Gå til innhold

Mann som identifiserer seg som dame i damegarderoben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke du skjønte poenget.

Jeg sier ikke at transpersoner er pedofile, det jeg sier er at denne agendaen der man kan definere seg selv som alt mellom himmel og jord legger til rette for personer som har uredelige hensikter.

Menn som vil inn i kvinnegarderoben kan bare definere seg som kvinner selv om de ikke engang er reelle transkvinner, samme med pedofile som vil omgås barn og dette med å definere seg selv for å gå foran på arbeidsmarkedet er ikke bare bare fantasi så lenge det finnes tullinger som definerer seg selv som kvinner for å unngå straff eller for å få en lettere soning. 

Anonymkode: b0846...90f

Vi snakker om en mikroskopisk gruppe personer som har kjønnsinkongruens. Det er ingen grunn til å dra inn pedofili alt annet tull.

Det er ingen agenda annet enn at transpersoner ønsker å bli behandlet som mennesker og leve normale liv.

Folk som "Karen White" har ingenting med kjønnsinkongruens eller det å leve et A4-liv å gjøre. "Karen White" er en gavepakke til folk som har et behov for å få bekreftet fordommene sine og den ubegrunnende frykten de har for transpersoner.

Anonymkode: 70516...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Sonet hun i herrefengsel?

Anonymkode: 1858d...5b7

Nå var det ikke soningsforholdene jeg tok opp.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PetterKanin said:

Det er vel strengt tatt på det nivået du argumenterer.

Les igjen.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Les igjen.

Anonymkode: 70516...1d6

Nå har jeg lest igjen. Det bekreftet at det er på det nivået du argumenterer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Bålkaffe said:

Jeg tipper det er i grunn ganske få som vil assossieres med beist som det der, men det er jo hele poenget til terf-bevegelsen ved å hente opp saker som dette og andre, de vil stemple alle transkvinner som pedofile, bestialske overgrepspersoner for å gjøre folk redde for at man skal bli overfalt, voldtatt og drept i garderobene eller på toalettet.

Spot on

Anonymkode: 70516...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterKanin said:

Nå har jeg lest igjen. Det bekreftet at det er på det nivået du argumenterer 

Prøv enda en gang.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøv enda en gang.

Anonymkode: 70516...1d6

Nivået på "argumentasjonen" din endrer seg ikke av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, PetterKanin said:

Nivået på "argumentasjonen" din endrer seg ikke av det.

Din mening og den skal du få lov til å ha.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det ikke du som har deklarert din støtte til transpersoner i tidligere tråder? Det stakk i så fall ikke så dypt ser jeg.

Anonymkode: 70516...1d6

Det er vel heller motsatt. Denne personen er ikke en kvinne, men en pedofil som ødelegger for andre reelle transpersoner.  Det er heller dere som aksepterer dette mennesket som kvinne som ødelegger for transpersoner. 

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tvillingsjel said:

Det er vel heller motsatt. Denne personen er ikke en kvinne, men en pedofil som ødelegger for andre reelle transpersoner.  Det er heller dere som aksepterer dette mennesket som kvinne som ødelegger for transpersoner. 

Kvinner voldtar også så det er ikke en  kjønnet affære.

Når det er sagt så er jeg enig i at denne personen ødelegger for transpersoner, men det handler like mye om at folk og medier bevisst bruker denne tragedien til å fremstille transkvinner som farlige. En perfekt historie til å underbygge det falske narrativet om at transkvinner med penis er farlige.

Anonymkode: 70516...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner voldtar også så det er ikke en  kjønnet affære.

Når det er sagt så er jeg enig i at denne personen ødelegger for transpersoner, men det handler like mye om at folk og medier bevisst bruker denne tragedien til å fremstille transkvinner som farlige. En perfekt historie til å underbygge det falske narrativet om at transkvinner med penis er farlige.

Anonymkode: 70516...1d6

-Hva er en transkvinne?

-Hvorfor skulle denne personen ikke fått sonet i et kvinnefengsel?

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi snakker om en mikroskopisk gruppe personer som har kjønnsinkongruens. Det er ingen grunn til å dra inn pedofili alt annet tull.

Det er ingen agenda annet enn at transpersoner ønsker å bli behandlet som mennesker og leve normale liv.

Folk som "Karen White" har ingenting med kjønnsinkongruens eller det å leve et A4-liv å gjøre. "Karen White" er en gavepakke til folk som har et behov for å få bekreftet fordommene sine og den ubegrunnende frykten de har for transpersoner.

Anonymkode: 70516...1d6

Skjønner du det ikke eller hva er det?.

Jeg snakker ikke om transpersoner eller som lider av Kjønnsinkongruens, jeg snakker om de som kan bruke denne tilretteleggingen og muligheten for å identifisere seg selv helt uten klare regler eller grenser.

Anonymkode: b0846...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

-Hva er en transkvinne?

-Hvorfor skulle denne personen ikke fått sonet i et kvinnefengsel?

Anonymkode: 1858d...5b7

Transkvinne: Kvinne med kjønnsinkongruens.

Nei, om personen utgjør en fare for kvinner så bør vedkommende ikke sone sammen med de vedkommende utgjør en fare for. Det er ikke noe revolusjonerende farlige fanger uansett kjønn og fengsel bli separert fra andre fanger.

 

Burde disse kvinnene sonet i et mannsfengsel?

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-8411821/Transgender-woman-details-terrifying-two-day-ordeal-mens-jail.html

https://metro.co.uk/2018/01/24/transgender-woman-suing-ministry-justice-sending-male-prison-7257848/

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Transkvinne: Kvinne med kjønnsinkongruens.

Hvordan fastslår man kjønnsinkongruens?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke noe revolusjonerende farlige fanger uansett kjønn og fengsel bli separert fra andre fanger.

 

Burde disse kvinnene sonet i et mannsfengsel?

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-8411821/Transgender-woman-details-terrifying-two-day-ordeal-mens-jail.html

https://metro.co.uk/2018/01/24/transgender-woman-suing-ministry-justice-sending-male-prison-7257848/

Anonymkode: 70516...1d6

Tydeligvis bare å sette dem i isolat. Problem løst.

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner du det ikke eller hva er det?.

Jeg snakker ikke om transpersoner eller som lider av Kjønnsinkongruens, jeg snakker om de som kan bruke denne tilretteleggingen og muligheten for å identifisere seg selv helt uten klare regler eller grenser.

Anonymkode: b0846...90f

Skjønner du ikke at ved bruke argumentet om selvidentifisering for å tilgang til en kvinnegarderobe så legitimerer du eller setter transkvinner i en situasjon der hvem som helst kan påstå at de er der for å gjøre kriminelle handlinger?

Anonymkode: 70516...1d6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan fastslår man kjønnsinkongruens?

Tydeligvis bare å sette dem i isolat. Problem løst.

Anonymkode: 1858d...5b7

Registerer at du ikke hadde noe annet å komme med.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Registerer at du ikke hadde noe annet å komme med.

Anonymkode: 70516...1d6

Beklager at det oppleves som en fartsbrems at jeg er så opptatt av logikk og sånn der.

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Beklager at det oppleves som en fartsbrems at jeg er så opptatt av logikk og sånn der.

Anonymkode: 1858d...5b7

Forklar meg logikken i at disse to kvinnene burde settes på isolat.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner du ikke at ved bruke argumentet om selvidentifisering for å tilgang til en kvinnegarderobe så legitimerer du eller setter transkvinner i en situasjon der hvem som helst kan påstå at de er der for å gjøre kriminelle handlinger?

Anonymkode: 70516...1d6

Hva er det som er viktigst?.

Sikkerheten til kvinner og barn eller å gi en bitteliten promille av befolkningen privilegier som igjen kan føre til at hvem som helst som ikke tilhører denne gruppen kan utnytte disse privilegiene til å utføre kriminelle handlinger eller skaffe seg urettmessige fordeler?.

Anonymkode: b0846...90f

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forklar meg logikken i at disse to kvinnene burde settes på isolat.

Anonymkode: 70516...1d6

Sist prøvde jeg med forklaringer ment for barn for å forklare deg grunnleggende logiske begreper, det hjalp ikke. Har ikke så høye forventninger om at det hjelper om jeg går ned i spagat for å forklare dette...

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...