Gå til innhold

Mann som identifiserer seg som dame i damegarderoben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg antar ingenting. Derimot skriver jeg eksplisitt at jeg ikke antar.

 

Anonymkode: 1858d...5b7

"skal du mene noe om" står det her.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hele poenget er jo at du ikke vil forholde deg til det folk egentlig forsøker å formidle. Det har jo vært gjennomgående på hele tråden. Om det er evnen eller viljen det står på skal jeg mene noe om, men det får jo være måte på hva slags akrobatikk det skal forventes av folk....

Anonymkode: 1858d...5b7

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Det er da vitterlig ikke mitt problem. 

Du påstår at du har gjort noe som jeg ikke finner et spor av at du har gjort, så da er det mitt problem?

Du har ikke gjort det, dermed lyver du om det og så forsøker du å si at det er mitt problem at du lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Du påstår at du har gjort noe som jeg ikke finner et spor av at du har gjort, så da er det mitt problem?

Du har ikke gjort det, dermed lyver du om det og så forsøker du å si at det er mitt problem at du lyver?

Du må først og fremst jobbe med leseforståelsen din, så kan vi ta dette opp igjen når du har gjort det. Nå er det absolutt ikke noe poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Du må først og fremst jobbe med leseforståelsen din, så kan vi ta dette opp igjen når du har gjort det. Nå er det absolutt ikke noe poeng.

Du påstår jo at jeg har sagt noe om bakgrunnssjekker, noe jeg ikke har gjort.

Så er det min eller din leseforståelse det er et problem med her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (2 minutter siden):

"skal du mene noe om" står det her.

Du bekrefter bare det jeg sier her. Det er vel nokså opplagt at det er "ikke" der som forsvant. Istedetfor å forstå det opplagte bruker du det til å lage deg et gotcha-øyeblikk...

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Om Karen White føler seg som og identifiserer seg som kvinne, så forholder jeg meg til det.

 

Så hvis Karen White identifiserer seg som kvinne spenner jo det bein under det som er sagt tidligere i tråden, at cis-menn og ikke transkvinner er en fare for kvinner....

Anonymkode: 0159c...f1f

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Du påstår jo at jeg har sagt noe om bakgrunnssjekker, noe jeg ikke har gjort.

Så er det min eller din leseforståelse det er et problem med her?

Hvor har jeg påstått du har sagt noe om bakgrunnssjekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bekrefter bare det jeg sier her. Det er vel nokså opplagt at det er "ikke" der som forsvant. Istedetfor å forstå det opplagte bruker du det til å lage deg et gotcha-øyeblikk...

Anonymkode: 1858d...5b7

Det eneste det bekrefter er at jeg leser det du skriver, og svarer på bakgrunn av det.

At du glemte et ord som endrer setningen, det er ikke min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (8 minutter siden):

Om Karen White mener alvor med det, selvfølgelig.

 

Nei overhodet ikke, nok en fetisjist som blir opphisset av å kle seg i parykk og kvinne undertøy og voldta kvinner. Hvilke kvinner gjør sånt? Trans eller cis. 
 

Er så lei av det er slike som han som får all oppmerksomheten og blir dem som fremstiller transkvinner dårlige, og transfober bryr seg lite om å sjekke opp i det. Transkvinner som meg og andre vil ikke assosieres med sånne beist som det der

Anonymkode: a9069...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (4 minutter siden):

Hvor har jeg påstått du har sagt noe om bakgrunnssjekker?

Her.

PetterKanin skrev (38 minutter siden):

Ikke før du dreide det dit at det ble tema. Men når du gjorde det fikk det relevans for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei overhodet ikke, nok en fetisjist som blir opphisset av å kle seg i parykk og kvinne undertøy og voldta kvinner. Hvilke kvinner gjør sånt? Trans eller cis. 
 

Er så lei av det er slike som han som får all oppmerksomheten og blir dem som fremstiller transkvinner dårlige, og transfober bryr seg lite om å sjekke opp i det. Transkvinner som meg og andre vil ikke assosieres med sånne beist som det der

Anonymkode: a9069...8d8

Jeg tipper det er i grunn ganske få som vil assossieres med beist som det der, men det er jo hele poenget til terf-bevegelsen ved å hente opp saker som dette og andre, de vil stemple alle transkvinner som pedofile, bestialske overgrepspersoner for å gjøre folk redde for at man skal bli overfalt, voldtatt og drept i garderobene eller på toalettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Her.

Der står det ikke at du har sagt noe om bakgrunnssjekker, nei.

Det som står der er at bakgrunssjekker ble relevant for diskusjonen siden du dro inn en slik situasjon mtp herregarderoben.

Endret av PetterKanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Der står det ikke at du har sagt noe om bakgrunnssjekker, nei.

Det som står der er at bakgrunsshekker ble relevant for diskusjonen siden du dro inn en slik situasjon. 

Hvilken situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg igjenn en offentlig anmeldelse med laveste stjerne, skriv at du vurderer å bytte treningssenter pga situasjonen og at du allerede har tatt det opp med personalet. Da vil de nok få sving på saker for å beholde deg der samt for unngå flere slike anmeldelser😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (12 minutter siden):

Det eneste det bekrefter er at jeg leser det du skriver, og svarer på bakgrunn av det.

At du glemte et ord som endrer setningen, det er ikke min feil.

I rest my case...

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bålkaffe skrev (15 minutter siden):

Jeg tipper det er i grunn ganske få som vil assossieres med beist som det der, men det er jo hele poenget til terf-bevegelsen ved å hente opp saker som dette og andre, de vil stemple alle transkvinner som pedofile, bestialske overgrepspersoner for å gjøre folk redde for at man skal bli overfalt, voldtatt og drept i garderobene eller på toalettet.

Det er jeg nå enig i deg med :) 

Anonymkode: a9069...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvis Karen White identifiserer seg som kvinne spenner jo det bein under det som er sagt tidligere i tråden, at cis-menn og ikke transkvinner er en fare for kvinner....

Anonymkode: 0159c...f1f

Aileen Wournous drepte menn er alle kvinner en fare for menn? Det er på det nivået du argumenterer.

Anonymkode: 70516...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aileen Wournous drepte menn er alle kvinner en fare for menn? Det er på det nivået du argumenterer.

Anonymkode: 70516...1d6

Det er vel strengt tatt på det nivået du argumenterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aileen Wournous drepte menn er alle kvinner en fare for menn? Det er på det nivået du argumenterer.

Anonymkode: 70516...1d6

Sonet hun i herrefengsel?

Anonymkode: 1858d...5b7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...