Gå til innhold

Min kjære elskling.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som så mange andre vil jeg også gi deg en :klem:

Og vil bare si at du er sterk som står på!

Og ikke gi opp!! Har dere vurdert alternativ medisin?

Vet ikke om det er noe innen det som hjelper, men det er verdt å prøve! Har mange gode erfaringer fra det, når norske konservative leger svikter..

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Fikk vite for et par dager siden at min kjære samboer har fått dårligere nyrefunksjon. Han må nå starte med medisiner mot urinsyregikt. Til høsten når han skal på kontroll, så settes det i gang planlegging av dialyse og transplantasjon.

Jeg tror vi får en tøff tid i møte. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå lest gjennom hele denne tråden, og jeg skjønner at dere har det tøft og at tøffere skal det bli. :(

Jeg håper at familien til din kjære innser realitetene slik at de kan bli en støtte for dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det, min kjære mor fikk problemer med nyrene for flere år tilbake, de ble gradevis dårligere...hun måtte i dialyse og sto på vent ang.ny nyre.Ventetiden ble lang, for oss alle, men en dag ringte de i fra riksen og hun måtte inn...Operasjonen var vellykket, men tiden etter var lang, alle var spente på om kroppen ville ta imot det nye organet.

kroppen godtok det nye organet og kan vel nesten si at hun er den sprekeste av oss i familien i dag :wink:

Ønsker dere lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

For noen dager siden fikk samboeren brev fra sykehuset, innkalling til ny kontroll. Han skal dit den 15 november. Må møte kl 08.00 til blodprøve. Han har benyttet seg av fritt sykehusvalg, så han må reise herifra senest kl 03.00. Han skal ha drosje ned og opp igjen. Jeg vet ikke om jeg skal være med enda.

Jeg vet det skal starte med planleggingen av dialyse og transplantasjon. Jeg gruer meg sikkelig til den dagen han skal legges inn på sykehuset for å forbrede dialyse. Og for den dagen transplantasjonen skal skje. Vi vet ikke når det kommer til å skje. Vi tar en dag om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De varmeste tanker til dere begge og til hele familien!! En lite formaning jeg vil gi er, be til Gud i himmelen...han hører bønn! Han lar ikke en spurv falle til jorden uten at han vil, og mennesker er det beste Gud har skapt!! Be og tro på det dere ber om!!

Håper det går bra, skal tenke og be for dere...

Kjempe klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere lykke, lykke til framover! Du er en sterk person, Trulselinemor - og det gjør meg trist at dere har det så tøft...

Jeg håper så inderlig at ting går bra for deg og din kjære!

:dagensrose:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste gjennom hele tråden nå, og har helt vondt i magen..

Ville bare gi deg en klem :klem: og håper med hele meg at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...