Caramelita Skrevet 18. desember 2022 #81 Skrevet 18. desember 2022 Er veldig enig med flere punkter dere nevner. Desidert største turn-off er: DET ER BARE Å SPØR! 🤣🤣de roper det ut-lurer veldig på om noen faktisk spør. Bilder av barn .. ærlig talt, det er en sjekkeapp Tullebilder hvor de har kledd seg ut😂 Livets harde skole. Bilder av dem selv som babyer eller tenåringer (spesielt ille når du er 50+.. ) Når alle bildene er med briller eller hjelm😄 De som verken har bilder av dem selv eller noe informasjon. Hvor mange høyre-sveip får de? 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #82 Skrevet 18. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: WoW, den fyren. Når en person oppfører seg sånn så må de jo vite at de oppfører seg som en drittsekk. Er han pen? 😬 synes det er veldig respektløst Er glad jeg ikke driver med nettdating. 🙈 hvor lenge varer en seriøs og oppegående person på nettdating før den personen blir like demoralisert som resten? Og skal hevne seg på alle dem som ditchet dem, hvis de en gang i tiden var moralsk oppegående. 🙈 er liksom litt lei av mengden med såkalt bagasje eller usjarmerende oppførsel. Anonymkode: ff667...de0 Oppførsel helt på ville veier. Pen er han - skuespiller, fotomodell (for vintage clothing), og musiker. Men åpenbart uforskammet og lite moden oppførsel for en mann på 45 år. Og ja, det sliter faktisk på både moral, stolthet, og ikke minst selvbilde når man ikke møter annet enn følelsesmessige avstumpede åndsdverger. Hva skjedde med å oppføre seg noenlunde? Behandle folk med respekt, verdighet, og aktelse? Er det for mye forlangt? Jeg startet Tinder-"karrieren" min under den andre lockdown-perioden høsten 2020. Alt var jo stengt ned, og det ble med ett veldig vanskelig å treffe folk. Nå, omtrent to år senere, vurderer jeg sterkt å slette både profil og app. For jeg merker at jeg begynner å bli hevngjerrig, og det er verken moralfilosofisk eller verdimessig forsvarlig for mitt vedkommende å være ufin mot uskyldige kun fordi andre har vært ufine mot meg. Beklager TS for at jeg sporer av tråden din. Anonymkode: 1d4bb...0bc 1 1
BobTheNoob Skrevet 19. desember 2022 #83 Skrevet 19. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå, omtrent to år senere, vurderer jeg sterkt å slette både profil og app. For jeg merker at jeg begynner å bli hevngjerrig, og det er verken moralfilosofisk eller verdimessig forsvarlig for mitt vedkommende å være ufin mot uskyldige kun fordi andre har vært ufine mot meg. Beklager TS for at jeg sporer av tråden din. Bare av nysgjerrighet : Hvor gammel er du? Spør fordi jeg prøver å forstå de ulike problemstillingene i de ulike aldersklassene. Jeg synes feks. damer i min målgruppe hele tiden klager på at de kun finner ubrukelige menn og jeg for min del kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene og ikke på vegne av andre menn jeg kjenner i samme alder som også er single. Synes det hele er litt merkelig.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #84 Skrevet 19. desember 2022 1. Jaktbilder der folk står og viser frem døde dyr 2. Bilder med barn på 3. Bilde med venn, eller gruppebilde 4. Bilder med solbriller 5. Naturbilder uten en sjel på (er ikke på tinder for å se skog, hav eller solnedganger) Anonymkode: 2b56f...691 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #85 Skrevet 19. desember 2022 54 minutter siden, BobTheNoob said: Bare av nysgjerrighet : Hvor gammel er du? Spør fordi jeg prøver å forstå de ulike problemstillingene i de ulike aldersklassene. Jeg synes feks. damer i min målgruppe hele tiden klager på at de kun finner ubrukelige menn og jeg for min del kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene og ikke på vegne av andre menn jeg kjenner i samme alder som også er single. Synes det hele er litt merkelig. 46. Aldri vært gift og (ufrivillig) barnløs (men det skriver jeg ikke om på profilen min). Anonymkode: 1d4bb...0bc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #86 Skrevet 19. desember 2022 Som jeg kommer på i farta: Gamle partybilder, gamle bilder generelt. Ta nå for fanden et nytt, du sitter der med mobilen i hånda. At du kun har samvær med barna dine fx annenhver helg(uansett årsak, om det er jobb, avstand, eller at du er mindre egnet) . Massivt rødt flagg. 30 emojis med telt, øl, fly, beach...som liksom skal bety ting og beskrive deg "No drama" - du vil ha et menneske uten ryggrad, følelser og meninger? Den klassiske selfie ilåret godstolen, tatt med mobilkamera nedpå låret, gjerne iført uflidd skjegg og gammel tskjorte Anonymkode: fd0ac...567 2
