Gå til innhold

Når to ikke var nok likevel 💕


LilleVy94

Anbefalte innlegg

Ny bruker, ny dagbok. Livet tok en helomvending da en negativ graviditetstest vakte overraskende mye vonde følelser. Vi trodde to var nok, men tanken på en til har virkelig sådd rot i oss og nå klarer vi ikke å se for oss noe annet 💕

LilleVy, 28 år. Ufør, men på bedringens vei, planlegger å starte egen bedrift før 2025. Storesøster på 8, Lillebror på 6. Gift med verdens fineste mann! 

ADHD og autisme farger livene våre litt ekstra, og jeg elsker det 🌈💜

 

PP1 - EL ca. 22.01 - Mensen 01.02

PP2 - EL ca. 16.02 - Mensen 02.03

PP3 - EL ca. 21.03 - Positiv test 02.04 💕

:babysmokk: Termin 15 desember!

Endret av LilleVy94
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD6 i dag, og storblødningen kom i går. Regner med jeg er ferdig til helga. Kjedelig med så lang mens, men håper ikke det har mye å si for prøvingen. Jeg har gått uten prevensjon siden i sommer og blitt godt kjent med syklusen. Den har vært overraskende regelmessig de siste månedene, og som vanlig har jeg tydelige tegn på EL, så jeg har i det minste en indikator på når det er tid for å sette mannen i høygir :fnise: 

Mannen gleder seg veldig, og det er rart hvordan en sånn avgjørelse trigger så voldsomt mye kjærlighet i oss begge. Vi får liksom ikke nok av hverandre. Veldig kjedelig å vente til mensen er ferdig, merker vi 😅

Våre to første satt på PP2 og PP1, så jeg har høye forventninger til denne gangen også. Men nå er jeg 6 år gamlere og både livmor, egg og hormoner er ikke de samme siden sist, så jeg må minne meg selv på at det er alltid en sjanse for at prøveperioden blir lang. Intuisjonen min sier PP3 av en eller annen grunn, men vi får se. 

Vi har begynt å lage en liste over ting til baby vi allerede har, og den hadde nok vært mye lengre om vi ikke var bastante på at to barn var nok for et år siden 😂 Vi solgte unna mye dyrt, som ullklær, vognposer osv. Men sånne ting får vi kjøpt billig brukt på Finn. Terskelen for kjøpe brukt er mye lavere nå enn med første barnet 😅

Jeg tar fortsatt mine vanlige vitamintilskudd (Vitamin D og C, B-kompleks, sink, jod og magnesium), men skal skaffe folsyre i løpet av uka.

Og så venter man, da. Enn at vi er her. Prøver på vårt tredje barn. Surrealistisk, skummelt, men samtidig så riktig. Stormforelska i mannen på nytt. En fin tid 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tanker som dukker opp for tiden. Hvordan blir livet med tre barn? Akkurat nå klarer jeg bare å se det positive. Det "negative" ser jeg bare på som en motivasjon, jeg fungerer alltid bedre under press. Det er helt sikkert ADHD'n :fnise: 

I perioder hvor jeg får mindre tro på meg selv generelt pleier jeg alltid å tenke tilbake på perioden hvor jeg var høygravid med Lillebror. Jeg sleit veldig i tredje trimester, både fysisk og psykisk. Det fysiske gikk utover psyken. Jeg hadde voldsomme kynnere fra uke 34. Fra uke 36 lignet de mer på modningsrier og jeg telte dem med rie-appen. Vi var innom føden to ganger uten at det ble registrert tidlig fødsel. Bekkenløsningen var horribel, jeg var sliten og ville føde NÅ. Men så fikk vi plutselig en overraskende telefon; huset vi hadde bydd på i over et halvt år ble plutselig vårt (vi hadde satt siste frist på 2 måneder), og overtagelsesdato ble satt bare en drøy uke etter termin. Da ble tankene brått snudd på noe annet, og vi måtte hive oss rundt med å pakke ned leilighet og gjøre den klar for salg. Med toåring i hus! Jeg ryddet, organiserte, planla, vasket og stelte i stand. Det verste rushet hadde roet seg den dagen han bestemte seg for å komme, 6 dager før termin. 4 timer gikk det fra første rie til han var ute, så de kynnerne/modningsriene hadde helt klart noe for seg 🤣 Han gikk for mye ned i vekt på sykehuset, melkeproduksjonen kom ikke godt nok i gang, men jeg var bestemt på at jeg skulle klare amme. Etter første dag hjemme med intens jobbing mot å øke melkeproduksjonen kombinert med å gi MME gjennom hjelpebryst kom melka for fullt, og fullamming ble et faktum :hjerte: I 13 dager koste vi oss med amming og baby iblant flyttekasser, en oppmerksomhetssyk Storesøster og mer pakking før det ble flyttedag. Ikke én gang følte jeg at jeg mistet kontrollen eller fatningen. Jeg var redd for å gå på en smell etter at roen senket seg, men den smellen kom aldri. Jeg koste meg vel så mye i det nye huset med baby, amming, Storesøster, en fantastisk mann og innredning av det nye hjemmet vårt. 

Hver gang jeg ser tilbake på den perioden blir jeg minnet på at jeg er sterk, utholdende, dedikert og kan klare alt jeg bestemmer meg for å fullføre!

Jeg må også minne meg selv på at situasjonen vår er helt annerledes denne gangen, og som legger opp til en helt annerledes graviditet og barseltid enn hva jeg har vært gjennom tidligere. Med Storesøster var jeg arbeidsledig da jeg ble gravid, fikk jobb i løpet av første trimester, og måtte slutte i jobben pga sykdom bare måneder etter permisjonen. Så ble jeg gravid med Lillebror mens jeg gikk på AAP som ble satt på pause LENGE, hadde ikke tjent opp nok til foreldrepenger og året etter fødsel ble vanskelig økonomisk. Denne gangen har jeg ikke stresset og den konstante triggeren med jobb og arbeidstrening (ufør pga kompleks PTSD som igjen trigger migrene, å være arbeidstaker er desidert den verste triggeren), inntekten er stabil og grei, og jeg får det jeg trengte mest de forrige graviditetene; fri for triggere, ro og nok tid for meg selv. Bare dét kommer til å gjøre en enorm forskjell!

Om det klaffer tidlig vil jeg gå gravid på sommerhalvåret også, noe jeg ikke gjorde med de to første. Det vil også bli en fin forandring :hjerte: Jeg begynte også å strikke for noen år siden, så jeg har nå mulighet til å strikke til den lille selv uten å måtte mase på svigermor :fnise: Først må jeg bare få strikket ferdig genseren jeg egentlig skulle bli ferdig med i Oktober. Alasuq, villmarksgenser. I str XXL. Det går egentlig fort på pinne 6, men guuud så trassig garn Alafosslópi er å strikke med! Får vondt i hendene. Gleder meg til å gå over på merinoull og pinne 3-4 igjen!

Tror jaggu jeg begynner på babystrikk etter jeg ferdig med Alasuq uansett hvordan prøvingen går :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten har pissa på soverommet vårt og vi får IKKE bort lukta :grine: Verst tenkelig scenario for meg som er ekstremt sensitiv for lukt. Det verste er at jeg ikke aner hvor! Plutselig stinket det kattepiss og det finnes ingen antydning til flekk noen steder, og jeg har leita overalt. Selvfølgelig hendte dette midt i en opprydningsfase hvor vi hadde slengt masse klær i og rundt sekker og over stoler osv osv, så jeg endevendte absolutt alt og trødde det i trynet for å finne kilden - uten hell. Et mysterium. Ingenting i eller på senga heller. Gulvet + vegger i pissehøyde er vasket tre ganger med sterk eddikblanding og lukta er der fremdeles. Vel, vel... Da fikk vi det sparket i ræva vi trengte for å endelig pusse opp soverommet :ler: Gulvet må opp, for det er tydelig at pisset har trekt nedi gulvet. Jo mer jeg vasker, jo verre blir det. Nå er senga flyttet på stua, nytt gulv står allerede klart i boden og da er det bare å stikke på byggen for å kjøpe maling. Hadde ikke sett for meg å pusse opp soverom i helga, men akkurat nå kjenner jeg det skal bli sinnsykt godt å bare få det unnagjort. 

Det er faktisk et litt artig sammentreff, for da vi bestemte oss for å prøve å lage Storesøster var soverommet den gang under oppussing og det er stor sjanse for at hun ble unnfanget i en seng som sto på stua :fnise: Vil historien gjenta seg, mon tro? Kanskje hakket vanskeligere med to barn i hus :plystre: Det er planlagt at de skal på overnatting til svigers i helga, men Lillebror har blitt tett i nesa og jeg er redd han begynner å bli syk. Vi har bare hatt luftveisinfeksjon x 2, influensa og omgangssyke på 1,5 måned, så det skader vel ikke med litt mer sykdom nå :sjenert: Full gjenåpning av samfunnet har vært intenst!

Ser frem til å kose med mannen i stua i kveld. Da skal jeg glemme alt om sykdom, kattepiss og - shit. Våte klær. Det må jeg ikke glemme. Ned og tørke klær først.

Endret av LilleVy94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellykket første natt på stua :yvonne: Jeg hadde overhode ikke forventet et ligg, men mensen er ferdig og vi er i gang!! Det var like magisk som jeg har drømt om. Det er noe helt annet å ligge når begge går inn for å skape et nytt liv sammen :hjerte: Nå er det fortsatt en stund til EL, men bare å ha en helt annen intensjon nå er bare helt... Ja. Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg kan unngå mindre herlige tilstander i fiffi under prøvingen :plystre: Trenger ikke akkurat å dufte roser, men det hadde vært fint om det fantes en måte å unngå at bikkja tror jeg går rundt med tørrfisk-snacks på lur. Nok om det :himle:

Lillebror er ikke syk, men fortsatt snørrete. Han fikk derfor bli hjemme i dag for å ikke bli verre. Da satser vi på at han er frisk nok til overnatting i helga :nikke: Det ble skjermtid på oss begge nå på morgenen før vi finner noe annet fornuftig å gjøre. Han er heldigvis i den alderen hvor å hjelpe til med vasking er moro enda, og det er det bare å utnytte, selv om det ikke er allverden til bistand :fnise: 

Jeg skal begynne å tømme klesskapet på soverommet og se om jeg får begynt å demontere det på et vis. Å fjerne dører, skuffer og hyller skal jeg få til. Lillebror får velge selv hva han vil gjøre, det skorter ihvertfall ikke på forslag. Støvsuging er favoritten for tia og det passer meg helt utmerket!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga ble ikke helt som planlagt, men vi er uansett godt i gang med soverommet! Jeg hadde håpet at vi kunne ta enda en generalprøve før den ordentlige prøvinga er i gang, men det virker som om det forrige ligget forlenget mensen med et par dager -.- Så ut som jeg var ferdig, men nei. Nå kjenner jeg på litt stikking nede i magen, som svake menssmerter, ellers kan det minne om cyster rundt eggstokkene :klo: Håper virkelig ikke det er noe som kan hindre meg i å bli gravid. Jeg får bare ha trua og håpe at det kan være tegn på at det gjøres klart til EL! Men jeg må si at jeg ikke er overbegeistret over lang mens hvor EL skjer bare få dager etter jeg slutter å blø. 

I dag var vi forresten på kjøpesenteret for å kjøpe diverse ting til soverommet og jeg måtte innom en viss butikk for å titte på babyting :ninja: Jeg måtte se meg over skuldra noen ganger for å være sikker på at jeg ikke så noen jeg kjente :fnise: Jeg ville se mest på vogn, for det er utrolig hvor mye som har skjedd på den fronten de siste 6 årene. Før skulle jeg ikke ha annet enn Emmaljunga, men nå merker jeg at jeg prioriterer annerledes. De er jo monstersvære?! Selv NXT-60 syntes jeg var gedigen i forhold til andre praktiske og fine vogner. Nei, det blir ikke noe mer Emmaljunga her i hus. Svindyre er de også.

Noen synes kanskje det er rart at jeg planlegger så langt frem i tid uten å ha blitt gravid enda. Men jeg liker det sånn, og har alltid vært sånn. Hyperfiksering kaller de det visst :tunge: Jeg blir fort stressa og føler jeg går i limbo hvis jeg drømmer om noe og ikke har noe håndfast å klamre meg til. Så jeg lager vision boards til den store gullmedalje, skriver lister og scroller på Pinterest (og KG) til jeg får firkantøyne. Gotta get that dopamine :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du var i PP1 i IKM tråden, så spennende! Morro at dere plutselig fikk lyst på tredjemann, det er stas da 🥰 Jeg må innrømme at jeg drømmer om en ungeflokk på minst tre (men jeg drømmer på ingen måte om 3 graviditeter 😬), så jeg skjønner godt at dere har landet på det. Blir nok fantastisk 🥰 

Så du noen spesielle vogner da du var å titta? Vi tenker å gå for en annen vogn med nestemann, likte ikke helt emmaljunga sin etter vi var ferdig med bag-perioden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (2 timer siden):

Så du var i PP1 i IKM tråden, så spennende! Morro at dere plutselig fikk lyst på tredjemann, det er stas da 🥰 Jeg må innrømme at jeg drømmer om en ungeflokk på minst tre (men jeg drømmer på ingen måte om 3 graviditeter 😬), så jeg skjønner godt at dere har landet på det. Blir nok fantastisk 🥰 

Så du noen spesielle vogner da du var å titta? Vi tenker å gå for en annen vogn med nestemann, likte ikke helt emmaljunga sin etter vi var ferdig med bag-perioden 🙈

Hyggelig at du titter innom! 😄

Det gikk fort fra å være bastant på å ha to og plutselig ikke klare å se for seg et liv uten tre :fnise: Det blir så fint :hjerte: Vi var på kjøpesenteret i går og gikk forbi flere søsken med omtrent lik aldersforskjell og dynamikken mellom dem var så artig å se. Sto lenge i kø på Normal bak en gutt på sikkert 17 og ei mye yngre lillesøster. Bare måten han tok vare på henne og hvordan hun åpenbart så opp til han var skikkelig rørende 😅😍 Jeg har likt å gå gravid, men så har jeg ikke hatt særlig kompliserte graviditeter heller annet enn slitsom bekkenløsning med andremann. Til tross for det har jeg til tider vært trist fordi jeg har trodd jeg aldri skulle få oppleve å være gravid igjen. Krysser fingrene for at det ikke blir mye verre med tredje 😬🤞🏻

Vi så på Britax Smile 3. Ellers hadde jeg tenkt å se på Easywalker Harvey, men jeg skjønte med én gang jeg så Britax-vogna at det er typen vogn jeg vil ha. Vi kommer til å se mye nærmere på det senere :) Jeg kan nesten ikke komme på at vi brukte sportsdelen til Emmaljunga? Vi gikk over til Babyjogger City Elite. Den var så god at jeg vurderer å kjøpe en brukt som sportsvogn. Den tok ikke allverden med plass og så var den ekstremt praktisk og god å trille!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD11, ca 4 dager til EL.

Enten har jeg begynt å få EL-slim, eller så er det rester etter aksjene vi la inn i går :ninja:  Det ble heldigvis bare en kort blødning etter forrige ligg og det er fritt fram for seriøs prøving! Denne perioden husker jeg var som et skikkelig antiklimaks da vi prøvde på Lillebror. Helt ville etter hverandre så fort mensen var ferdig, og det ble litt vel mye ligging for på selve EL-dagen var vi begge slitne og det var bare så vidt vi klarte å gjennomføre :ler: Jeg vil ikke at det skal gjenta seg, så ingen pliktsex i dag. 

Jeg er spent på hvordan det vil bli om det tar lang tid. Det ble jo bare med den korte uka vi sleit oss ut den gangen, da Lillebror faktisk ble til. Kanskje må vi endre strategi? Må jeg dra frem undertøyet jeg kjøpte fra Hunkemöller før jul? Barbere meg? Nei, grøss. Orker ikke kløe og stubber. Det får evt. bli Hunkemöller med busk :fnise:

I dag er vi slitne etter oppussing også, så det passet fint å bare hvile i kveld :nikke: Senga står fortsatt på stua. Det dukket selvfølgelig opp noen utfordringer med soverommet. To strøk med maling ble ikke nok, det var visst vanskelig å dekke over mørkt blått med hvitt. Og døra vi har kjøpt var for stor, så vi må skjære og vide ut døråpningen. Men det blir bra til slutt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleVy94 skrev (2 timer siden):

Det gikk fort fra å være bastant på å ha to og plutselig ikke klare å se for seg et liv uten tre :fnise: Det blir så fint :hjerte: Vi var på kjøpesenteret i går og gikk forbi flere søsken med omtrent lik aldersforskjell og dynamikken mellom dem var så artig å se. Sto lenge i kø på Normal bak en gutt på sikkert 17 og ei mye yngre lillesøster. Bare måten han tok vare på henne og hvordan hun åpenbart så opp til han var skikkelig rørende 😅😍 Jeg har likt å gå gravid, men så har jeg ikke hatt særlig kompliserte graviditeter heller annet enn slitsom bekkenløsning med andremann. Til tross for det har jeg til tider vært trist fordi jeg har trodd jeg aldri skulle få oppleve å være gravid igjen. Krysser fingrene for at det ikke blir mye verre med tredje 😬🤞🏻

Morro hvordan ting kan snu 🙊 Og blir nok stas for de store å få et yngre søsken i gjengen ja 🥰

Får håpe neste graviditet oppleves greit ja, også kanskje du og slipper bekkenløsning 🤞😊

Britax smile har jeg hørt flere nevne. Så må nok titte på den selv med neste mann. Vi har endt opp med å ha emmaljunga vogna permanent som sovevogn i bhg. Så den blir heldigvis brukt, men kanskje ikke helt slik vi hadde sett for oss 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (6 timer siden):

Morro hvordan ting kan snu 🙊 Og blir nok stas for de store å få et yngre søsken i gjengen ja 🥰

Får håpe neste graviditet oppleves greit ja, også kanskje du og slipper bekkenløsning 🤞😊

Britax smile har jeg hørt flere nevne. Så må nok titte på den selv med neste mann. Vi har endt opp med å ha emmaljunga vogna permanent som sovevogn i bhg. Så den blir heldigvis brukt, men kanskje ikke helt slik vi hadde sett for oss 😅

Emmaljunga er super som sovevogn. Stor og lun :hjerte: Men nå blir vi nok å prioritere mer praktiske løsninger. Gjøre livet minst mulig komplisert når man allerede har to barn fra før 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å sende melding til mannen og spørre om han har mulighet til å komme hjem i lunsjpausen for en kjappis? Spør for en venn :ninja: 

Nå har jeg helt klart EL-slim, men det er ikke av super kvalitet enda. Jeg tenker det stemmer bra med EL rundt den 19/20, for slimet bruker å komme 3-4 dager før. Jeg har svake murringer og litt stikking i venstre side. Kanskje har jeg EL tidligere? 😳 Spennende periode! Jeg kommer sikkert til å bli gal av å vente på IKM, og det blir utfordrende å vente med å teste. Med tanke på at jeg ikke kan vite helt sikkert hvor mange DPO jeg er bør jeg vente til det har gått minst 10 dager fra ca. dato, og det kommer sikkert til å føles ut som et helt år! :dåne: 

Nå må jeg slutte å stresse. Seriøst. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å lure på om EL kan komme tidligere enn forventet, for nå har det trappet seg opp kraftig med slim. Vi har fått lagt inn mer aksjer i dag, og jeg satser på at det går greit å la mannen få en pause i morgen :fnise: Vi får se an formen.

Da jeg ryddet ut av klesskapet før vi startet å pusse opp i helga ble jeg møtt med en positiv overraskelse. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde bæresjal liggende innerst i skapet, i øverste hylle. Fy søren, da ble jeg glad! Nydelige vevde sjal som ble alt for lite brukt med Lillebror. Jeg husker jeg strevde fælt med ryggbæring, fikk ikke ungen til å sitte riktig og å slenge ham opp på ryggen og få knytt sjalet riktig ble bare tull. Men det skulle jeg ha øvd mer på, for det var utrolig digg å bære med sjal ellers. Særlig da han var rundt 7-8 måneder og ble akutt klistremerke i en periode. Så kjekt å ha sjalene klare allerede! Jeg fant også en BB-hug me som helt sikkert blir gull å sove med i svangerskapet. Det klesskapet var mye større enn jeg trodde :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt om el melder sin ankomst tidlig, da blir det litt kortere ventetid 😊

