AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1081 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, håper det greit jeg stiller spørsmål her. Vi har søkt om IVF hos Riksen og fordi det har gått flere måneder uten at vi har hørt noe ringte jeg dem til slutt forrige uke. Søknaden var mottatt og skulle visst bli behandlet innen få dager. Men det har nå gått 10+ dager, og jeg har ikke hørt noe. Vi skal få brev med innkalling til oppstartssamtale, ikke sant? Anonymkode: d0d1b...75f Du får et brev med innkalling, ja, hvis alt er ok. Det kan ta mange måneder, alt sammen. Anonymkode: 8e999...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1082 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, håper det greit jeg stiller spørsmål her. Vi har søkt om IVF hos Riksen og fordi det har gått flere måneder uten at vi har hørt noe ringte jeg dem til slutt forrige uke. Søknaden var mottatt og skulle visst bli behandlet innen få dager. Men det har nå gått 10+ dager, og jeg har ikke hørt noe. Vi skal få brev med innkalling til oppstartssamtale, ikke sant? Anonymkode: d0d1b...75f Du får brev om søknaden innvilges eller ikke ja, men kan være ett par mnd venting på oppstartssamtalen. Kommer ann på kapasiteten de har.. Og det er sommer og redusert kapasitet de fleste steder.. Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1083 Del Skrevet 23. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei, håper det greit jeg stiller spørsmål her. Vi har søkt om IVF hos Riksen og fordi det har gått flere måneder uten at vi har hørt noe ringte jeg dem til slutt forrige uke. Søknaden var mottatt og skulle visst bli behandlet innen få dager. Men det har nå gått 10+ dager, og jeg har ikke hørt noe. Vi skal få brev med innkalling til oppstartssamtale, ikke sant? Anonymkode: d0d1b...75f Ja, får brev i Digipost, eller så kan de plutselig ringe ut av det blå og spørre om dere kan komme i morgen fordi noen andre har avbestilt, så lønner seg å ta telefon om det ringer fra ukjent nummer. Anonymkode: 35683...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 26. juni 2023 #1084 Del Skrevet 26. juni 2023 Da var forsøk nr 2 fullført! Hatt innsett av perfekt blastocyst i dag så de kommende ukene blir så spennende🙏🤞 Første forsøk satt vi inn 3-dagers embryo, så er veldig fornøyd med å få teste blastocyst denne gangen! Fikk tilogmed hele 3 på frys😀🤞Godt å vite at man slipper nytt uttak på en god stund, det er skikkelig tungt på kroppen hele stimuleringen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. juni 2023 #1085 Del Skrevet 26. juni 2023 Newbee skrev (43 minutter siden): Da var forsøk nr 2 fullført! Hatt innsett av perfekt blastocyst i dag så de kommende ukene blir så spennende🙏🤞 Første forsøk satt vi inn 3-dagers embryo, så er veldig fornøyd med å få teste blastocyst denne gangen! Fikk tilogmed hele 3 på frys😀🤞Godt å vite at man slipper nytt uttak på en god stund, det er skikkelig tungt på kroppen hele stimuleringen! Velkommen inn i ventegjengen 🌹 🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 26. juni 2023 #1086 Del Skrevet 26. juni 2023 Helene90 skrev (5 minutter siden): Velkommen inn i ventegjengen 🌹 🤞🏻🤞🏻 Tusen takk😀🤞 hvor i ventingen er du?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. juni 2023 #1087 Del Skrevet 26. juni 2023 Newbee skrev (7 minutter siden): Tusen takk😀🤞 hvor i ventingen er du?🥰 Hadde innsett sist torsdag.. Så fremdeles i den lange treige første uka av venting.. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 26. juni 2023 #1088 Del Skrevet 26. juni 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Hadde innsett sist torsdag.. Så fremdeles i den lange treige første uka av venting.. 😂 Skjønner, den første uken er definitivt den aller verste😬😂🤞 masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. juni 2023 #1089 Del Skrevet 26. juni 2023 Newbee skrev (1 time siden): Skjønner, den første uken er definitivt den aller verste😬😂🤞 masse lykke til! Haha ja! De første 7 dagene er SEIG...! Takk for det 🌹 Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1090 Del Skrevet 26. juni 2023 Da var det nytt uttak! Måtte til Trondheim en ekstra tur pga lite vekst. Ble bestemt at de skulle boostes opp, men at de regnet med overstimulering og det da ikke blir innsett for i august.. Betryggende og smart at de vil ha eggene størst mulig, men samtidig kjenner jeg en skikkelig nedtursfølelse.. for en psykisk påkjenning dette med ivf er. Anonymkode: 307e5...