Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frk.Pøls skrev (1 time siden):

Innsett i morgen, hvordan var det igjen... full eller tom blære? 😅

Masse lykke til ❤️🤞   Ikke gå for like full blære som jeg hadde sist 😂 Måtte stoppe før de satt egget inn og gå på do og bare tisse halvparten ut 😂 Ble liksom sprekkferdig den blæra når de begynte å poke og dytte i den 🙈😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (48 minutter siden):

Masse lykke til ❤️🤞   Ikke gå for like full blære som jeg hadde sist 😂 Måtte stoppe før de satt egget inn og gå på do og bare tisse halvparten ut 😂 Ble liksom sprekkferdig den blæra når de begynte å poke og dytte i den 🙈😉

haha :D Takk for tips! 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (2 timer siden):

Da var du bedre enn meg, jeg fikk det ikke til så måtte drikke mer vann. Ente opp med å tisse på dem for blæren var for full og de poket for mye 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (1 minutt siden):

Da var du bedre enn meg, jeg fikk det ikke til så måtte drikke mer vann. Ente opp med å tisse på dem for blæren var for full og de poket for mye 😂

🤣🤣🤣❤️ Tisset faktisk på dem, eller på gulvet? 

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

🤣🤣🤣❤️ Tisset faktisk på dem, eller på gulvet? 

Begge deler men mest på dem 😂🙈🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (12 timer siden):

😂😂 skal jaggu ikke være enkelt nei! Jeg er av typen som må gå på do før jeg forlater huset, så det og måtte holde meg før innsett har vært gale nok 😂🙈 så ender med å drikke for mye på kort tid 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvor fikk du tatt slike prøver? Hva spør du legen om hvilke prøver som skal tas?

Anonymkode: 39868...753

Vi har tatt blodprøver på sykehuset, sendt til Telemark. Eneste jeg vet! Vet liksom ikke mer annet enn at de ønsket at vi tok disse prøvene da vi får ut mange egg som blir befruktet, men det «stopper der». Enkelt forklart så stopper det bare opp, uten at de vet årsaken til det. Vi har hatt 3 uttak med 28 egg ut totalt, hvor kun 1 har vært godt nok til innsett. Og det resulterte i spontanabort. 

Anonymkode: b8833...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvor fikk du tatt slike prøver? Hva spør du legen om hvilke prøver som skal tas?

Anonymkode: 39868...753

Det er ikke prøver alle får ta - iallefall ikke dekket i Norge. De tas om de mistenker at det kan være noe genetisk som er problemet. Altså ikke noe man kan spørre etter og få sånn uten videre. 

Anonymkode: 106aa...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (14 minutter siden):

😂😂 skal jaggu ikke være enkelt nei! Jeg er av typen som må gå på do før jeg forlater huset, så det og måtte holde meg før innsett har vært gale nok 😂🙈 så ender med å drikke for mye på kort tid 😂

Jeg er helt lik: «nøkler, mobil, gått på do». 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på min første kontroll på Riksen etter oppstart Gonapeptyl 10/10. Har noe fortykket slimhinne og en follikkel som er forstørret. Legen mente det er mulig det bedres til ny kontroll på fredag, men at det kan bety avbrutt forsøk. Jeg er ekstremt lite glad i sprøyter (og bivirkningene som følger såklart) og håper virkelig ikke på et avbrutt forsøk. Er det noen av dere som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baby24*håper* skrev (2 timer siden):

Hei jenter...jeg fikk beskjed at progrestonen kunne gi svangerskaps symptomer...er det noe dere vanligvis opplever? 

Så og si alle bivirkninger av progesteron er like som graviditetssymptomer og mens symptomer. Og progesteron kan for noen holde tilbake mens dersom man ikke er blitt gravid. Så det kan definitivt lure en litt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (6 timer siden):

Hei jenter...jeg fikk beskjed at progrestonen kunne gi svangerskaps symptomer...er det noe dere vanligvis opplever? 

Ja, hver gang dessverre. Sitter oppblåst med vonde pupper as we speak. Og jeg har bare gått på det siden lørdag🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sant 🙈 var litt vel optimistisk når alle disse symptomene kom dagen etter innsett...å alt for tidlig å starte tidlig testing også 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (8 minutter siden):

Ja sant 🙈 var litt vel optimistisk når alle disse symptomene kom dagen etter innsett...å alt for tidlig å starte tidlig testing også 🙈😅

Da jeg fikk symptomer rett etter innsett så var/ble jeg gravid. Progesteron hadde jeg jo gått på en ukes tid, så det var ikke den. :)

Har også gått på Progesteron mange ganger før uten å få symptomer, hvor jeg heller ikke var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (57 minutter siden):

Dagen etter innsett er litt optimistisk ja.. Reelle graviditetssymptomer kommer ikke før kroppen er begynt å produsere hcg. Men progesteron kan gi symptomer som ligner graviditet.

Anonymkode: 106aa...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da jeg fikk symptomer rett etter innsett så var/ble jeg gravid. Progesteron hadde jeg jo gått på en ukes tid, så det var ikke den. :)

Har også gått på Progesteron mange ganger før uten å få symptomer, hvor jeg heller ikke var gravid.

Ja, det triste her er jo at symptomene var veldig sterke lørdag, søndag og mandag (innsett fredag) men begynte å avta iløpet av mandag ettermiddag og har vert mye mildere siden da...hadde ikke symptomer fra progesteron før innsett...men fikk en kjip følelse mandag...trettheten forsvant da, det var siste dag jeg måtte sove på dagtid.  Nå har jeg kvalmebølger gjennom dagen, er hovedsakelig det...tisser enda litt oftere enn vanlig, men mindre av det også siden mandag...så redd den ikke har klart å feste seg skikkelig...testdag om 5 dager...hadde nesten håpt alle her sa at di ikke hadde kjent symptomer av progesteron, slik at håpet var sterkt frem til tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...