Disse klesskapet, avogtil er de bunnløs 🙊 Har kjøpt et slikt et selv og begynt å fylle med diverse babyting og gravidting. Det bare sluker alt, kommer sikkert raskt til å glemme hva jeg har og ikke har i det 😅 Skattejakt nesten å åpne slike skap 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (3 timer siden):

Så kjekt om el melder sin ankomst tidlig, da blir det litt kortere ventetid 😊

Disse klesskapet, avogtil er de bunnløs 🙊 Har kjøpt et slikt et selv og begynt å fylle med diverse babyting og gravidting. Det bare sluker alt, kommer sikkert raskt til å glemme hva jeg har og ikke har i det 😅 Skattejakt nesten å åpne slike skap 😊

Skattejakt, ja! Vårt er så svært (250x60x236) at det er umulig å fylle det helt fullt med ting vi bruker jevnlig. Perfekt for å stue unna andre ting - og glemme dem :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD12

Blir ikke klok på kroppen min for tia. Mulig jeg overanalyserer alt? Tidligere så jeg slim, nå er det så og si ingenting. Rester av sperm kan det ikke være, jeg har saumfart Google og lært meg å se forskjell :himle: Kan EL være forbigått allerede? Livmorhalsen er veldig kort, tappen er myk og relativt åpen som tyder på at jeg er i en fruktbar periode, men å finne eksakt tidspunkt eller dag for EL blir nok vanskelig uten å bruke eggløsningstester. Vi får bare håpe at vi klarer å legge inn aksjer på gunstige tidspunkt uansett :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjænner qt du blir forvirret. Jeg ble aldri god på tappetafsing og er blant de som ikke får så mye elslim, så det kan jeg heller ikke analysere. Hvertfall ikke enda. Men kan jo høre ut som du har eggløsning hvis tappen er lav og åpen? 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare stikke og kjøpe eggløsningstest (Clearblue) i morges før jeg ble alt for tissetrengt. Ingen smilefjes, kun blank sirkel, men testen viser svak strek. Da får vi bare vente, da :) Litt roligere i kroppen nå med tester tilgjengelig, det var ikke så dumt likevel 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er altså testpinnen på Clearblue sin digitale eggløsningstest. Aner ikke hvordan jeg skal tolke den. Tok en ny nå på kvelden, men kanskje litt tidlig? Uansett samme strek, hverken mer eller mindre tydelig. Får teste igjen i morgen tidlig, dagen Flo-appen beregner som dag for EL. Min Kalender-appen sier 20. Januar, kanskje den datoen er mer nøyaktig? 

Angående EL-slim må jeg innrømme at jeg sikkert har tatt helt feil mtp å skille mellom mitt eget slim og mannen sitt :ninja: :fnise: Men det ble null aksjer i går, og i dag var det, hva skal jeg si… Skia glei godt i sporet. Haha! Så NÅ tør jeg påstå at det begynner å trappe seg opp. Det kan ikke strekkes særlig enda, men i morgen, kanskje? Får se. Denne ventinga, analysere den minste ting ihjæl, planlegge ligging og i tillegg bekymre seg for at den stakkars mannen er tom for krutt og ikke klarer å fyre av… Prøving er ikke bare-bare 😆 Det at mannen ikke klarer å komme når vi endelig nærmer oss EL er jo egentlig litt krise. Da er det greit å teste og treffe EL så han kan spare kruttet til når det virkelig gjelder 😂 

5F85AD27-5724-4917-AD54-6DBE842E59DE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer slim nå, og det kan strekkes! Men eggløsningstesten er fremdeles negativ. Jeg ser derimot økning i styrke på teststrimlene, så nå er ikke EL langt unna :) Tester i morgen tidlig og ettermiddag, tenker jeg.

Ikke noe ligging på flere dager nå. Usikker på om jeg skal klå litt på mannen i kveld eller ikke. Er det lurere å spare på kruttet, mon tro? :klo: 

BF36E571-985A-45B6-AB60-1C5923C8FBB6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...