Gå til innhold

Topp 5 turn off på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis de hadde hatt suksess, ville de vel ikke vært på Tinder? Med mindre de kun er ute etter bekreftelser eller noe uforpliktende. 

Jeg er ikke på verken Tinder eller andre liknende greier, så jeg har ingen turn off-liste. 

Anonymkode: 6887b...b9d

Kanskje det er derfor det er så få kvinner på Tinder? At alle som lager profil der får napp raskt og deretter forlater appen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thanos skrev (1 time siden):

Kanskje det er derfor det er så få kvinner på Tinder? At alle som lager profil der får napp raskt og deretter forlater appen?

Tviler jeg på. De jeg kjenner som har vært på Tinder, samt meg selv, har slettet Tinder etter en stund, pga det er et håpløst prosjekt.. Det finnes mange folk med dårlig folkeskikk som oppfører seg dårlig der, som svarer frekt, som ikke svarer, som tror de er guds gave til kvinnene /mennene (jeg bare uttale meg som kvinne der inne), mens de ikke gidder å gjøre noe for å «imponere», de bare brøler «bare spør», mens de ikke gidder å spørre noe selv, samt at de ikke gidder å gjøre seg bryet med å ta ordentlige bilder engang…

Jeg orker ikke mer, dritt lei av å møte egosentriske innbilske menn der inne. Det er helt sikkert mange trivelige menn der inne også, men de er iflg min erfaring i mindretall. Eller så er vi flere som klarer å snuse frem godbitene, så det er ikke så lett å utmerke seg.

Når jeg skriver godbiter, så mener jeg ikke de kjekkeste, rikeste eller deiligst kropp. Jeg mener oppegående menn, som har noe å fare med, som er delaktige i samtalen, som er opptatt av å bli kjent og som bjudar på. For meg er sjarm viktigst, jeg faller sjeldent for kjempekjekke menn. Penger er jeg heller ikke voldsomt opptatt av, men minstekravet er at de klarer å forsørge seg selv og ikke er dynget ned av forbrukslån grunnet dårlig økonomisk sans ..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Thanos skrev (2 timer siden):

Ja, selvsagt. Og kvinnene fant seg en annen kvinne, slik at det går opp med antallet? 🤣

Anonymkode: 461b4...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med det mange her skriver. Men hav er greia med "hot yoga"? Er det en kode for noe jeg ikke skjønner? For er vanvittig mange menn som skriver at de liker hot yoga og det har jeg egentlig vanskelig for å tro. 

• Liker 3
Skrevet
Caramelita skrev (12 timer siden):

Tviler jeg på. De jeg kjenner som har vært på Tinder, samt meg selv, har slettet Tinder etter en stund, pga det er et håpløst prosjekt.. Det finnes mange folk med dårlig folkeskikk som oppfører seg dårlig der, som svarer frekt, som ikke svarer, som tror de er guds gave til kvinnene /mennene (jeg bare uttale meg som kvinne der inne), mens de ikke gidder å gjøre noe for å «imponere», de bare brøler «bare spør», mens de ikke gidder å spørre noe selv, samt at de ikke gidder å gjøre seg bryet med å ta ordentlige bilder engang…

Jeg orker ikke mer, dritt lei av å møte egosentriske innbilske menn der inne. Det er helt sikkert mange trivelige menn der inne også, men de er iflg min erfaring i mindretall. Eller så er vi flere som klarer å snuse frem godbitene, så det er ikke så lett å utmerke seg.

Når jeg skriver godbiter, så mener jeg ikke de kjekkeste, rikeste eller deiligst kropp. Jeg mener oppegående menn, som har noe å fare med, som er delaktige i samtalen, som er opptatt av å bli kjent og som bjudar på. For meg er sjarm viktigst, jeg faller sjeldent for kjempekjekke menn. Penger er jeg heller ikke voldsomt opptatt av, men minstekravet er at de klarer å forsørge seg selv og ikke er dynget ned av forbrukslån grunnet dårlig økonomisk sans ..

Helt enig. Jeg har aldri skjønt hvorfor Tinder har blitt datingsted nummer 1.

• Liker 1
Skrevet
Thanos skrev (4 timer siden):

Helt enig. Jeg har aldri skjønt hvorfor Tinder har blitt datingsted nummer 1.

Ekstremt lav terskel for registrering og bruk, gratis, og god markedsføring.  Til å begynne med et image som sex-app, og sex er fremdeles populært.  

Anonymkode: 461b4...6b6

• Liker 2
Skrevet

«Barna betyr alt, og går fremfor alt» (🤮)

Anonymkode: fbf08...94d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
On 12/15/2022 at 6:03 PM, AnonymBruker said:

Som singel dame i 40-årene, med ønske om å finne kjærligheten, lar jeg meg av og til forbause over profiler på Tinder. Det er vel lov å ha litt galgenhumor rundt nettdating, uten at man henger ut noen personlig. Enkelte ting er så turn-off at jeg umiddelbart sveiper til venstre. Hva er det verste du ser i en Tinder profil? Her er mine topp 5: 

1. Bilde med bar overkropp (har du ikke noe annet å by på enn å vise frem kroppen din?)

2. «Gutt på 57 år» eller «jeg har bevart gutten i meg»🥴 (hvem vil ha en gutt?? Jeg vil ha en mann, bli voksen) 

3. Bilde av «skrittet» som profilbilde 🤮 (altså haloo, hvem damer tror de liker sånt??) 

4. Bilder med «artige» utkledningsklær, masker, hatter e.l. (Nei takk, jeg vil gjerne se hvem du er på ekte først, dersom vi skal møtes)

5. De som ikke skriver om seg selv, men presenterer seg med en lang rekke emojier 😊🤩🏋️⛹🏼🚜🚓🚝⏱️⛏️🪚 eller med en artig fun fact?? 

noen flere? Del gjerne, kanskje vi har noen felles frustrasjoner 😅😂

Anonymkode: 7021f...c06

Orker ikke å lese alle sidene her så noe blir sikkert gjentatt :) 

De jeg automatisk sveiper venstre på er:

1. har sosiale medier stående i bioen.

2. har bilde av barna (ok hvis de har ordnet sånn at ansiktet ikke syns)

3. har bilder i bar overkropp eller veldig tettsittende shorts. 

Kan ikke komme på mer i farten😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

«Barna betyr alt, og går fremfor alt» (🤮)

Anonymkode: fbf08...94d

For meg er en sånn setning et kjempestort pluss. Viser at vedkommende tar ansvar og har de rette verdiene. 

Hvis man ikke ønsker barn i forholdet sitt, så går man ikke for folk med barn fra før. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er en sånn setning et kjempestort pluss. Viser at vedkommende tar ansvar og har de rette verdiene. 

Hvis man ikke ønsker barn i forholdet sitt, så går man ikke for folk med barn fra før. 

Akkurat den ignorerer jeg. Folk skriver den også viser det seg at de har samvær en helg i året. Folk skriver den ikke og er verdens mest ansvarlige foreldre. Man må rett og slett snakke med folk når det kommer til det der

• Liker 1
Skrevet

1. Tattoveringer 

2. Fedme

3. Småhund

4. Festbilder/alkohol 

5. Emojier i stedet for tekst.

Anonymkode: 7d26b...d79

Skrevet

Oooh! Kom på en til! Filter. Det filteret med cute bokstaver i hele ansiktet eller det hunde-filteret. Finner jeg ikke sjarmerende i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 12.38):

Her er en klassiker fra kvinneprofiler som jeg alltid sveiper venstre på: 

* Søker en MANN med alt på stell, ryddig økonomi, ferdig med tidligere forhold og lite bagasje. 

WTF?? 
1) Litt usikker på hvorfor man staver "mann" med en eller flere store bokstaver, men jeg regner med at det betyr "høy kraftig veldbygd kar med stor brystkasse og pedagog-skjegg som veninnene mine kommer til å si Aaawwww av".  

2) Alt på stell. Hva er "alt" og hva er "stell". Snakker vi om en robot her? Er du perfekt selv, så kan jeg tildels skjønne dette, men skal denne mannen innrulleres på Kompani Lauritzen eller inngå i et kjæresteforhold mellom to ekte mennesker?? At man ikke ønsker seg menn som hverken vasker egne klær, hus eller kropp og ikke klarer å lage mat, det kan jeg forstå, men da kan man jo like gjerne skrive det rett ut. Men hvor mange menn er såpass steinalder da?? Jeg har rundet 50 og klarer fint å ta vare på meg selv og det gjør egentlig kompisene mine også. Jeg antar at yngre menn ikke er mer umoderne...

