Gå til innhold

Søtpotet prøver på nr. 2


Søtpotet

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har en god plan med oppfølging fremover dersom spiren ikke sitter denne runden - og veldig interessant med mønstrene man finner når man ser tilbake på tidligere sykluser! 🙂 Jeg opplever i alle fall at jo flere sykluser jeg har tracket, jo bedre kan jeg forutsi neste syklus 🙂 Krysser fingrene for deg 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Forrige uke testet jeg positivt 10 dpo❤️ Er så takknemlig! 
 

Har testet stigning på streker, og digital. Streker stiger og digital var 1-2 10 dpo, og 2-3 14 dpo. 

Har lest for mye på forum det siste året tror jeg… Lest for mye om ma, sa, exu, bo, alt som kan gå galt. I tillegg vet jeg denne gangen hva en graviditet kan føre til, et barn. Så jeg er veldig glad, samtidig er jeg veldig nervøs. Gleder meg til ul, og til over 12 uker. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Søtpotet said:

Forrige uke testet jeg positivt 10 dpo❤️ Er så takknemlig! 
 

Har testet stigning på streker, og digital. Streker stiger og digital var 1-2 10 dpo, og 2-3 14 dpo. 

Har lest for mye på forum det siste året tror jeg… Lest for mye om ma, sa, exu, bo, alt som kan gå galt. I tillegg vet jeg denne gangen hva en graviditet kan føre til, et barn. Så jeg er veldig glad, samtidig er jeg veldig nervøs. Gleder meg til ul, og til over 12 uker. 

Åhhh gratulerer så mye @Søtpotet! 🥳🥳 håper du klarer å glede deg over dette også, og at du ikke bare er nervøs. UL neste! ☺️🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...