Freyja Valkyrie Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Starter i kveld på TV 2, klokken 20.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Gleder meg 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 Endelig er det i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 Oi, alle 4 snudde seg samtidig! Så fint han synger 😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Håper det kommer noen skikkelige rockere i år. Endret 6. januar 2023 av Athena Catalina. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. januar 2023 #6 Del Skrevet 6. januar 2023 Athena Catalina. skrev (3 minutter siden): Håper det kommer noen skikkelig rockere i år. Håper jeg og. Kjedelig at nesten alle synger pop og rolige låter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. januar 2023 #7 Del Skrevet 6. januar 2023 Håper noen overrasker med skikkelig operastemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 6. januar 2023 #8 Del Skrevet 6. januar 2023 Hvorfor er Bernhoft dommer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. januar 2023 #9 Del Skrevet 6. januar 2023 Centimeteren skrev (21 minutter siden): Hvorfor er Bernhoft dommer? Hvorfor ikke? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 7. januar 2023 #10 Del Skrevet 7. januar 2023 14 hours ago, Motelvibes said: Hvorfor ikke? Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #11 Del Skrevet 7. januar 2023 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 7. januar 2023 Centimeteren skrev (3 minutter siden): Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice. Du tuller nå? 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kankankan Skrevet 8. januar 2023 #13 Del Skrevet 8. januar 2023 Nydelig versjon av When we were young 😍 Han får min stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 8. januar 2023 #14 Del Skrevet 8. januar 2023 Centimeteren skrev (20 timer siden): Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice. Hvor har du vært de siste årene? 😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 13. januar 2023 #15 Del Skrevet 13. januar 2023 On 1/8/2023 at 9:59 AM, Cookiesandcream said: Hvor har du vært de siste årene? 😂 Under en stein. Opplyst meg gjerne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. januar 2023 #16 Del Skrevet 13. januar 2023 Centimeteren skrev (9 minutter siden): Under en stein. Opplyst meg gjerne! Er ikke ekspert på Bernhoft, men vil jo si at han er en av de mest kjente og anerkjente artistene og låtskriverne vi har. Husker han godt fra Span, men han er vel mest kjent som soloartist. Har spilt på showet til Ellen DeGeneres, har blitt Årets Spellemann (og vunnet for mannlige artist og nominert til en pris til i 2021) og var med på Hver gang vi møtes samme året. Sikkert flere som har mer greie på det enn meg, men føler han er veldig kjent og at han har vært mye i forskjellige medier de siste årene. Hører ikke så mye på han selv, så har fått det med meg på andre måter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 13. januar 2023 #17 Del Skrevet 13. januar 2023 Cookiesandcream skrev (44 minutter siden): Er ikke ekspert på Bernhoft, men vil jo si at han er en av de mest kjente og anerkjente artistene og låtskriverne vi har. Husker han godt fra Span, men han er vel mest kjent som soloartist. Har spilt på showet til Ellen DeGeneres, har blitt Årets Spellemann (og vunnet for mannlige artist og nominert til en pris til i 2021) og var med på Hver gang vi møtes samme året. Sikkert flere som har mer greie på det enn meg, men føler han er veldig kjent og at han har vært mye i forskjellige medier de siste årene. Hører ikke så mye på han selv, så har fått det med meg på andre måter For ikke å glemme at han i 2015 ble første ikke-amerikaner nominert til en Grammy i R&B 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. januar 2023 #18 Del Skrevet 13. januar 2023 NullHull skrev (2 timer siden): For ikke å glemme at han i 2015 ble første ikke-amerikaner nominert til en Grammy i R&B Takk, det var jeg ikke klar over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 14. januar 2023 #19 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg blir skikkelig imponert over de som er med på audition. De som går ut er jo ikke dårlig, men de mangler den lille spissen for å nå helt inn til dommerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolleren Skrevet 14. januar 2023 #20 Del Skrevet 14. januar 2023 Centimeteren skrev (På 7.1.2023 den 13.24): Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice. Ja han har da det? Personlig liker jeg ikke musikk stilen hans i dag, men var stor fan av Bigbang. han har jo hatt en internasjonal karriere, vært på The Ellen show, vært nominert til Grammy og vunnet en del Norske priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå