de så kostet 499, selv om jeg synes noen av de var fine 😊

Nei, jeg overdriver ikke heller. Er skrevet så mye om hvem er disse som kjøper disse stygge dyre kjolene, stygge farger, dårlig kvalitet, de må være fan m.m. 

Ja det er nok skrevet, at de ikke var pene. Eller stygge farger. Du skrev at folk ville håne og latterliggjøre de som kjøpte de, og der overdrev du. 

Men igjen, rart ingen vil si de har kjøpt. Her er man anonym. Er de flaue? Folk vil jo se de når de bruker de overprisede kjolene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Ja det er nok skrevet, at de ikke var pene. Eller stygge farger. Du skrev at folk ville håne og latterliggjøre de som kjøpte de, og der overdrev du. 

Men igjen, rart ingen vil si de har kjøpt. Her er man anonym. Er de flaue? Folk vil jo se de når de bruker de overprisede kjolene. 

Jeg svarte på det, nei jeg overdrev ikke, er bare å se i tråden, visst det ikke er moderert vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (19 minutter siden):

Jeg svarte på det, nei jeg overdrev ikke, er bare å se i tråden, visst det ikke er moderert vekk.

Jo su både spekulerer og overdriver 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...