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 26. juni 2023 #1091 Del Skrevet 26. juni 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Haha ja! De første 7 dagene er SEIG...! Takk for det 🌹 Krysser fingrene for deg 🤞🏻 I lige måde 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnenB Skrevet 26. juni 2023 #1092 Del Skrevet 26. juni 2023 Newbee skrev (6 timer siden): Da var forsøk nr 2 fullført! Hatt innsett av perfekt blastocyst i dag så de kommende ukene blir så spennende🙏🤞 Første forsøk satt vi inn 3-dagers embryo, så er veldig fornøyd med å få teste blastocyst denne gangen! Fikk tilogmed hele 3 på frys😀🤞Godt å vite at man slipper nytt uttak på en god stund, det er skikkelig tungt på kroppen hele stimuleringen! Hadde også innsett av blastocyst i dag 😊 Lykke til 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 27. juni 2023 #1093 Del Skrevet 27. juni 2023 AnnenB skrev (9 timer siden): Hadde også innsett av blastocyst i dag 😊 Lykke til 🤞🏼 Masse lykke til, til deg også🤞🤞😀 tester du før testdag eller? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg hele 14 dager🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1094 Del Skrevet 27. juni 2023 Har endelig fått time for IVF i det offentlige. 🥰 Det stod ingenting om blodprøve eller annet før timen. Vi tok blodprøver og sædprøve privat og de sendte henvisningen for oss. Men det står "time til utredning", så jeg er usikker på hva det betyr. Tror dere vi må ta flere prøver? Anonymkode: d0d1b...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnenB Skrevet 27. juni 2023 #1095 Del Skrevet 27. juni 2023 Newbee skrev (8 timer siden): Masse lykke til, til deg også🤞🤞😀 tester du før testdag eller? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg hele 14 dager🤣 Siden jeg satt to sprøyter med ovitrelle før egguthenting så kan test vise falsk positiv iallefall en uke. Så tenker teste dag 10-11. Dette er søskenforsøk, tredje forsøk, men første innsett. Hadde ti forsøk tilbake i 2016-2018 der jeg hadde tre aborter og et fullført svangerskap. Alle gangene jeg ble gravid fikk jeg symptom rundt dag 10 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1096 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har endelig fått time for IVF i det offentlige. 🥰 Det stod ingenting om blodprøve eller annet før timen. Vi tok blodprøver og sædprøve privat og de sendte henvisningen for oss. Men det står "time til utredning", så jeg er usikker på hva det betyr. Tror dere vi må ta flere prøver? Anonymkode: d0d1b...75f De vil kanskje ta egne tester ja. Oppstart trenger ikke bli før i november, det er kø etter oppstartssamtalen, bare vær forberedt på det. Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elliia Skrevet 28. juni 2023 #1097 Del Skrevet 28. juni 2023 Blastocyst satt inn i går🤩 9 dager til testdag! Føles litt uvirkelig dette, håper at det blir barn🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 28. juni 2023 #1098 Del Skrevet 28. juni 2023 Elliia skrev (1 time siden): Blastocyst satt inn i går🤩 9 dager til testdag! Føles litt uvirkelig dette, håper at det blir barn🤞 Har du testdag 10 dager etter innsett altså? Store variasjoner mellom klinikkene, jeg har testdag på dag 14 - selv etter innsett av blastocyst 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elliia Skrevet 28. juni 2023 #1099 Del Skrevet 28. juni 2023 Newbee skrev (1 time siden): Har du testdag 10 dager etter innsett altså? Store variasjoner mellom klinikkene, jeg har testdag på dag 14 - selv etter innsett av blastocyst 🤔 Jeg fikk beskjed om å teste syvende juli🤩 7 juli er 14 dager etter jeg hadde egguttak. Rart at vi har fått forskjellige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 28. juni 2023 #1100 Del Skrevet 28. juni 2023 Elliia skrev (1 time siden): Jeg fikk beskjed om å teste syvende juli🤩 7 juli er 14 dager etter jeg hadde egguttak. Rart at vi har fått forskjellige! Ja det er vittig at klinikkene har så forskjellige prosedyrer!😅 masse lykke til til deg😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå