Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #101 Del Skrevet 4. november 2022 Entern skrev (7 timer siden): Hvor er dere fra!? Griser!!!😡 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Bare tøffer oss😯😎😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #102 Del Skrevet 4. november 2022 Jaja ble visst rorbua her med 😂 men ingen som kan skylde på meg denne gangen da Er forresten snart førstekjempe valg så får se hvem tannfeen velger i farmen historien min 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #103 Del Skrevet 4. november 2022 Cid skrev (2 timer siden): Ramsey? Han bor her i Blindheim Ramsey vant ikke 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #104 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg lyver så dårlig. Kommer til å tape😭 Der er alltids torpet da, du kan spise fyrstekake med Per Ståle Lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #105 Del Skrevet 4. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ramsey vant ikke 😝 Virker som han er den mest kjente fra gamle big brother da, ikke hørt om andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #106 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bare tøffer oss😯😎😂 Jeg bare siterte fra EotB 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #107 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg lyver så dårlig. Kommer til å tape😭 Har ikke du lest bok om å gi f..🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #108 Del Skrevet 4. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jaja ble visst rorbua her med 😂 men ingen som kan skylde på meg denne gangen da Er forresten snart førstekjempe valg så får se hvem tannfeen velger i farmen historien min 😈 Haha gøy! Jeg får dra på jobben , er jo til og med lyst ute. Litt senere av gårde enn vanlig. Trengte ekstra kaffe og litt ro og litt fjas her🙂❤️👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #109 Del Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Har ikke du lest bok om å gi f..🧐 Jo men man lærte ikke lyve der. Var mest om å vite hva man bryr seg om og vil bruke tid og krefter på og hva man vil drite i. 😯 Kanskje jeg får «kunsten å lyve» til jul, finst det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #110 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jo men man lærte ikke lyve der. Var mest om å vite hva man bryr seg om og vil bruke tid og krefter på og hva man vil drite i. 😯 Kanskje jeg får «kunsten å lyve» til jul, finst det? Finnes sikkert en bok om det og, ellers har jeg et nettbasert kurs, tar betalt i kvarg og thailakserose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #111 Del Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Finnes sikkert en bok om det og, ellers har jeg et nettbasert kurs, tar betalt i kvarg og thailakserose Så man lærer å lyve og være horete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2022 #112 Del Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Gjør alt for å vinne farmen Hva er premien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #113 Del Skrevet 4. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg bare siterte fra EotB 🤪 Du ass, er deg sjæl 125% 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #114 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så man lærer å lyve og være horete? Nei, å massere folk med kvarg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #115 Del Skrevet 4. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hva er premien? Ofte bil og hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #116 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du ass, er deg sjæl 125% 🥳 Alltid 😎🤪🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #117 Del Skrevet 4. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei, å massere folk med kvarg 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #118 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ofte bil og hytte. Men denne gangen er premien kvarg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #119 Del Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Så man lærer å lyve og være horete? Ja, mine to beste egenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #120 Del Skrevet 4. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Hva er premien? Bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå