Gå til innhold

Er ikke Louis Vuitton ganske harry egentlig?


AnonymBruker

Er ikke Louis Vuitton egentlig ganske harry?  

181 stemmer

  1. 1. Er ikke Louis Vuitton egentlig ganske harry?

    • Jo
      139
    • Nei
      41


Anbefalte innlegg

On 12/24/2022 at 10:26 AM, AnonymBruker said:

Kan jeg bare spørre, hva er vitsen med å kjøpe vesker til rundt 100 000 da? Trodde det var logoen folk betalte for, eller er det så ekstremt uvanlig god kvalitet som er verdt den prisen?

Anonymkode: 05852...f35

Kjøper man en veske til 100 tusen så betaler man for mekret  ja. Det er ikke materialet og håndarbeidet som gjør prisen så ekstrem. Når det er sagt fordelen med å kjøpe disse merkene fremfor noe langt billigere med samme kvalitet er at det er mye lettere å videreselge en veske fra de kjente merkene som Louis Vuitton. Har du tatt vare på vesken og du har vært heldig med prisutviklingen  kan du også ende med å få solgt den for mer enn den kostet.  

Anonymkode: bedd9...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mer harry enn å eie en Bentley.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 12.43):

Så fordi onkelen din bruker klær fra loppis så skal andre rikinger gjøre det samme for å slippe harry-stempelet?

Anonymkode: b9bf7...192

Nei 😅 like lite som at jeg med vanlig lønn ikke skal kunne gå med hvilken veske jeg vil for og slippe Harry- stempelet. Eller , vi driter vel begge i sånne stempler, men « rikinger « er ikke klonet, de har ikke samme klesstil . 

Anonymkode: f9b0e...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke mer harry enn andre vesker, men kvaliteten er ikke bra. Det er merkevaren som selger og ikke kvaliteten. Sjekk ut youtube kanalen til han som dissekerer disse veskene.

Anonymkode: 418d0...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort bli harry og virke pretensiøst. Synes enkelte av veskene er ok, hvis stilen ellers er nedtonet. Elsket kolleksjonen de hadde med Kusama 🤩

Anonymkode: 5114d...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 22.21):

Å SÅ MISSUNELIG VI ER DA

Anonymkode: b8c94...cf9

Misunnelug på hva??

Anonymkode: cf583...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid ment at merkeklær med store logoer og veldig synlige kjennetegn, er skikkelig harry ja. Som om man er ute etter å flashe, og jeg har alltid mislikt fasader.

Vet ikke hvorfor, jeg selv ordner jo håret, sminker meg litt og passer på hvordan jeg ser ut hver gang jeg går ut døra, det er jo også en slags fasade. 

 Jeg er litt selvmotsigende der, innrømmer det. 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...