Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #461 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du gjør ikke det. At du tror det viser i så fall at du ikke helt forstår det logiske innholdet i hva som blir sagt. Anonymkode: 1858d...5b7 Hvilket logiske innhold er det du prøver å formidle da, om det ikke er at alle andre skal bli straffet for hva noen andre gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #462 Del Skrevet 18. desember 2022 PetterKanin skrev (2 timer siden): Fordi det er en herregarderobe og det ikke er noe krav om bakgrunnssjekk. Var det bakgrunnssjekker vi diskuterte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #463 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Hvilket logiske innhold er det du prøver å formidle da, Kanskje heller lese innleggene til folk før du går i polemikk... Anonymkode: 1858d...5b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 18. desember 2022 #464 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Var det bakgrunnssjekker vi diskuterte? Ikke før du dreide det dit at det ble tema. Men når du gjorde det fikk det relevans for diskusjonen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #465 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje heller lese innleggene til folk før du går i polemikk... Anonymkode: 1858d...5b7 Hva? Vil du ikke svare på hva du egentlig forsøker å formidle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #466 Del Skrevet 18. desember 2022 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Ikke før du dreide det dit at det ble tema. Men når du gjorde det fikk det relevans for diskusjonen. Hvor var det jeg dreide det dit at vi skal bakgrunnssjekke folk før de slipper inn i en garderobe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 18. desember 2022 #467 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Hvor var det jeg dreide det dit at vi skal bakgrunnssjekke folk før de slipper inn i en garderobe? Det er åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #468 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (7 minutter siden): En kvinne er en person som føler seg som en kvinne. En mann er en person som føler seg som en mann. Og da har jeg jo også svart på hva transkvinner og transmenn er. Supert, da kan folk slutte å kalle abortmotstandere for kvinnehatere 😊 Anonymkode: 0159c...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #469 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Hva? Vil du ikke svare på hva du egentlig forsøker å formidle? Hele poenget er jo at du ikke vil forholde deg til det folk egentlig forsøker å formidle. Det har jo vært gjennomgående på hele tråden. Om det er evnen eller viljen det står på skal jeg mene noe om, men det får jo være måte på hva slags akrobatikk det skal forventes av folk.... Anonymkode: 1858d...5b7 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #470 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er fullt mulig å klare å behandle transkvinner som kvinner selv om de ikke kan få menstrasjon eller bli gravide på grunn av biologisk utgangspunkt. Antiandrogener gjør at de personene som har behov for det kan få et bedre liv, men nå til dags er det om å gjøre det livet vanskeligst mulig ser det ut til. Pedofili-argumentet er gammelt og ble brukt mot homfile tidligere. Pedofili har ingen ting med transpersoner å gjøre selv om noe ønsker å koble det. På samme tid som WDI prøver å gjøre transkvinner til en trussel mot kvinner. Det faen meg helt sykt. At en etnisk norsk mann plutselig skulle identifisere seg som en innvandrerkvinne for å gå foran på arbeidsmarkedet er et fantasifoster. Det er en type argumentasjon som viser hva slags syn man har på transpersoner og det er ikke pent. Anonymkode: 70516...1d6 Tror ikke du skjønte poenget. Jeg sier ikke at transpersoner er pedofile, det jeg sier er at denne agendaen der man kan definere seg selv som alt mellom himmel og jord legger til rette for personer som har uredelige hensikter. Menn som vil inn i kvinnegarderoben kan bare definere seg som kvinner selv om de ikke engang er reelle transkvinner, samme med pedofile som vil omgås barn og dette med å definere seg selv for å gå foran på arbeidsmarkedet er ikke bare bare fantasi så lenge det finnes tullinger som definerer seg selv som kvinner for å unngå straff eller for å få en lettere soning. Anonymkode: b0846...90f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. desember 2022 #471 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (26 minutter siden): En kvinne er en person som føler seg som en kvinne. En mann er en person som føler seg som en mann. Og da har jeg jo også svart på hva transkvinner og transmenn er. Mener du at Karen White også er en kvinne fordi vedkommende påstår at han er det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #472 Del Skrevet 18. desember 2022 PetterKanin skrev (18 minutter siden): Det er åpenbart. Om det er så åpenbart, kan du jo sitere innlegget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #473 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hele poenget er jo at du ikke vil forholde deg til det folk egentlig forsøker å formidle. Det har jo vært gjennomgående på hele tråden. Om det er evnen eller viljen det står på skal jeg mene noe om, men det får jo være måte på hva slags akrobatikk det skal forventes av folk.... Anonymkode: 1858d...5b7 Så istedet for å svare på hva du faktisk vil formidle med det du sier, så begynner du å anta ting om meningsmotstanderne dine? Det sier mer om deg enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 18. desember 2022 #474 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Om det er så åpenbart, kan du jo sitere innlegget da. Det har jeg allerede gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #475 Del Skrevet 18. desember 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Mener du at Karen White også er en kvinne fordi vedkommende påstår at han er det? Om Karen White mener alvor med det, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #476 Del Skrevet 18. desember 2022 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Det har jeg allerede gjort. Jeg kan ikke se at du har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. desember 2022 #477 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Om Karen White mener alvor med det, selvfølgelig. Men penisen kan "hun" bruke til å voldta? Fortsatt kvinne? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #478 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (2 minutter siden): Så istedet for å svare på hva du faktisk vil formidle med det du sier, så begynner du å anta ting om meningsmotstanderne dine? Det sier mer om deg enn meg. Jeg antar ingenting. Derimot skriver jeg eksplisitt at jeg ikke antar. Anonymkode: 1858d...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. desember 2022 #479 Del Skrevet 18. desember 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Men penisen kan "hun" bruke til å voldta? Fortsatt kvinne? Om Karen White føler seg som og identifiserer seg som kvinne, så forholder jeg meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 18. desember 2022 #480 Del Skrevet 18. desember 2022 Bålkaffe skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke se at du har gjort det? Det er da vitterlig ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg