Gå til innhold

Topp 5 turn off på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Det er ikke de samme kvinnene. Noen liker ditt, andre liker datt 😊

Ikke alle kvinner er her, å ikke alle kvinner er på tinder heller

Men når en såpass stor andel kvinner sier det samme, tyder jo mye på at det er felles ting dem missliker på tinder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thanos skrev (1 minutt siden):

Individuelle betraktninger? Når nesten samtlige brukere på 7 sider skriver det samme?

Og ikke nok med det, så kommer det flere menn i tråden som forteller at de får desidert flest klikk og initsiativ fra kvinner når de har mange av de tingene som kvinner sier de missliker 🙈

Damned if you do, damned if you don't.

Det er vel så enkelt som at noe tiltrekker seg noen, og noe tiltrekker seg andre. Jeg har enkelte venninner som aktivt ser etter bestemte jobber, lønn, eiendeler etc. De er åpne om at de håper å heve livet materielt gjennom et forhold. Jeg ville aldri sett etter noe av dette, og har faktisk ledd når menn har prøvd å lokke meg med hytter og what not. Det er helt uinteressant som første introduksjon. 

Anonymkode: ff956...c4b

• Liker 3
Skrevet
Thanos skrev (1 minutt siden):

Men når en såpass stor andel kvinner sier det samme, tyder jo mye på at det er felles ting dem missliker på tinder.

Mange er fortsatt ikke alle, å har hørt andelen kvinner på tinder er 20 prosent sammenlignet med menn, som betyr at hva kvinner liker på tinder ikke nødvendigvis gjenspeiler hva kvinner hverken liker eller ikke liker, som en helhet heller. Jeg har aldri brukt tinder, så kan ikke si hva jeg syns om mennene der

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet
Thanos skrev (50 minutter siden):

Individuelle betraktninger? Når nesten samtlige brukere på 7 sider skriver det samme?

Og ikke nok med det, så kommer det flere menn i tråden som forteller at de får desidert flest klikk og initsiativ fra kvinner når de har mange av de tingene som kvinner sier de missliker 🙈

Jaja, dere menn bestemmer selv hva dere vil tro på. Ikke mitt problem, men at så mange skriver det samme kan tyde på at mange menn ikke klarer å treffe hva kvinner liker når de oppretter profil på en datingapp. Men her på kg skal ikke menn ta det kvinner skriver seriøst. Allikevel er det fullt av menn som sliter med å få likes og matcher. Kanskje ikke så rart da når man bare kjører på med sin greie for det kvinner skriver er jo bare tull uansett.

Skrevet

Tinderprofilen min fikk mest respons når jeg hadde lite tekst og bilde av Porschen min. Masse respons!! I blant de første spørsmålene var alltid "hva jobber du med?". Bilder som viser at jeg er tynn i håret og har briller trekker alltid ned.

Betraktninger om turnoff for meg.

1. Bilde av dame på fjelltopp. Jeg synes ikke det er så unikt og spesielt at man er ute i naturen, personlig.

2. Festbilder med alkohol i glass eller flaske i hendene. 

3. Masse bilder av hunder og katter og nesten ikke bilde av seg selv.

4. Filter med "cute" i bokstaver over hele fjeset, falske fregner og sånt. 

5. Bilder av barn. Ikke noe i imot å treffe alenemødre, absolutt ikke. Det går helt fint. Men synes ikke noe om at man legger ut barn i en datingprofil på nettet, for meg så varsler det om dårlig dømmekraft.

Anonymkode: 4905e...b8e

• Liker 6
Skrevet
Thanos skrev (2 timer siden):

Dette er helt korrekt. Ratioen for suksess på kjøttkverna tinder er jo ekstrem i favør kvinner. Det er vel den mest overfladiske og minst intime måten å finne seg en partner på.

Det er din måte å se det på. Min påstand er at Tinder er en dårlig arena for kvinner. Og derfor er kvinneandelen veldig lav. Hadde kvinner som kjønn, fått noe ut av det, så hadde de strømmet til appen i hopetall. 

Anonymkode: 461b4...6b6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er din måte å se det på. Min påstand er at Tinder er en dårlig arena for kvinner. Og derfor er kvinneandelen veldig lav. Hadde kvinner som kjønn, fått noe ut av det, så hadde de strømmet til appen i hopetall. 

Anonymkode: 461b4...6b6

Det er ingen god arena for noen. Punktum. Men de kvinner som er der opplever større suksess enn samtlige menn som er der.

• Liker 2
Skrevet
AprilRyan skrev (2 timer siden):

Jaja, dere menn bestemmer selv hva dere vil tro på. Ikke mitt problem, men at så mange skriver det samme kan tyde på at mange menn ikke klarer å treffe hva kvinner liker når de oppretter profil på en datingapp. Men her på kg skal ikke menn ta det kvinner skriver seriøst. Allikevel er det fullt av menn som sliter med å få likes og matcher. Kanskje ikke så rart da når man bare kjører på med sin greie for det kvinner skriver er jo bare tull uansett.

Jeg tror mange menn sliter med likes og suksess på tinder fordi kvinner og menn liker så vilt forskjellige ting. Menn sliter med å forstå hva kvinner ser etter og kvinner forstår ikke hva menn vil ha. Det blir kræsj det. Hadde man møttes ute i den virkelige verden får man lettere se og vite sannheten. Ikke glorifiserte selfies.

• Liker 1
Skrevet
Thanos skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mange menn sliter med likes og suksess på tinder fordi kvinner og menn liker så vilt forskjellige ting. Menn sliter med å forstå hva kvinner ser etter og kvinner forstår ikke hva menn vil ha. Det blir kræsj det. Hadde man møttes ute i den virkelige verden får man lettere se og vite sannheten. Ikke glorifiserte selfies.

Også er 70% på tinder menn. Da er det så mange om samme dame

Anonymkode: c9c63...e8b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 18.03):

Som singel dame i 40-årene, med ønske om å finne kjærligheten, lar jeg meg av og til forbause over profiler på Tinder. Det er vel lov å ha litt galgenhumor rundt nettdating, uten at man henger ut noen personlig. Enkelte ting er så turn-off at jeg umiddelbart sveiper til venstre. Hva er det verste du ser i en Tinder profil? Her er mine topp 5: 

1. Bilde med bar overkropp (har du ikke noe annet å by på enn å vise frem kroppen din?)

2. «Gutt på 57 år» eller «jeg har bevart gutten i meg»🥴 (hvem vil ha en gutt?? Jeg vil ha en mann, bli voksen) 

3. Bilde av «skrittet» som profilbilde 🤮 (altså haloo, hvem damer tror de liker sånt??) 

4. Bilder med «artige» utkledningsklær, masker, hatter e.l. (Nei takk, jeg vil gjerne se hvem du er på ekte først, dersom vi skal møtes)

5. De som ikke skriver om seg selv, men presenterer seg med en lang rekke emojier 😊🤩🏋️⛹🏼🚜🚓🚝⏱️⛏️🪚 eller med en artig fun fact?? 

noen flere? Del gjerne, kanskje vi har noen felles frustrasjoner 😅😂

Anonymkode: 7021f...c06

1. De vil bare ha sex.

2. Iallefall er de ærlige at de er umodne.

3. De vil bare ha sex.

4. De har ikke et utseende kvinne liker.

5. De har ikke noe fornuftig å si.

Jeg er ikke på Tinder, men det virker som et sted å kaste bort tid?

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet
Thanos skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg er ikke uenig i det. Synes selv at det er bedre å møtes i den virkelige verden. Det er mer naturlig å gjøre det.

Skrevet
AprilRyan skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg er ikke uenig i det. Synes selv at det er bedre å møtes i den virkelige verden. Det er mer naturlig å gjøre det.

Det å falle skikkelig for noen er jo så utrolig mye mer enn å se kleine bilder på nettet og lese en klein CV.

Når man blir kjent IRL, får man humor, kroppspråk, fakter og alle de små tingene som får en til å kjenne det kribler.

Nei, Tinder er et mysterium for meg.

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet
Thanos skrev (17 minutter siden):

Det å falle skikkelig for noen er jo så utrolig mye mer enn å se kleine bilder på nettet og lese en klein CV.

Når man blir kjent IRL, får man humor, kroppspråk, fakter og alle de små tingene som får en til å kjenne det kribler.

Nei, Tinder er et mysterium for meg.

Ja, det er nettopp det samme jeg tenker. Husker når jeg har truffet tidligere kjærester og det er noe helt annet enn å sitte og sveipe på Tinder.

Ja, Tinder er vanskelig, men mange har nok kanskje ikke så mange arenaer å treffe noen på. Lite glad i Tinder selv.

Skrevet
3 hours ago, Thanos said:

Mann her. Har du noen konkrete eksempler på konflikt mellom det brukere her sier de ikke liker, og menn som lykkes med dette? Mulig det har gått meg forbi, men har ikke sett noe til dette. 

Anonymkode: de3e0...6f2

• Nyttig 1
Skrevet
On 12/16/2022 at 8:03 PM, AnonymBruker said:

Spise middag. Prate 

Kaffedate er for kollegaer og uromantisk

Øl er for useriøse 

Gå tur er ok men bedre å snakke sammen mens man ser hverandre i øynene for å skape gnist, så tur er bedre som date 3/4 etter noen middagsdater 

Anonymkode: be49d...cd1

Jeg vil i hvert fall gjerne ta en kjapp kaffe/tur/øl som en slags pre-date, og helst uten å ha chattet i ukesvis først. Hvis jeg er mer sikker på at vi uansett vil ha en hyggelig kveld kan vi ta et par øl i steden, så tar man jo gjerne en matbit om det er hyggelig og man vil forlenge daten.

Kjemi kjenner jeg relativt raskt, og kun ved å møtes ansikt til ansikt. Jeg har faktisk testet å gi det litt tid i et par tilfeller der ting på papiret burde klaffe, men jeg ikke kjente noen spenning i starten; den opprinnelige magefølelsen har alltid stemt. Noen har endt opp som venner, ingen har endt opp som noe mer.

Skulle jeg ha satt av hele kvelden og kjørt full middag hver gang hadde det ikke blitt mange dates. Ikke vil jeg påspanderes, og jeg har hverken tid eller økonomi til flere middagsdater det ikke blir noe mer ut av hver mnd. Hvis jeg derimot kjenner at dette er noe å satse på gjør jeg selvfølgelig plass i kalenderen til å treffes mer jevnlig.

For å ta mine turn offs:

*Bilder med barna (kan til nød gå an om de er sladdet) 

*Bilder av bilen/motorsykkelen/båten/den kjekke bestekompisen din (ekstremt lite taktisk).

*Bare friskusbilder (fordi jeg ikke er en friskus), blider fra konsert og festival er bra, med eller uten øl. 

*Begynne å melde om sex på et privat plan før man i det hele tatt har møttes. Jeg er ikke interessert i å diskutere hva jeg liker i senga med en jeg ikke vet om jeg ønsker å havne i senga med engang. Derimot har jeg ikke så mye problem med en som kjapt vil si ifra at han liker BDSM f.eks., om det er viktig for deg, det er greit å ha ca. samme fetisjer. Tenker det er helt ok å ha i profilen også om det gjøres på rette måten.

*Sutring - at du f.eks. klager over at "ingen svarer" gjør det desto mindre sannsynlig at neste dame tar kontakt (jeg tenker jo mitt om hva du skrev først som gjør at ingen svarer).

Anonymkode: 306e7...2ab

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann her. Har du noen konkrete eksempler på konflikt mellom det brukere her sier de ikke liker, og menn som lykkes med dette? Mulig det har gått meg forbi, men har ikke sett noe til dette. 

Sannsynligvis er det så enkelt som at det ikke er de damene som faller for Porche og penger som svarer i denne tråden. Ingen har vel påstått at golddiggers ikke frekventerer Tinder 😄 Damer kan sikkert tilsvarende si at selv om mange menn sier de ikke liker silikon, duckface og "bimbo look" så har de som har det ingen problemer med å få matcher på Tinder. 

Anonymkode: 306e7...2ab

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 18.05):

Menn med bar overkropp er kun etter sex......

Anonymkode: 01c7c...ce5

Og oftest de som får damene😆🤦‍♂️

Skrevet
12 minutter siden, Archer said:

Og oftest de som får damene😆🤦‍♂️

Har per nå 72 likes på Tinder etter en måned. Ingen barisbilder, mann i 30-årene 

• Liker 3
Skrevet
Thanos skrev (1 time siden):

Det er ingen god arena for noen. Punktum. Men de kvinner som er der opplever større suksess enn samtlige menn som er der.

Hvis de hadde hatt suksess, ville de vel ikke vært på Tinder? Med mindre de kun er ute etter bekreftelser eller noe uforpliktende. 

Jeg er ikke på verken Tinder eller andre liknende greier, så jeg har ingen turn off-liste. 

Anonymkode: 6887b...b9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har vært flere menn her som bekrefter at langt flere kvinner responderer på profilen deres dersom de viser bilder av dyre biler og ting som fremstiller dem som velstående. Og dette er jo noe de fleste i tråden oppgir som no no for kvinner. Da er det noe som ikke stemmer. Enten lyver mannfolka, eller så vet ikke kvinner hva de selv går for i menn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...