Gå til innhold

Min kjære elskling.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg føler med deg! Sender deg noen varme tanker inatten!

Stå på!! Ta vare på tiden dere har! :hjerte:

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Han har fått brev i fra trygdekontoret, han fikk innvilget uføretrygden. Han blir 36 år til vinteren, så han synes det er litt tidlig. Men som han har sagt sel, det er ikke noe annen utvei.

Han slipper å gå til legen hver mnd nå for å få sykemelding. Nå er det kun resept henting og blodprøver.

Jeg elsker denne mannen så høyt og jeg ønsker han alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trulselinemor!

Jeg har ikke fått med meg dette før.... Gjorde veldig inntrykk på meg, og håper virkelig at det kommer til å gå bra; at han får den rette behandlingen til rett tid.

Det må være fryktelig trist for dere begge. Jeg tenker hardt på dere. Skulle ønske det var noe jeg personlig kunne gjøre, men dessverre funker det liksom ikke slik....

Håper dere likevel klarer å nyte hvert minutt sammen, at dere klarer både å le og gråte med hverandre.

Håper som sagt at alt vil gå bra.

Mange varme klemmer og tanker fra 'Lilly'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig mannen din er som har deg, Trulselinemor. For du må være som en engel i en vanskelig hverdag for han. Blir helt rørt av å lese om ditt engasjement og dine følelser for mannen din.

Ønsker dere alt godt i framtida. Måtte dere få gjennomført alt dere har av planer.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg sitter med tårer i øyekroken da jeg leser innlegget ditt, jeg veit ikke akkurat hvordan du har det, men jeg kan tenke meg det er tøft til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen. tusen takk. Det varmer å få slike innlegg.

Han har vært veldig redd for at jeg skal forlate han. Men det har jeg ingen planer om. Jeg vil alltid være hos han og for han, uansett hva som skjer. Han trenger noen rundt seg. Jeg er ikke hos han fordi jeg må, men fordi jeg ønsker det. Han er verdens snilleste og den mest enestående personen jeg kjenner.

Jeg har ALDRI elsket noen så høyt, som jeg elsker han.

Han har mange ønsker i livet, deriblant å bygge eller kjøpe hus i et annet fylke, og det er noe vi kommer til å satse på. Jeg tror det kan være viktig for han å få leve mest mulig normalt. Jeg er der når han trenger det og jeg prøver å forstå og sette meg inn i hans situasjon. Det er ikke alltid like lett, men jeg forsøker og gir ikke opp.

Vi har hatt 3 flotte år i lag og flere blir det.

Tusen, tusen takk enda en gang for god omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ville bare gi deg en **stooor klem**.

De beste tanker sendes deres vei, blir så redd når jeg tenker på at dette kan skje oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Stikker innom for å oppdatere litt.

Min kjære har vært til ny kontroll, og det var en positiv tilbakemelding vi fikk. Blodprøvene hadde steget litte grann, men det var så lite at det ikke hadde noe å si enda. Legen var kjempe fornøyd med resultatet. Han skal på ny kontroll om 1 år, dersom det ikke skjer noe underveis.

Vi hadde også samtale med en dialyse sykepleier, og hun var mest opptatt av hvordan jeg takle situasjonen som samboer. Jeg synes jeg takler det bra. Jeg fikk beskjed om å ringe henne dersom jeg lurte på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre at det kanskje blir bedre. selvom ikke det har steget nok til at det betyr noe bedring, betyr det kanskje at det ikke blir lavere. og at det stopper og gå feil vei er jo en liten begynnelse.

ønsker dere begge lykke til, og sender deg en varm klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trulselinemor. Jeg har ikke fått med meg dette tidligere og fikk vondt inni meg av å lese innleggene dine. Prøver å sette meg inn i situasjonen din, men det er vanskelig, det eneste jeg vet er at jeg elsker min mann utrolig høyt og om noe skulle skje ville det vært mitt største mareritt. Så jeg kan ikke annet enn å prøve å gi deg noen oppmuntrende klemmer og trøst. :klem: :trøste: Håper alt ordner seg for dere...at dere får bygge hus, gifte dere og et langt godt liv sammen. Han er heldig som har deg (og det vet han nok allerede)

stor klem Ionaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Trulselinemor

Det går fortsatt bra med min kjære elskling.

Rett før jul så var det en tur på legevakten fordi han følte seg dårlig, men legen mente det var influensa. Han reiste opp på sykehuset og det ble tatt noen blodprøver. Utifra blodprøven, så viste vi hvorfor han hadde følt seg dårlig. De hadde steget mye.

En mnd senere så hadde blodprøvene synket ned igjen på det de var i oktober, så legen mente det ikke var nødvendig med dialyse enda.

Den legen som undersøkte han burde ikke bli lege. Når vi kom på kontoret hans så fikk vi beskjed om at han hadde ikke kommet dersom han ikke hadde hatt nyresvikt.

Har dere hørt på maken. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempe sterkt å lese innlegget ditt truselinemor. Du virka som ei kjempe sterk dame.

Min kjære har nett hatt kreft, så eg trur eg forstår deg litt. De eg vil seie til deg som eg synast var vanskelig, var at mykje av fokusen var på min kjære. Eg følte meg egoistisk når eg var deppa og trist, de var jo han som var sjuk!! Eg seier ikkje dette for å få sympati, men for at eg håpa du også har sterke persona rundt deg, som du kan prate med. Det er ofte like tøft for dei nærmaste pårørande som for den som er sjuk.

Korleis går det no, har deke forsatt plana om bryllup, hus og barn?

Håpar virkelig det går bra med deke begge to, ønsker deke alt godt.

Stå på truselinemor og ein stor klem til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Anonymous

Det går fortsatt bra med min kjære. Han er inne en gang i mnd for å ta noen blodprøver. Han får mail av legen sin når resultatet er klart. Det har variert veldig, men sist gang så hadde blodprøvene gått ned og det er kjempe fint.

Hvorfor vet vi ikke. Men vi har tankt ut hva grunnen kan være. Han måtte bytte smertestillende tabletter pga de han gikk på ikke var å få tak i lengre. Og han har sluttet å røyke inne, så nå røyker han mye mindre en før.

Det er ikke så mye nytt å fortelle. Dette var bare en liten oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...