Gå til innhold

Topp 5 turn off på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye det samme som nevnt tidligere her:

1. Bilder der han poserer/flexer muskler i speil på treningssenteret. 

2. Bio der det ikke står noen ting, eller de som skriver: "Hvis du lurer på noe bare spør". 

3. De som ikke har bilde av seg selv, erfaringsmessig er disse i forhold.

4. Bio der de "utfordrer" damene som f.eks.: "Hvorfor er det alltid mannen som skal skrive først?" Eller en av de teiteste jeg har lest de siste dagene: " Er det noen damer der ute som faktisk gjør en innsats i senga? Sveip høyre og bevis at det er mulig". (Faller noen damer for sånt?)

5. De som skriver at de ser etter en å dele regningene med. Mulig det er jeg som er sær og har dårlige erfaringer, men jeg får en følelse av at disse har det travelt med å bli samboer og å etablere seg og jeg er ikke der. Særboer passer meg bedre.

6. Bonus: De som skriver noe om sine seksuelle preferanser i bioen... 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MayorSantos skrev (1 minutt siden):

Om dere jenter faktisk hadde visst hvordan dere som «gruppe» responderer på dette. 

da jeg var på Tinder for 10 år siden laget jeg to «like» profiler, den ene var helt vanlig og jordnær. 

den andre var noen av de samme bildene, men pluss 5 bilder der jeg viste frem bil, rik leilighet, meg ombord i en yact og feriebilde fra en kjent rikmanns resturant fra Rivieran. 

samt med tekst som var rettet mot at jeg hadde alt i livet og nå trengte noen å dele det med og skjemme bort. 

jeg har aldri fått så mange matches, vi snakker 10-15 x flere en den andre profilen. 

når matchen var et faktum så tok damene kontakt først ved flere anledninger. Det var alltid motsatt på den andre profilen. 

så for meg er det helt klart større sjanse å tiltrekke seg flere jenter med en fremvisning av et «perfekt liv». 

Ble du veldig overrasket? :P hahaha. Jeg har gjort det samme, men som kvinne. Eneste forskjellen er at menn blir raskt veldig varme i trøyen om man ikke er så fin på det (selv om man er fin), altså hvis man ikke er bitchy, vs hvis man har litt grenser. Mannfolk hater grenser, spesielt om dama er fin. Hvis dama er 57 år gamle Hubro, da er grenser en veldig nødvendig og viktig greie og menn kan slite med å holde maska. Da blir de som en jente fra ungdomsskolen. 

Man får INGENTING tilbake av å være snill og pen. Det sier jo litt om dere menn. 

Anonymkode: ff667...de0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dishwalla skrev (8 minutter siden):

2. Bio der det ikke står noen ting, eller de som skriver: "Hvis du lurer på noe bare spør". 

4. Bio der de "utfordrer" damene som f.eks.: "Hvorfor er det alltid mannen som skal skrive først?" Eller en av de teiteste jeg har lest de siste dagene: " Er det noen damer der ute som faktisk gjør en innsats i senga? Sveip høyre og bevis at det er mulig". (Faller noen damer for sånt?)

5. De som skriver at de ser etter en å dele regningene med. Mulig det er jeg som er sær og har dårlige erfaringer, men jeg får en følelse av at disse har det travelt med å bli samboer og å etablere seg og jeg er ikke der. Særboer passer meg bedre.

deprimerende! Spesielt nr. 4. hva skulle du fått igjen for å gjøre en innsats eventuelt? At han blir glad? :P LOL

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke det å være på Tinder turn off i seg selv? TS, tror du virkelig at GODE menn sitter på Tinder? Gode menn har ingen problemer med å finne noen i virkeligheten. 

Anonymkode: e59f7...c7f

Skrevet

Bilder i baris.

Bilder av barn.

Bilder med exer (er det venn eller ex, who knows, jeg gidder ikke finne det ut).

Kun bilder med andre folk, umulig å vite hvem sin profil det er.

Passiv aggressive og bitre tekster i bio.

Anonymkode: aec04...06b

• Liker 8
Skrevet

Helt enig med alt som er skrevet ovenfor. Har bare å tilføye:

1. Jegere med et skutt dyr eller fiskere med fisk på bilde. Nei!

2. Menn som inviterer på kaffe for å «teste kjemien». Nei, jeg deltar ikke i casting

3. Menn som inviterer «på øl». Nei, jeg er ikke din kompis. 

4. Menn som inviterer på tur på første date. Nei, jeg er ikke din hund.

5. Menn som skriver om sitt barn «hun betyr alt for meg». 

Anonymkode: 5ac24...6a2

• Liker 1
Skrevet

Kan informere dere om at de som betegner seg selv som gutt, de jeg har møtt, har en viss selvinnsikt. Vi snakker massiv mannebaby med raserianfall og stygg personlighet når han ikke får det som han vil, så styr unna barnslige menn som blir små monstre når de ikke får det som de vil.

Anonymkode: db1ea...61d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan informere dere om at de som betegner seg selv som gutt, de jeg har møtt, har en viss selvinnsikt. Vi snakker massiv mannebaby med raserianfall og stygg personlighet når han ikke får det som han vil, så styr unna barnslige menn som blir små monstre når de ikke får det som de vil.

Anonymkode: db1ea...61d

Ja. Har det bedre som singel, jeg. til og med veldedighetsprosjektene oppfører seg slik. 😬 da blir det ikke gøy med veldedighet lenger. Faktisk oppfører veldedighetsprosjektene seg tusen ganger verre enn vanlige menn. De bekrefter seg selv, kan man si. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er bra nok for deg da? Restaurant?

Det trenger ikke å være det, men det skal være noe interessant, ikke en nullinvesteringscasting av en mann. Selv har jeg vært gift i 7 år. Jeg møtte mannen min på Tinder. Og ja, på første date inviterte han meg til en god restaurant.  Og før det snakket vi og ringte hverandre i omtrent en uke. Alle disse ekspress dater "for kaffe" med ukjente menn ga meg ikke noe annet enn bitter skuffelse.

Anonymkode: 5ac24...6a2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Som singel dame i 40-årene, med ønske om å finne kjærligheten, lar jeg meg av og til forbause over profiler på Tinder. Det er vel lov å ha litt galgenhumor rundt nettdating, uten at man henger ut noen personlig. Enkelte ting er så turn-off at jeg umiddelbart sveiper til venstre. Hva er det verste du ser i en Tinder profil? Her er mine topp 5: 

1. Bilde med bar overkropp (har du ikke noe annet å by på enn å vise frem kroppen din?)

2. «Gutt på 57 år» eller «jeg har bevart gutten i meg»🥴 (hvem vil ha en gutt?? Jeg vil ha en mann, bli voksen) 

3. Bilde av «skrittet» som profilbilde 🤮 (altså haloo, hvem damer tror de liker sånt??) 

4. Bilder med «artige» utkledningsklær, masker, hatter e.l. (Nei takk, jeg vil gjerne se hvem du er på ekte først, dersom vi skal møtes)

5. De som ikke skriver om seg selv, men presenterer seg med en lang rekke emojier 😊🤩🏋️⛹🏼🚜🚓🚝⏱️⛏️🪚 eller med en artig fun fact?? 

noen flere? Del gjerne, kanskje vi har noen felles frustrasjoner 😅😂

Anonymkode: 7021f...c06

Veldig enig i disse jeg. I tillegg til menn som har lagt ut bilder av barna sine. Sånt gjør man bare ikke.

Og menn som ikke klare å ta et nogenlunde normalt bilde av seg selv. Selfie tatt nedenfra hvor man ser direkte sur ut i tillegg, hva får dem til å tro at det selger?? Godt mulig det egentlig er en normalt kjekk og sjarmerende fyr, men det er jo ikke mulig å se. Og de som kun har bilder med solbriller eller skibriller også. Vi vil se øynene dine!

Jeg liker de turbildene en del andre her misliker da, men det er jo fordi jeg deler den type interesser.😉

Endret av Engel
  • Liker 4
Skrevet

Hva med dem med bilder hvor de skuer over horisonten? 🥹 kleint. 😳 kanskje fordi de prøver å gi inntrykk av å være smarte og ikke helt har den smarte looken. Men de prøver da. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En ting til: De som har to bilder av seg selv, der begge bildene åpenbart er tatt i samme anledning med kun en bitteliten justering av hvordan han står. 

• Liker 5
Skrevet

Enig i det dere skriver. 

I tillegg synes jeg at mange menn ser så ustelte ut på bildene. Typ ikke dusjet, sliten joggis eller andre sjuskete klær. Og gir bare generelt inntrykk av å være latsabber. 

Anonymkode: d4f2f...ad1

• Liker 7
Skrevet
Dishwalla skrev (1 time siden):

Veldig enig i 2, 4 og 6 😅

"Bare spør" er så tafatt! Og de utfordringene høres fort bitre og aggressive ut, selv om det sikkert ikke er meningen.

Seksuelle preferanser på Tinder får meg til å grøsse 😬

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig i det dere skriver. 

I tillegg synes jeg at mange menn ser så ustelte ut på bildene. Typ ikke dusjet, sliten joggis eller andre sjuskete klær. Og gir bare generelt inntrykk av å være latsabber. 

😬 Stakkers oss kvinner. Alt hva vi må se på. 

• Liker 1
Skrevet

«Spør hvis du lurer på noe» i bioen. 

Altså, dette er et menneske man ikke kjenner og vet ingenting om. Selvsagt vil man ha mange spørsmål hvis man skal bli kjent. Man lurer jo på «alt». 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
must skrev (1 minutt siden):

Veldig enig i 2, 4 og 6 😅

"Bare spør" er så tafatt! Og de utfordringene høres fort bitre og aggressive ut, selv om det sikkert ikke er meningen.

Seksuelle preferanser på Tinder får meg til å grøsse 😬

Ja, hva skal man spørre om? Hva er det som er så spennende at de forventer denne innsatsen? :P Er det den type kvinner de vil ha? Som gjør absolutt alt? Som regisserer den sosiale stemningen og som skal ta styringen? 

Så lenge det er konsekvent, er det vel bra. Men hvis han skulle snu og plutselig ha makeløse krav blir det annerledes. 🙈 av den typen som blir sint hvis man ikke kan lukte behovene hans. 

Skrevet

1. Bilder fra jakt-/fisketuren 

2. Bilder i bar overkropp 

3. Bilder med andre damer

4. "Vet ikke hva jeg skal skrive her, spør om du lurer på noe" 🙄

5. De uten bilde med utfordring om at man kun skal treffes på "kjemien" og ikke utseende. Nei takk 😛

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner med hund

Bilder av vin

Ingen/meningsløs tekst

Fem bilder fra fjellet og ikke noe annet

Kun bilde av ansikt

Jeg liker kanskje et par prosent med andre ord, så jeg er usikker på om jeg kommer til å finne noen før jeg dør all den tid kvinner er enda mer kresne enn jeg er selv.

Anonymkode: 27557...f94

• Liker 3
Skrevet

Sutring i teksten

Virker overfladisk

Fylle-bilder

Tomt eller påtatt blikk

Jaktbilder

Anonymkode: 08143...633

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...