Gå til innhold

Min kjære elskling.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest christineemily

Ønsker dere masse lykke til Trulselinemor! :klem: Har nettopp lest hele tråden, jeg har en meget nær venninne som har en nyretransplantert mann, så jeg vet litt hva det er snakk om. Du har min dypeste respekt og medfølelse! Din kjære er utrolig heldig som har deg! En stor :klem: til dere begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest igjennom hele tråden, og jeg har fått ett nytt syn på livet mitt. Det hender jeg klager over små bagateller i hverdagen, som ikke kan måle seg med for eks det dere har hengende over dere.. Jeg innser at jeg skal være fornøyd og glad for at jeg er frisk og at kjæresten min er det.

Jeg ønsker dere alt godt for fremtiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden, og jeg har fått ett nytt syn på livet mitt. Det hender jeg klager over små bagateller i hverdagen, som ikke kan måle seg med for eks det dere har hengende over dere.. Jeg innser at jeg skal være fornøyd og glad for at jeg er frisk og at kjæresten min er det.

Jeg ønsker dere alt godt for fremtiden  :klem:

Så enig med deg.

Lykke til dere begge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at prøvene er stabile. Ingenting er vel bedre enn at det går bra.... Du er sterk, Trulselinemor. Jeg beundrer motet ditt! Stå på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Trulselinemor

I dag har min elskede samboer vært ny kontroll. Fortsatt stabilt. Ikke noe forandring. Blodtrykket var kjempe flott.

Det er så utrolig godt å se at ting ikke har blitt verre. Jeg er så livredd for å miste han. Det vet han. Jeg vet ikke hvor mange ganger han har takket meg for at jeg er den jeg er og for at jeg er hos han. Han betyr alt.

Ny kontroll om et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det va godt å høre!

Håpa virkelig dokke klare å slappe av litt, og ikkje berre tenke på sjukdomen..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si til dere at dere må leve her og nå. Tror sikkert at dette vil gå bra, men man vet jo aldri.

Min kjære datter, gravid i 6.måmed, har akkurat mistet sin mann. Han fikk en alvorlig sykdom for en tid tilbake og sjansene for å bli helt bra var ikke store. De levde virkelig livet mens de kunne. Dro på ferie, fotballturer og masse samvær med familie og venner. Det er GODE minner å ta med seg videre i livet.

Håper virkelig at det går bra med mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får virkelig ett annet syn på selve livet når man opplever noe som dette...

Det er også utrolig flott av det å stille deg selv som donor, om det skulle bli nødvendig. Dere er heldige som har hverandre.

Ønsker dere alt godt fremover!

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her.

Min kjære har det bra. Blodprøvene har holdt seg stabile det siste året. Det er så godt.

I slutten av denne mnd skal han på ny kontroll. Håper det ikke er noe forandring.

Han føler seg bedre også. Og det er jo kjempe bra.

Jeg elsker min kjære over hele mitt hjerte. Han betyr alt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Leste også nettopp gjennom hele tråden, og jeg føler masse med deg! Håper han holder seg stabil i mange år til :)  :klem: til deg!

lykke til. og en klem til deg. du er en sterk person som støtter det beste du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Jeg har i dag vært i kontakt med Trulselinemor.

Hun fortalte at alt er bare bra med hennes kjære.

Prøvene ved siste kontroll var stabille,ny kontroll om en mnd.

Han vurderer å bytte sykehus til et som er nermere hjemplassen deres.

Med dette blir reisetiden hans kortere,og han vil ikke være så sliten i lang tid etter på.

Sykehuset han vil overflyttes til er det samme som vil utføre dialysen når den tiden kommer.

Skal hilse så mye fra henne.til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Min kjære elskling har fått svar på de siste blodprøvene, noen av prøvene har blitt forverret. Men ikke så mye at noe tiltak har blitt satt i gang enda.

Han tar alt med ro. Han takler situasjonen bra. Jeg tenker mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...