Gå til innhold

Min kjære elskling.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

På mandag kl 05:00 blir samboeren hentet og han blir da kjørt på sykehuset til kontroll. Han kommer hjem samme dag, dersom legen ikke vil legge han inn. Han skal ta noen blodprøver og levere urinprøve, så dersom de er høye, kan det bli innleggelse. Jeg skal ikke være med denne gangen. Men jeg kommer til å tenke på det hele tiden. Jeg har nr til legen, dersom jeg lurer på noe eller har noe å fortelle han.

Jeg er veldig spent på hva slags beskjed han får denne gangen. Han fyller 37 år dette året, så han er jo fortsatt ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Snakket nettopp med min kjære. Legen hadde sagt at det kunne ta litt tid før noe dialyse behandling. Blodprøvene hadde stabilisert seg så det var ikke noe vits å sette i gang med det enda.

Transplantasjon er mest sannsynlig langt fram i tid. Legen vet at jeg kan stille som donor, og det var han glad for. På grunn av blodtypen, så kunne han ta i mot nyre av hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lest gjennom denne tråden som strekker seg over 2 år. Sender som mange andre en klem til dere begge. Og du har min dypeste respekt Trulselinemor. Ikke alle er like sterke som deg. Så godt din elskling har deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Har også lest gjennom denne tråden som strekker seg over 2 år. Sender som mange andre en klem til dere begge. Og du har min dypeste respekt Trulselinemor. Ikke alle er like sterke som deg. Så godt din elskling har deg.

Jeg skriver under på dette! Har også lest igjennom det hele nå, og du imponerer meg - dere begge imponerer med med styrken dere viser!

Lenge siden du har skrevet noe - håper dere begge har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom en liten tur. Det er ikke noe forandring siden november. Og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har lest igjennom hele tråden her nå, og vil bare gi min støtte til deg. Det var vondt lesning, slikt kan skje med oss alle...All lykke til mannen din, håper virkelig han blir frisk. Han er heldig som har deg! Du virker som en fantastisk sterk kvinne. Stå på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

Det er ingen forandringer i hans helse og heldigvis for det. Så lenge det ikke er forandringer i negativ retning så er jeg glad.

Nå som vi har flyttet, så har han bestemt seg for å bytte sykehus. Slik at han får mindre reise vei. Litt over en time i bil er bedre en 4 timer i bil.

Han skal på kontroll i oktober/november. Jeg husker ikke helt.

Han føler at situasjonen er ganske lik som tidligere. Håper det går slik lang tid framover. Jeg håper han slipper å begynne med dialyse på lenge. Men det kan vi ikke bestemme selv.

Det går bra med oss begge. Jeg prøver å være her for han så godt jeg kan. Ikke alt er like lett for meg heller. Det er vanskelig og vondt å se at sin kjære er syk, men enn må prøve å gjøre det beste ut av det.

Vi har hverandre og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

las nettopp heile tråden og føle virkelig med dokke.

lenge sia du har skrive, håpa at det ikkje har skjedd noko

dramatisk.

lykke til vidare framover..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Leste hele tråden nå og sitter med klump i magen.. Dette er mitt mareritt.. Så jeg håper du tar vare på deg selv!! Og jeg ser at du elsker mannen din høyere en alt på jord..

Vil gi deg en :klem: og si at jeg vil til alle tider krysse fingrene for dere, og at jeg vil følge med på tråden...

:tommel: Detta skal gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det er ingen forandring og det er ufattelig godt. Prøvene er stabile. Ingenting er bedre enn det.

Jeg er veldig redd for min samboer og ønsker han alt godt. Han betyr enormt mye for meg. Jeg elsker han over hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg ein :klem:

Mannen din er heldig som har ein så strek og flott støttespelar som deg. Må vi inderlig håpe at det går dekas vei no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Mannen din er heldig som har deg. Håper han får den behandlingen han trenger og det ser jo ut som situasjonen er stabil og det er jo ikke noe som er bedre enn det. Så flott at du kan være donor da, håper alt går bra i utredningen din, så du kan hjelpe han slik at han kan bli frisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

Var på ny kontroll i dag. Fortsatt stabile prøver. Fortsetter det slik, så er det langt fram i tid med dialyse og transplantasjon.

Ny kontroll i mai.

Jeg elsker min samboer ufattelig høyt. Han betyr alt for meg. Jeg er livredd for å miste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...