2) Ryddig økonomi..  Jeg leser: "Jeg vil at noen skal finansiere drømmene mine" . Jeg vil kontre med :"Jeg har det bra med penger - det håper jeg du har også!" 

3) Ferdig med tidligere forhold/ lite bagasje. Helt ærlig: Hvem over 30 er det som ikk har en historie??  
 Jeg leser: "Jeg orker ikke at jeg skal måtte bruke av min energi på at du har hatt et liv før meg, det orker jeg simpelthen ikke! - ikke så mye som en labrador i historieboka di takk." 

Tror det er lurt å droppe sånne floskler og heller si hva man mener og hva man ønsker seg.

Anonymkode: 63e55...8d4

Faktisk enig. Alle over 35 har "bagasje" dvs preget av sine tidligere erfaringer på godt og vondt. 

• Liker 1
Skrevet

Her er mine (dame, 35):

* SoMe-brukernavn stående i profilen.
* Baris-bilder
* Solbriller på alle bildene
* Bilder av motorsykler og biler, med og uten fører
* Jaktrelaterte bilder

Anonymkode: 28a64...75a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 21.21):

Skjønner dere godt!

Her er min korte liste:

1. Kvinner med filter på bildene. Please slutt. 

2. Kvinner som bare har en haug med selfies som bilder. Selvopptatt? 

3. Kvinner som bare har "gøy/artige" bilder. Jeg vil ikke date en klovn. 

4. Kvinner som bare har oppstilte modellbilder. Hvorfor..? 

5. Kvinner med små hunder. 

6. Kvinner som har med barna sine på bilder. 

Anonymkode: de3e0...6f2

Og menn med filter…! Altså. Nei. Bare nei. Du er ikke pen/søt/kjekk med katteører og stjerner i kinnene…! 😬

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Besserwisser said:

Og menn med filter…! Altså. Nei. Bare nei. Du er ikke pen/søt/kjekk med katteører og stjerner i kinnene…! 😬

Du skulle bare sett hvor mange kvinner som bruker "skjønnhetsfilter" for å få abnormalt glatt hud :)

Automatisk nei for min del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 0.43):

Du skulle bare sett hvor mange kvinner som bruker "skjønnhetsfilter" for å få abnormalt glatt hud :)

Automatisk nei for min del. 

Jeg skjønner ikke strategien. Du vil jo ikke at vedkommende skal bli skuffet når hen ser deg in real life. Da er det bedre å ha helt «vanlige» bilder og at personligheten din forhåpentligvis gir deg utstråling og karisma når dere møtes. Selv om jeg skal innrømme at det er fristende å «friske opp» bildene litt 😅

Skrevet (endret)

Har ingen rekkefølge, men: 

- fiskebilder

- bilder fra treningsstudio

- bilder i bar overkropp

- Bilder med øl, vin, martini osv. Gjør du ikke annet i livet enn å drikke? 

- Gruppebilder, uansett om det er ex eller venner. 
Er jo ikke interessert i å date hele gruppa. 

Endret av Zeruda
  • Liker 2
Skrevet
14 hours ago, Zeruda said:

Har ingen rekkefølge, men: 

- fiskebilder

- bilder fra treningsstudio

- bilder i bar overkropp

- Bilder med øl, vin, martini osv. Gjør du ikke annet i livet enn å drikke? 

- Gruppebilder, uansett om det er ex eller venner. 
Er jo ikke interessert i å date hele gruppa. 

Ja, hva er greia med fiskebildene egentlig? :D

Synes også det er ekstremt uattraktivt med bilder der de har klippet vekk eller sladdet exen som de holdt armen rundt når bildet ble tatt, og man kan se litt av håret eller brudesløret helt i kanten...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

1. Overvekt

2. Uattraktivt fjes

3. Slapp kropp / tegn til å ikke trene

4. Høy alder (over 30)

5. Profil med woke eller ultrafeministisk innhold

Anonymkode: 3704c...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...