Thanos Skrevet 19. desember 2022 #87 Skrevet 19. desember 2022 Så...kort oppsummert: Det er turnoff med manneprofil på tinder? For her var det alt mellom himmel og jord som var galt. Har tidligere støttet at mange reagerer negativt på tom bio, men nå skjønner jeg hvorfor. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #88 Skrevet 19. desember 2022 4 minutter siden, Thanos said: Så...kort oppsummert: Det er turnoff med manneprofil på tinder? For her var det alt mellom himmel og jord som var galt. Har tidligere støttet at mange reagerer negativt på tom bio, men nå skjønner jeg hvorfor. 😂 Du kan ta det helt med ro. Alt som det klages på i denne tråden, finner man flust av i kvinnelige profiler også, så ingen grunn til å ta dette til seg i særlig grad. Anonymkode: 0dab6...08e 5
Gjest AprilRyan Skrevet 19. desember 2022 #89 Skrevet 19. desember 2022 Thanos skrev (1 time siden): Så...kort oppsummert: Det er turnoff med manneprofil på tinder? For her var det alt mellom himmel og jord som var galt. Har tidligere støttet at mange reagerer negativt på tom bio, men nå skjønner jeg hvorfor. 😂 Eventuelt kan dere se på det som individuelle betraktninger og ikke noe alle kvinner ikke liker, men mye går jo igjen så kan kanskje være et tegn på at endel ikke liker det. Det er ikke som om når enkeltkvinner uttaler seg om noe så gjelder det absolutt alle kvinner.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #90 Skrevet 19. desember 2022 22 minutter siden, AprilRyan said: Eventuelt kan dere se på det som individuelle betraktninger og ikke noe alle kvinner ikke liker, men mye går jo igjen så kan kanskje være et tegn på at endel ikke liker det. Det er ikke som om når enkeltkvinner uttaler seg om noe så gjelder det absolutt alle kvinner. Gjentakelsene tyder jo på at de som henger her har en del felles som de ikke liker, ja. At man (i alle fall jeg) ser veldig mye av de samme «feilene» i de kvinnelige profilene jeg kommer over på Tinder, tyder imidlertid på at det finnes en verden utenfor KG der kvinners og menns profiler ikke nødvendigvis er så ulike. Anonymkode: 0dab6...08e 1
Gjest AprilRyan Skrevet 19. desember 2022 #91 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gjentakelsene tyder jo på at de som henger her har en del felles som de ikke liker, ja. At man (i alle fall jeg) ser veldig mye av de samme «feilene» i de kvinnelige profilene jeg kommer over på Tinder, tyder imidlertid på at det finnes en verden utenfor KG der kvinners og menns profiler ikke nødvendigvis er så ulike. Anonymkode: 0dab6...08e Jaja, menn får bare fortsette å ha nesehårselfies og bilder med andre damer osv for min del og dere kan gjerne ignorere ting kvinner skriver. Det er jo greit. Helt sikkert en eller annen som liker sånt også, men litt merkelig å diskreditere det kvinner skriver at de ikke liker fordi kvinner også har mye tull på sine profiler.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #92 Skrevet 19. desember 2022 16 minutter siden, AprilRyan said: Jaja, menn får bare fortsette å ha nesehårselfies og bilder med andre damer osv for min del og dere kan gjerne ignorere ting kvinner skriver. Det er jo greit. Helt sikkert en eller annen som liker sånt også, men litt merkelig å diskreditere det kvinner skriver at de ikke liker fordi kvinner også har mye tull på sine profiler. Enig i at det ville vært rart hvis KG var et reelt tverrsnitt av den kvinnelige befolkningen. Det eneste jeg sier er at min opplevelse på Tinder ikke tyder på at det er det, siden veldig mange (og da mener jeg veldig mange) kvinnelige profiler har de samme feilene. Når det er sagt har jeg hverken nesehårselfies eller bilder med andre damer (eller menn) på min egen profil, fordi jeg selv synes det er upassende, men det er meg. Anonymkode: 0dab6...08e
Gjest AprilRyan Skrevet 19. desember 2022 #93 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enig i at det ville vært rart hvis KG var et reelt tverrsnitt av den kvinnelige befolkningen. Det eneste jeg sier er at min opplevelse på Tinder ikke tyder på at det er det, siden veldig mange (og da mener jeg veldig mange) kvinnelige profiler har de samme feilene. Når det er sagt har jeg hverken nesehårselfies eller bilder med andre damer (eller menn) på min egen profil, fordi jeg selv synes det er upassende, men det er meg. Anonymkode: 0dab6...08e Hvorfor skulle det ikke være et reelt tverrsnitt av befolkningen? Kvinneguiden har mange brukere og at det da skulle være noe ekstraordinært med alle de kvinnelige brukerne tror jeg ikke på. Da gjelder vel dette også menn som er på kg antar jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #94 Skrevet 19. desember 2022 6 minutter siden, AprilRyan said: Hvorfor skulle det ikke være et reelt tverrsnitt av befolkningen? Kvinneguiden har mange brukere og at det da skulle være noe ekstraordinært med alle de kvinnelige brukerne tror jeg ikke på. Da gjelder vel dette også menn som er på kg antar jeg. OK, det jeg prøver å si er at denne tråden ikke illustrerer mitt eget inntrykk av kvinnelige Tinder-profiler. Mulig at KG innehar et tverrsnitt av norske kvinner (og menn), men slik jeg ser det kommer ikke dette til uttrykk i denne tråden. Anonymkode: 0dab6...08e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #95 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 12.38): Her er en klassiker fra kvinneprofiler som jeg alltid sveiper venstre på: * Søker en MANN med alt på stell, ryddig økonomi, ferdig med tidligere forhold og lite bagasje. Anonymkode: 63e55...8d4 Haha, ja den der er ein venstresveip-klassikar. Anonymkode: c632a...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #96 Skrevet 19. desember 2022 2 hours ago, Thanos said: Så...kort oppsummert: Det er turnoff med manneprofil på tinder? For her var det alt mellom himmel og jord som var galt. Har tidligere støttet at mange reagerer negativt på tom bio, men nå skjønner jeg hvorfor. 😂 Jeg er ikke skyldig på noen av punktene noen har nevnt som negative her, men fortvil ikke – jeg gjør det ikke noe bedre på Tinder likevel 😄 Det er nok stort sett bare kjønn som er problemet for menns del, ikke profilen i seg selv. Det er kort og godt en dårlig arena for menn, som gjør at man ikke får vist fram de sidene kvinner ser etter i virkeligheten. Anonymkode: 27557...f94
Rosakatt Skrevet 19. desember 2022 #97 Skrevet 19. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjentakelsene tyder jo på at de som henger her har en del felles som de ikke liker, ja. At man (i alle fall jeg) ser veldig mye av de samme «feilene» i de kvinnelige profilene jeg kommer over på Tinder, tyder imidlertid på at det finnes en verden utenfor KG der kvinners og menns profiler ikke nødvendigvis er så ulike. Anonymkode: 0dab6...08e Syns kvinner og menn generelt er veldig like, ikke sånn at vi alle sammen er samme person 😅 Men mange kvinner og menn har utrolig lik personlighet mer eller mindre, selv om noen ting er jo mer typisk mann, andre ring mer typisk kvinne, men sånn forbi det, når det kommer til holdninger og slikt. Har ikke opplevd en mannlig meg enda da, men så ser man kanskje ikke seg selv og sine feil, gode sider, så alt for godt 🤔 Endret 19. desember 2022 av Rosakatt 1
Thanos Skrevet 19. desember 2022 #98 Skrevet 19. desember 2022 AprilRyan skrev (2 timer siden): Eventuelt kan dere se på det som individuelle betraktninger og ikke noe alle kvinner ikke liker, men mye går jo igjen så kan kanskje være et tegn på at endel ikke liker det. Det er ikke som om når enkeltkvinner uttaler seg om noe så gjelder det absolutt alle kvinner. Individuelle betraktninger? Når nesten samtlige brukere på 7 sider skriver det samme? Og ikke nok med det, så kommer det flere menn i tråden som forteller at de får desidert flest klikk og initsiativ fra kvinner når de har mange av de tingene som kvinner sier de missliker 🙈 Damned if you do, damned if you don't.
Thanos Skrevet 19. desember 2022 #99 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er ikke skyldig på noen av punktene noen har nevnt som negative her, men fortvil ikke – jeg gjør det ikke noe bedre på Tinder likevel 😄 Det er nok stort sett bare kjønn som er problemet for menns del, ikke profilen i seg selv. Det er kort og godt en dårlig arena for menn, som gjør at man ikke får vist fram de sidene kvinner ser etter i virkeligheten. Anonymkode: 27557...f94 Dette er helt korrekt. Ratioen for suksess på kjøttkverna tinder er jo ekstrem i favør kvinner. Det er vel den mest overfladiske og minst intime måten å finne seg en partner på.
Rosakatt Skrevet 19. desember 2022 #100 Skrevet 19. desember 2022 Thanos skrev (1 minutt siden): Individuelle betraktninger? Når nesten samtlige brukere på 7 sider skriver det samme? Og ikke nok med det, så kommer det flere menn i tråden som forteller at de får desidert flest klikk og initsiativ fra kvinner når de har mange av de tingene som kvinner sier de missliker 🙈 Damned if you do, damned if you don't. Det er ikke de samme kvinnene. Noen liker ditt, andre liker datt 😊 Ikke alle kvinner er her, å ikke alle kvinner er på tinder heller 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå