Gå til innhold

Er ikke Louis Vuitton ganske harry egentlig?


AnonymBruker

Er ikke Louis Vuitton egentlig ganske harry?  

181 stemmer

  1. 1. Er ikke Louis Vuitton egentlig ganske harry?

    • Jo
      139
    • Nei
      41


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det. Angrer så Veldig på en veske og belte jeg kjøpte en gang. Har ikke brukt det. Her her bor og jobber er det lite synlige merker. Folk tjener godt og viser ikke det med logo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luis Vutton minner meg om innvandrerjenter fra 3.verden som er vokst opp på 2-roms leilighet i Groruddalen.

Anonymkode: 0455a...343

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ikke noe for meg men om dama ønsket seg en ville jeg ikke vært imot 

Anonymkode: 31302...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en brukt  hvit Damier Azur Neverful GM i sommer.  Angrer ikke.  Hvorvidt andre syns den er harry er ikke en bekymring.  Det er jo jeg som bærer den.  Selger den bare videre hvis jeg blir lei av den. 

Anonymkode: 595c5...28d

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk capucines vesken er veldig elegant og fin. Ønsker meg den😍 Men mye av det andre er jeg enig i at er harry… 

Anonymkode: ec11e...33a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt av slike eksklusive luksusmerker er utrolig harry. 

Anonymkode: f1da9...087

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns luksusmerker generelt er unødvendig, eller presset for å måtte ha det vel å merke. Syns det burde være mer fokus på å kjøpe kvalitets klær og vesker som varer lengre uansett om det hadde vert et luksusmerke eller ikke, og mindre av det også.

og syns det kommer litt an på om du kjøper merket fordi du liker rett og slett bare designet og stilen, eller om du kjøper det pga luksusmerke press og at det er in style.

Men syns uansett det er teit å måtte betale mye mer en varen er verdt bare på grunn av at det er i fra et luksusmerke.

 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er harry å stemple ting som Harry. 

Overdreven bruk av LV i flere ting, kombinert med andre merker, synes jeg blir litt mye. 

LV GM Neverfull har vært min faste reiseveske i 15+ år nå. Den har vært hundrevis av turer under setet foran og opp i hattehyllen, uten en eneste skramme. 

Anonymkode: 74016...b2f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så begeistret for variantene med logo som mønster. Jeg synes de ser billige ut (men vet at de selvfølgelig ikke er det). Tenker uansett at folk skal få gå med det de vil, og hva andre synes er fint bryr jeg meg ikke så mye om. Så da er det heller ikke sånn at jeg stempler alle med sånne vesker/kofferter som «harry».

Anonymkode: 8514f...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke merket i seg selv, det er vel mer den typen veske, som «alle har», som jeg synes kan være litt sånn meh E7C96D4D-FB50-4543-8392-D74C924D5EE1.gif.cf4ab73de12216ff169b7dfdc0f80295.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Luis Vutton minner meg om innvandrerjenter fra 3.verden som er vokst opp på 2-roms leilighet i Groruddalen.

Anonymkode: 0455a...343

Hvem er Luis Vutton? 

Anonymkode: d5ea6...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri hatt det selv, syns det fort kan se billig ut med logoer overalt, og merket i seg selv et fryktelig uoriginalt.

Tenker imidlertid ikke noe spesielt om andre har slike veske, det er bare hver sin smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...