Gjest christineemily Skrevet 21. januar 2006 #101 Del Skrevet 21. januar 2006 Ønsker dere masse lykke til Trulselinemor! Har nettopp lest hele tråden, jeg har en meget nær venninne som har en nyretransplantert mann, så jeg vet litt hva det er snakk om. Du har min dypeste respekt og medfølelse! Din kjære er utrolig heldig som har deg! En stor til dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. januar 2006 #102 Del Skrevet 21. januar 2006 Mange varme tanker til deg og din kjære. Jeg beundrer din styrke, du har ikke hatt det lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 22. januar 2006 #103 Del Skrevet 22. januar 2006 håper det fortsetter sånn. har fulgt med her en stund og vært nærvøs hver gang jeg titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 23. januar 2006 #104 Del Skrevet 23. januar 2006 Har lest igjennom hele tråden, og jeg har fått ett nytt syn på livet mitt. Det hender jeg klager over små bagateller i hverdagen, som ikke kan måle seg med for eks det dere har hengende over dere.. Jeg innser at jeg skal være fornøyd og glad for at jeg er frisk og at kjæresten min er det. Jeg ønsker dere alt godt for fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 23. januar 2006 #105 Del Skrevet 23. januar 2006 Har lest igjennom hele tråden, og jeg har fått ett nytt syn på livet mitt. Det hender jeg klager over små bagateller i hverdagen, som ikke kan måle seg med for eks det dere har hengende over dere.. Jeg innser at jeg skal være fornøyd og glad for at jeg er frisk og at kjæresten min er det. Jeg ønsker dere alt godt for fremtiden ← Så enig med deg. Lykke til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. januar 2006 #106 Del Skrevet 24. januar 2006 Så godt å lese at prøvene er stabile. Ingenting er vel bedre enn at det går bra.... Du er sterk, Trulselinemor. Jeg beundrer motet ditt! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #107 Del Skrevet 12. mai 2006 I dag har min elskede samboer vært ny kontroll. Fortsatt stabilt. Ikke noe forandring. Blodtrykket var kjempe flott. Det er så utrolig godt å se at ting ikke har blitt verre. Jeg er så livredd for å miste han. Det vet han. Jeg vet ikke hvor mange ganger han har takket meg for at jeg er den jeg er og for at jeg er hos han. Han betyr alt. Ny kontroll om et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2006 #108 Del Skrevet 12. mai 2006 Det va godt å høre! Håpa virkelig dokke klare å slappe av litt, og ikkje berre tenke på sjukdomen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nirak Skrevet 13. mai 2006 #109 Del Skrevet 13. mai 2006 Vil bare si til dere at dere må leve her og nå. Tror sikkert at dette vil gå bra, men man vet jo aldri. Min kjære datter, gravid i 6.måmed, har akkurat mistet sin mann. Han fikk en alvorlig sykdom for en tid tilbake og sjansene for å bli helt bra var ikke store. De levde virkelig livet mens de kunne. Dro på ferie, fotballturer og masse samvær med familie og venner. Det er GODE minner å ta med seg videre i livet. Håper virkelig at det går bra med mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. mai 2006 #110 Del Skrevet 14. mai 2006 Man får virkelig ett annet syn på selve livet når man opplever noe som dette... Det er også utrolig flott av det å stille deg selv som donor, om det skulle bli nødvendig. Dere er heldige som har hverandre. Ønsker dere alt godt fremover! Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 4. juni 2006 #111 Del Skrevet 4. juni 2006 Tenker på dere og sender dere varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. juli 2006 #112 Del Skrevet 6. juli 2006 Tjo, da var sommeren reddet, masse lykke til, sender dere styrke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2006 #113 Del Skrevet 4. november 2006 Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. Min kjære har det bra. Blodprøvene har holdt seg stabile det siste året. Det er så godt. I slutten av denne mnd skal han på ny kontroll. Håper det ikke er noe forandring. Han føler seg bedre også. Og det er jo kjempe bra. Jeg elsker min kjære over hele mitt hjerte. Han betyr alt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 5. november 2006 #114 Del Skrevet 5. november 2006 Las akkurat igjennom heile tråden! Så flott at han føle seg bedre Masse lykke til vidare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 7. november 2006 #115 Del Skrevet 7. november 2006 Leste også nettopp gjennom hele tråden, og jeg føler masse med deg! Håper han holder seg stabil i mange år til til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 8. november 2006 #116 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har lest meg opp på tråden! har ikke vært inne på den på over 2 år så da var det på tide! fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baltasarii Skrevet 10. november 2006 #117 Del Skrevet 10. november 2006 Leste også nettopp gjennom hele tråden, og jeg føler masse med deg! Håper han holder seg stabil i mange år til til deg! ← lykke til. og en klem til deg. du er en sterk person som støtter det beste du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 6. januar 2007 #118 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei. Jeg har i dag vært i kontakt med Trulselinemor. Hun fortalte at alt er bare bra med hennes kjære. Prøvene ved siste kontroll var stabille,ny kontroll om en mnd. Han vurderer å bytte sykehus til et som er nermere hjemplassen deres. Med dette blir reisetiden hans kortere,og han vil ikke være så sliten i lang tid etter på. Sykehuset han vil overflyttes til er det samme som vil utføre dialysen når den tiden kommer. Skal hilse så mye fra henne.til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 6. januar 2007 #119 Del Skrevet 6. januar 2007 Godt å vite at han har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #120 Del Skrevet 12. oktober 2007 Min kjære elskling har fått svar på de siste blodprøvene, noen av prøvene har blitt forverret. Men ikke så mye at noe tiltak har blitt satt i gang enda. Han tar alt med ro. Han takler situasjonen bra. Jeg tenker mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå