Xmasclovn Skrevet 1. april #561 Del Skrevet 1. april skruf skrev (Akkurat nå): Deg om det. Neppe kun meg om det, men men.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 2. april #562 Del Skrevet 2. april skruf skrev (10 timer siden): Jeg synes ikke folk skal kritiseres (eller facineres🙃) på grunnlag av hvilke klær. Å skrive «Nina 5 år» pga Nina likee, bruker og ble glad for gavene som besto av selebukser med søte figurer, Lego og fargerike sneakers er latterliggjøring. Nina har langt blått hår, hun kler seg fargesprakende og liker klær som ikke alle andre går i. Det er det som bl.a gjør henne til akkurat Nina. Hva er problemet? Jeg tenker jeg holder meg til denne definisjonen. Hva du leser av negativitet inn i dette får være ditt problem. fascinere verb ETYMOLOGI via fransk fasciner, fra latin fascinare 'forhekse, fortrylle (ved magiske formler)'; jf. fascinasjon BETYDNING OG BRUK fengsle sterkt ; beta EKSEMPLER la seg fascinere av noe bli dypt fascinert en fascinerende personlighet fascinerende lesning SITATER sannsynligvis har hans vakre, fremmedartede utseende virket fascinerende (Oddvar Bjørklund Marcus Thrane 179 1951) trappen drog ham, liksom en mann dypt nede i en kjeller uvilkårlig fascineres av en lang, smal kjellertrapp som fører opp til lyset (Agnar Mykle Kors på halsen 197 1958) han ble så fascinert av joiken og dansen at han gikk glipp av ordene en stund (Ailo Gaup Trommereisen LBK 1988) tanken er både skremmende og fascinerende (Jostein Gaarder Sofies verden LBK 1991) [hun] stirret fascinert på vannsølet som rant langsomt over bordflaten (Christopher Friis-Baastad Grøndahl og Arne Svingen Dårekisten LBK 2011) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 2. april #563 Del Skrevet 2. april Moongirl skrev (14 timer siden): https://www.nrk.no/kultur/regnbuens-prinsesse-1.904190 Takk. Leste artikkelen og her ligger det gjerne en puh på dette menneske. Kan iallefall ikke sammenlignes med Nina. Når det gjelder klærne Nina bruker er jo ikke dette noe særlig å diskutere. Folk får kle seg som de ønsker,men det er lov å ha en mening om det🤷 Jeg synes generelt at godt voksne mennesker med knall farget hår,selebukse eller hello Kitty genser er en veldig rar stil, mye gjerne fordi at jeg selv er mor til tenåringer og de hadde nok vært veldig flaue av sin mor om jeg kom på foreldremøte i hello Kitty eller Barbie genser🤣 Sånn utenom det så synes jeg det finnes en meklomting mellom å kle seg konete og fjortis. 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april #564 Del Skrevet 2. april (endret) Det finnes kanskje en mellomting, tja... Men i dag satt jeg på venteværelset hos legen og ALLE hadde like klær. Godt voksne hele gjengen, damer og menn hadde jeans, slitte skitne joggesko i ubestemmelig farge, samme sveis, og sånn 'tynn-ribbet' boblejakke i mørk grå eller blå farge.. Det eneste som skilte kvinnene fra mennene var en eller annen håndveske. Så ut som de kom rett fra skogstur hele gjengen. Jeg hadde Dr. Martens og cargobukse, rosa sokker som stakk opp, og en lang grønn jakke, og alle stirret på meg som om jeg var helt merkelig. Men perlekjede og perlearmbånd har jeg på! Det har også sønnen min på 22. Det er nemlig kult og ikke damete nå. Bare se på Lewis Hamilton, hvor stilig er ikke han? Det er mye kulere å kle seg som Nina enn alle de trøtte folka her i min småby i alle fall.. Våg å være litt anerledes! Tror jeg bor i verdens kjedeligste by. Endret 2. april av loffen PS. Jeg er et par år eldre enn Nina Sprell 13 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 2. april #565 Del Skrevet 2. april loffen skrev (26 minutter siden): Det finnes kanskje en mellomting, tja... Men i dag satt jeg på venteværelset hos legen og ALLE hadde like klær. Godt voksne hele gjengen, damer og menn hadde jeans, slitte skitne joggesko i ubestemmelig farge, samme sveis, og sånn 'tynn-ribbet' boblejakke i mørk grå eller blå farge.. Det eneste som skilte kvinnene fra mennene var en eller annen håndveske. Så ut som de kom rett fra skogstur hele gjengen. Jeg hadde Dr. Martens og cargobukse, rosa sokker som stakk opp, og en lang grønn jakke, og alle stirret på meg som om jeg var helt merkelig. Men perlekjede og perlearmbånd har jeg på! Det har også sønnen min på 22. Det er nemlig kult og ikke damete nå. Bare se på Lewis Hamilton, hvor stilig er ikke han? Det er mye kulere å kle seg som Nina enn alle de trøtte folka her i min småby i alle fall.. Våg å være litt anerledes! Tror jeg bor i verdens kjedeligste by. Jo det finnes en mellomting. Og like turbukser og bergans jakke er riktig nokså kjedelig det også,men tar heller det enn rosa bukse og hello kitty genser jeg any day. At du og sønnen din begge liker armbånd så hyggelig da. Folk må få gjøre som de vil. Jeg kommer aldri til å adoptere mine tenåringsbarn sin klesstil,men kan fint kle meg sexy en gang i blant. For min del er sexy litt annet enn å se ut som jeg kommer rett fra disney land. Dessuten stor forskjell på å ha litt farge på kroppen enn å gå all inn å se ut som en all american bursdagskake. Ellers er jeg såpass girly av meg at det å kle små barn spesielt jentebarn i søte rosa kjoler med sløyfer i håret er kjempe cute, men for meg selv nope..😅 Når alt kommer til alt er det bare klær, at det sitter 10 stk hos legen med hvite og svarte klær ser jeg ikke på som kjedelig. Mer opptatt av personligheten bak. Den må gjerne være fargerik ,men sliter litt med de som må stikke seg frem hele tiden med å alltid vite bedre enn alle andre, samt ikke klarer ta i mot kritikk. Bedreviterne.Der er Nina. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. april #566 Del Skrevet 5. april Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 17. april #567 Del Skrevet 17. april Kan noen forklare meg den matematikken at de ikke betaler for reisen selv ved å svi av 150000 kr i kredittkort?..er det girlmath eller kan noen forklare det for meg så jeg forstår? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. april #568 Del Skrevet 17. april Carabilla skrev (12 minutter siden): Kan noen forklare meg den matematikken at de ikke betaler for reisen selv ved å svi av 150000 kr i kredittkort?..er det girlmath eller kan noen forklare det for meg så jeg forstår? Tror det er endel poeng han opparbeider seg på jobbreiser som blir brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. april #569 Del Skrevet 17. april Carabilla skrev (3 timer siden): Kan noen forklare meg den matematikken at de ikke betaler for reisen selv ved å svi av 150000 kr i kredittkort?..er det girlmath eller kan noen forklare det for meg så jeg forstår? Det er jo så enkelt som at han bruker kredittkortet på å handle alt han kan gjennom året - det er jo ikke noe problem om man er fornuftig med å betale med en gang. Han er aktiv i LO, og må nok betale mye selv i reisesammenheng - som blir tilbakebetalt senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 17. april #570 Del Skrevet 17. april Birdo skrev (29 minutter siden): Det er jo så enkelt som at han bruker kredittkortet på å handle alt han kan gjennom året - det er jo ikke noe problem om man er fornuftig med å betale med en gang. Han er aktiv i LO, og må nok betale mye selv i reisesammenheng - som blir tilbakebetalt senere. Ok, takk for forklaringen 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 20. april #571 Del Skrevet 20. april Har hun med seg lampe til negler på ferie?! hva med en vanlig neglelakk som tar minimalt med plass isteden 😅 eller fikse neglene på en salong i NY, der det koster en brøkdel av prisen hjemme.. lurer på hvor mye av det hun handler havner på loftet.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 26. april #572 Del Skrevet 26. april Bare jeg som synes det blir for dumt å føle seg mer moralsk å reise til California fremfor Florida pga politikk...seriøst? Hele USA er en farse når det kommer til politikk og jeg hadde ikke satt mine bein der om jeg hadde fått turen gratis engang. Vet at Nina og BE er forkjempere for Lgtb+ men seriøst, det er så mye møkk i hele det politiske systemet i USA, så de burde boikottet hele drittlandet. Men de støtter barnearbeid og slaveri for å kunne kjøpe ræl fra Temu og Aliexpress, men er fagforeningsfolk...dobbeltmoralen lenge leve sier nå jeg😬 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 6. juni #573 Del Skrevet 6. juni Frøken perfekt på alle måter har utblåsning på de som våger å kritisere at hun ikke overholder båndtvang 🙈 jeg avfølger i dag , det der ble bare så alt for mye ! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6. juni #574 Del Skrevet 6. juni Aragon skrev (9 minutter siden): Frøken perfekt på alle måter har utblåsning på de som våger å kritisere at hun ikke overholder båndtvang 🙈 jeg avfølger i dag , det der ble bare så alt for mye ! Nesten så man håper en av hundene gjør et eller annet så hun får en skikkelig skrape(dessverre antakelig kun hund det vil gå utover), men hun trenger en «eyeopener». 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piperen Skrevet 6. juni #575 Del Skrevet 6. juni Jeg har aldri kommentert på Nina men makan til selvopptatt og selvopphøyd dame. At det går Ann. Og Nina, uansett hvordan du bor, det er båndtvang på dine hunder også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubbalubba Skrevet 6. juni #576 Del Skrevet 6. juni (endret) For ei fi**ekjerring! Tror ho er så mye bedre enn alle andre. Truer med å oute folk som sender henne mld hun ikke liker, skikkelig voksent🙄 Det der med båndtvangen toppa driden for min del, makan til arrogant svar. Hvem tror hun at hun er? Endret 7. juni av Blubbalubba 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 6. juni #577 Del Skrevet 6. juni Tessa12 skrev (2 timer siden): Nesten så man håper en av hundene gjør et eller annet så hun får en skikkelig skrape(dessverre antakelig kun hund det vil gå utover), men hun trenger en «eyeopener». Ja, det trenger ho altså. Helt drøyt hvor ufin ho er. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 6. juni #578 Del Skrevet 6. juni Hvordan hun i det hele tatt kan klare å uttale ar hun godt kan ta konstruktiv kritikk 😂🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 6. juni #579 Del Skrevet 6. juni Meget avhengig av søtsaker den damen ! Og ikke lute penger med det forbruket på godsaker uten sukker hver dag 😳det er jo dyrt med sånne ting.. hadde vel kanskje hatt mer godt av sukker(avrusning)det er ikke Sundt alt som er sukkerfritt . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni #580 Del Skrevet 7. juni Jeg avfulgte etter ranten om båndtvang. Spiller ingen rolle hvordan de bor. Det er hensyn til hekkende fugler, rådyrkalver og annet vilt. De blir like skremt av en liten hund som en stor. Bessewisserkjerring. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå