Gå til innhold

Farmen Kvinneguiden


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (14 timer siden):

Etter en veldig lang pause så er Farmen Kvinneguiden tilbake men ikke alle kunne returnere til gården for innspillingen.

Villfisker, Tannfeen, Alice og Embla kunne ikke bli med videre (siden de ikke er aktive lenger)

Som erstatning for dem så sjekker @Ford3000 @Letharia @Athena Freyja og @Cid inn.

Jeg kommet til å legge ut en ukes episode istedenfor 3 episoder for en uke siden det blir for mye skriving for min del :P

 

Uke 2

Anton ankommer gården for å lese opp et brev som @jukkapalme skrev før hun forlot gården.

"Min kjære kokosnusser ❤️ nå måtte jeg dessverre forlate gården alt for tidlig siden fryden har så godt pokerfjes og fordi at hu.."

Ukens storbonde er @Entern

Som storbonde så kan du velge to hjelpere, hvem velger du?

Entern: jeg vil gjerne ha med meg @Frøkenfryden og @Ford3000

Mentoren kommer og gir dem ukesoppdraget.

Dere skal lage 70 knekkebrød, strikke 6 luer og bygge et utebad.

Etter at storbonden har forklart ukesoppdraget til alle så spør @Cidspøkefullt om hvorfor vi ikke måtte lage 69 knekkebrød 🤪 spøken ble ikke tatt godt i mot og gårdshunden begynte å jage meg rundt gård 🏃‍♂️  :hund:

Det skal nå velges førstekjempe og grunnlaget for valget er mange på seriøsitet, @Cid blir ukene førstekjempe.

Cid: Dette skal du få angre på Entern, din fjott…

Entern: Løp etter han!

Cid: 🏃‍♂️ :hund: Hjeeeeeeeeeeelp!

Mentor kommer for å sjekke ukesoppdraget og alt ser perfekt ut helt til de skal sjekke knekkebrødene og de ser at en mangler så det bare er 69 igjen.

Ukesoppdraget blir ikke godkjent og jeg får skylden for sabotasjen (uansett om det egentlig var @Lurven)

Det skal velges andrekjempe og jeg velger @Lurven

Grunnlaget for det er at jeg overhørte lurven si til de andre at det var han som saboterte.

Entern, Fryden og Ford drar til markedet med 0 kroner. De bestemmer seg for å improvisere så Fryden og Ford begynner å strippe, flere menn kommer bort og gir de masse penger, totalt 10 kroner.

De bruker alt på seg selv, de kjøper seg hvert sitt skolebrød og et glass saft. Fryden og Ford får hårmassasje mens Entern drikker en mugge øl 🍺 

I mens så sitter jeg og Lurven på første kjempe hyttene og gjør oss klare til tvekamp. Anton kommer for å spørre Lurven hva han vil velge. Grenene han kan velge mellom er.

Ikke lov å le på Farmen

Spisekonkurranse

Quiz

Bryting

Og stirrekonkurranse

Lurven velger spisekonkurranse. Vi skal spise 10 pølser fortest mulig.

Tvekampen er nå i gang og vi stapper i oss 🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭

Etter 7 pølser så faller jeg om og kaster opp, lurven på sin pølse nummer 8 vinner da tvekampen!

Jeg gir alle en klem og forlater farmen…

Tilbake på gården så okkuperer lurven toalettet hvor han har spydd i en halvtime i strekk nå :spy:

Fortsettelse følger…

Og jeg blir uvenner med storbonden, siden han bare gir meg kjøkkentjeneste, for jeg vil ut og hogge trær ikke stå på kjøkkenet som ei annen husmor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Og jeg blir uvenner med storbonden, siden han bare gir meg kjøkkentjeneste, for jeg vil ut og hogge trær ikke stå på kjøkkenet som ei annen husmor.

Kan hende rollene blir omvendt snart :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 3

Vi er nå i uke 3 og de gjenværende deltagerne er (lager en liste for meg selv så jeg har oversikt :P)

 @Entern

@Letharia

@Athena Freyja

@Ford3000

@Lurven

@Adobyen

@SVK

@Hoppetaujenta

@Frøkenfryden

@Kvakky

@Peanut

 

Deltakerne begynner å kjenne på sult og irritasjon, det hjelper ikke at @SVK stjeler masse egg daglig 🥚🥚🥚🥚 

Anton kommer for å fortelle hvem den nye storbonden er, han leser opp brevet fra meg.

"Da var det meg som røk ut gitt, @Lurven din jævelske pervogris, du vet å sluke pølser 🌭🤓"

Den neste storbonden er @Hoppetaujenta

Du kan ha med deg 1 eller 2 hjelpere opp på storbonde huset, hvem vil du ha med opp?

Hoppe: Jeg vil gjerne invitere med meg opp @SVK og @Athena Freyja

Mentor kommer for å fortelle om ukesoppdraget:

Dere skal strikke 6 luer, bygge et nytt gjerde for dyrene og bake 2 kaker.

Mentor: Synes du det hørtes litt lite ut? Vel det er fordi dere har til i morgen og da kommer det noen fra gjestegården for å bo hos dere ut uka, dere vil bli bedømt på hvor bra gjesten har det.

Deltakerne får panikk og begynner umiddelbart med oppgavene.

Det er dagen derpå og etter jobbing til langt ut på natta så ble de ferdige, mentor kommer for å hente varene og samtidig så kommer gjesten som de skal oppvarte. Det er ingen ringere enn @jukkapalme som røk ut i første uke 😮

Jukka: Hallois folkens, klar til å oppvarte meg? 😈

Alle: Uff…

Det skal nå snart velges førstekjempe og alle er nervøse, spesielt @Ford3000 føler seg utsatt fordi hun ikke har hatt noe med Hoppe å gjøre og er redd for at hun vil bli valgt pga det.

Tiden er inne.

Hoppe: Ja da var tiden inne for å velge førstekjempe, først så vil jeg si at dere har alle jobbet hardt denne uken, spesielt deg Ford :)

Hoppe: Jeg velger derfor Ford.

Ford: 😑

Jukka viser seg å være ganske så kravstor, hun skal bli massert av @Adobyen og få neglebehandling av @Ford3000

Jukka: Ahhh dette er livet 😁

Det er nå på tide at Jukka skal forlate gården (endelig tenker alle sammen)

Mentor ankommer gården og spør Jukka om hun har blitt tatt godt imot.

Jukka: Nei vet du hva, jeg ble behandlet som dritt av hver og en her inne!

Alle: Da fuck?!

@Adobyen din jævla kjerring!

@Ford3000 vi har behandlet deg som en prinsesse og dette er takken?!

Jukka: Bla bla, dere er bare 2 små ekorn 🐿️🐿️

Mentor: Ukesoppdraget blir dermed underkjent, jeg har forresten med et brev fra Anton.

Anton: Dere er en deltaker for lite siden noen måtte trekke seg så dermed vil Jukka bli en fullverdig deltaker igjen.

Jukka: Hehehe, sorry? 😊

De andre: 😠

Andrekjempen skal velges og grunnlaget til Ford er enkelt, inn og ut!

Jukka ble dermed valgt og de to skal nå til kjempe hyttene.

i mens så drar Hoppe, SVK og Athena på markedet. De håper å få solgt noen sokker de har strikket, de blir tilbudt en halv kopp kaffe hver og en hvetebolle på deling. De sier ja og koser seg.

I mens så kommer Anton til kjempe hytta for å høre med Jukka hvilken gren hun velger. Grenene hun kan velge mellom er.

Ikke lov å le på Farmen

Spisekonkurranse

Quiz

Bryting

Og stirrekonkurranse

Jeg velger bryting.

Det er nå tid for tvekamp og Jukka og Ford gjør seg klare.

Anton: Reglene er slik at om du faller utenfor ringen så får motstanderen 1 poeng, første person som får 3 poeng vinner tvekampen.

Anton: KLAR!

Jukka og Ford beveger seg rundt ringen og venter på riktig tidspunkt, Ford ser en mulighet og tar tak i Jukka og klarer å dytte henne ut av ringen.

Anton: 1-0 til Ford!

Jukka: Skjerpings jukka, du klarer dette.

Jukka og Ford begynner med en gang å bryte, etter 2 minutter hvor ingenting skjer så promper plutselig Ford slik at Jukka blir satt ut og snubler ut av ringen.

Anton: 2-0 til Ford!

Ford: er det alt du har snuppa? 😅

Jukka: 😡

Jukka bestemmer seg for å starte umiddelbart og løper mot Ford, Ford rekker akkurat å snu seg men hun blir dyttet rett ut av ringen i full fart.

Anton: 1-2 til Jukka!

Ford: Au… 🥺 

Anton: Går det bra Ford?

Ford: Huff ja tror det

Ford i tydelig smerte prøver å være taktisk, hun øyner en mulighet og tar tak i Jukka som så tar tak tilbake og slenger Ford i bakken med full kraft og ut av ringen.

Anton: 2-2 til Jukka, neste poeng vinner!

Ford: AUUU! 😢 

Anton: Går det bra Ford?

Ford: Nei jeg tror jeg har brukket ribbeinet :gråter:

Anton: Lege!

Anton: Du kan nok ikke fortsette Ford.

Ford: :(

Anton: Det betyr at du er vinner av tvekampen Jukka!

Jukka: Det føles feil å vinne når det var min skyld :(

Ford: Det går greit, jeg vet at du ikke mente å skade meg 😊

Jukka og Ford: :klem:

På vei tilbake til gården så er stemningen til å ta og føle på.

Adobyen til kameraet: Jukka skal få svi! 😡

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Fantastisk, @Cid! 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg dauer av latter! :skratte: :hoho: 

Takk jeg levde meg godt inni denne episoden 😅 så for meg tvekampen og alt, skulle ønske de hadde den på farmen. Så ender vi opp med Chris og Finn i bryting mot hverandre 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne ha en helt ærlig mening fra dere, liker dere episodend og synes de er interessante? Har tenkt på å legge ut en episode hver helg fremover slik at finalen kommer tett på den faktiske farmen finalen. Er det noen som helst ikke vil være med i episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (38 minutter siden):

Vil gjerne ha en helt ærlig mening fra dere, liker dere episodend og synes de er interessante? Har tenkt på å legge ut en episode hver helg fremover slik at finalen kommer tett på den faktiske farmen finalen. Er det noen som helst ikke vil være med i episodene?

Det er gøy og velskrevet og kjærligheten din til Farmen og sosialprat skinner godt igjennom 😊👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 minutter siden):

Det er gøy og velskrevet og kjærligheten din til Farmen og sosialprat skinner godt igjennom 😊👍

Må innrømme at jeg har mer kjærlighet til denne farmen enn selve farmen 😂 er mer at gammel vane er vond å vende, slik som Hotel Cæsar :P 

Tusen takk :) jeg har faktisk ikke forhåndsbestemt hvem som vinner noe, jeg tar det ettersom jeg skriver og det gjør det spennende for meg 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (29 minutter siden):

Må innrømme at jeg har mer kjærlighet til denne farmen enn selve farmen 😂 er mer at gammel vane er vond å vende, slik som Hotel Cæsar :P 

Tusen takk :) jeg har faktisk ikke forhåndsbestemt hvem som vinner noe, jeg tar det ettersom jeg skriver og det gjør det spennende for meg 😄

Din versjon er garantert mye morsommere å følge med på enn selve Farmen 😀

Høres ut som en god idé, når det blir mer spennende for deg blir det sikkert enda morsommere for oss og 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 7.10.2023 den 23.28):

Uke 3

Vi er nå i uke 3 og de gjenværende deltagerne er (lager en liste for meg selv så jeg har oversikt :P)

 @Entern

@Letharia

@Athena Freyja

@Ford3000

@Lurven

@Adobyen

@SVK

@Hoppetaujenta

@Frøkenfryden

@Kvakky

@Peanut

 

Deltakerne begynner å kjenne på sult og irritasjon, det hjelper ikke at @SVK stjeler masse egg daglig 🥚🥚🥚🥚 

Anton kommer for å fortelle hvem den nye storbonden er, han leser opp brevet fra meg.

"Da var det meg som røk ut gitt, @Lurven din jævelske pervogris, du vet å sluke pølser 🌭🤓"

Den neste storbonden er @Hoppetaujenta

Du kan ha med deg 1 eller 2 hjelpere opp på storbonde huset, hvem vil du ha med opp?

Hoppe: Jeg vil gjerne invitere med meg opp @SVK og @Athena Freyja

Mentor kommer for å fortelle om ukesoppdraget:

Dere skal strikke 6 luer, bygge et nytt gjerde for dyrene og bake 2 kaker.

Mentor: Synes du det hørtes litt lite ut? Vel det er fordi dere har til i morgen og da kommer det noen fra gjestegården for å bo hos dere ut uka, dere vil bli bedømt på hvor bra gjesten har det.

Deltakerne får panikk og begynner umiddelbart med oppgavene.

Det er dagen derpå og etter jobbing til langt ut på natta så ble de ferdige, mentor kommer for å hente varene og samtidig så kommer gjesten som de skal oppvarte. Det er ingen ringere enn @jukkapalme som røk ut i første uke 😮

Jukka: Hallois folkens, klar til å oppvarte meg? 😈

Alle: Uff…

Det skal nå snart velges førstekjempe og alle er nervøse, spesielt @Ford3000 føler seg utsatt fordi hun ikke har hatt noe med Hoppe å gjøre og er redd for at hun vil bli valgt pga det.

Tiden er inne.

Hoppe: Ja da var tiden inne for å velge førstekjempe, først så vil jeg si at dere har alle jobbet hardt denne uken, spesielt deg Ford :)

Hoppe: Jeg velger derfor Ford.

Ford: 😑

Jukka viser seg å være ganske så kravstor, hun skal bli massert av @Adobyen og få neglebehandling av @Ford3000

Jukka: Ahhh dette er livet 😁

Det er nå på tide at Jukka skal forlate gården (endelig tenker alle sammen)

Mentor ankommer gården og spør Jukka om hun har blitt tatt godt imot.

Jukka: Nei vet du hva, jeg ble behandlet som dritt av hver og en her inne!

Alle: Da fuck?!

@Adobyen din jævla kjerring!

@Ford3000 vi har behandlet deg som en prinsesse og dette er takken?!

Jukka: Bla bla, dere er bare 2 små ekorn 🐿️🐿️

Mentor: Ukesoppdraget blir dermed underkjent, jeg har forresten med et brev fra Anton.

Anton: Dere er en deltaker for lite siden noen måtte trekke seg så dermed vil Jukka bli en fullverdig deltaker igjen.

Jukka: Hehehe, sorry? 😊

De andre: 😠

Andrekjempen skal velges og grunnlaget til Ford er enkelt, inn og ut!

Jukka ble dermed valgt og de to skal nå til kjempe hyttene.

i mens så drar Hoppe, SVK og Athena på markedet. De håper å få solgt noen sokker de har strikket, de blir tilbudt en halv kopp kaffe hver og en hvetebolle på deling. De sier ja og koser seg.

I mens så kommer Anton til kjempe hytta for å høre med Jukka hvilken gren hun velger. Grenene hun kan velge mellom er.

Ikke lov å le på Farmen

Spisekonkurranse

Quiz

Bryting

Og stirrekonkurranse

Jeg velger bryting.

Det er nå tid for tvekamp og Jukka og Ford gjør seg klare.

Anton: Reglene er slik at om du faller utenfor ringen så får motstanderen 1 poeng, første person som får 3 poeng vinner tvekampen.

Anton: KLAR!

Jukka og Ford beveger seg rundt ringen og venter på riktig tidspunkt, Ford ser en mulighet og tar tak i Jukka og klarer å dytte henne ut av ringen.

Anton: 1-0 til Ford!

Jukka: Skjerpings jukka, du klarer dette.

Jukka og Ford begynner med en gang å bryte, etter 2 minutter hvor ingenting skjer så promper plutselig Ford slik at Jukka blir satt ut og snubler ut av ringen.

Anton: 2-0 til Ford!

Ford: er det alt du har snuppa? 😅

Jukka: 😡

Jukka bestemmer seg for å starte umiddelbart og løper mot Ford, Ford rekker akkurat å snu seg men hun blir dyttet rett ut av ringen i full fart.

Anton: 1-2 til Jukka!

Ford: Au… 🥺 

Anton: Går det bra Ford?

Ford: Huff ja tror det

Ford i tydelig smerte prøver å være taktisk, hun øyner en mulighet og tar tak i Jukka som så tar tak tilbake og slenger Ford i bakken med full kraft og ut av ringen.

Anton: 2-2 til Jukka, neste poeng vinner!

Ford: AUUU! 😢 

Anton: Går det bra Ford?

Ford: Nei jeg tror jeg har brukket ribbeinet :gråter:

Anton: Lege!

Anton: Du kan nok ikke fortsette Ford.

Ford: :(

Anton: Det betyr at du er vinner av tvekampen Jukka!

Jukka: Det føles feil å vinne når det var min skyld :(

Ford: Det går greit, jeg vet at du ikke mente å skade meg 😊

Jukka og Ford: :klem:

På vei tilbake til gården så er stemningen til å ta og føle på.

Adobyen til kameraet: Jukka skal få svi! 😡

Tror jeg i virkeligheten ville vunnet, men gøyal episode, ler mye av disse episodene dine! Uventet og spennende! Keep it coming! 😊 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Lurven skrev (4 timer siden):

Kommer det nye s art 

Kanskje, har ikke følt meg så fantasifull den siste tiden så vi må bare se an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Uke 4.

Deltakerne står opp og gjør seg klar til en ny uke, men plutselig så banker det på. Det ligger et brev utenfor hvor det står at @Entern måtte trekke seg, de andre blir sjokkerte men fortsetter som før.

Anton kommer for å lese opp brevet som @Ford3000 skrev der hun utnevner den nye storbonden.

"Hei mine bever venner! 🦫 Da var det dessverre min tur til å ryke ut, det var trist at det måtte ende slik men sånn ble det. @jukkapalme, jeg bærer ikke nag til deg og unner deg å være med videre! @Adobyen min venn, vi sees på utsiden til en reell bever middag 😃"

Den neste storbonden blir Adobyen.

Alle: Gratulerer 🥳 så fortjent Adobyen!

Hvem vil du ha med opp på storbonde huset?

Adobyen: Jeg kunne tenkt å spørre mine gode venninner @Athena Freyja og @Hoppetaujenta :)

Athena og Hoppe: Det vil jeg gjerne :)

Mentor kommer nå snart med det nye ukesoppdraget deres, inntil da lykke til :)

(Mentor ankommer)

Mentor: Denne uken så skal dere tømme utedoen, dere skal bruke avføringen derfra til å plante nye poteter. Gårdeier var nylig i Amerika hvor han smakte på noe som heter potetgull, dere skal lage 3 poser med potetgull og de skal være spicy. Og til slutt så skal dere arrangere et utdrikningslag for sønnen min som snart skal gifte seg, og til det så trenger vi 7 flasker med rødvin.

Adobyen: 🤯 (dem andre fikk samme reaksjon når de hørte ukesoppdraget)

Mens de holder på med oppgavene så ser de plutselig 3 stykker komme gående, det er årets utfordrere!

Tvillingene @Ciaran og Ciara og @KnekkeBørre

Med seg så har de med et brev hvor det står at bare 1 av dem får bli mens de 2 andre må ut i kamp om den siste plassen, de skal bestemme seg om 3 dager.

Tvillingene er bare positiv og liker alt de andre gjør mens Børre tøyser i vei om at han ikke bruker refleks og andre ting.

Det skal nå bestemmes og Børre får bli som vil si at tvillingene må i kamp, men ingen av dem vil være der uten den andre så de trekker seg begge.

Det er nå førstekjempe valg og flere er nervøse for å bli valgt. @jukkapalme frykter å bli valgt pga at hun slo ut Ford, @Letharia har gått en del under radaren så hun er redd for at det skal få konsekvenser for henne.

@Adobyen: Jeg hadde egentlig tenkt til å velge Jukka men pga uventede ting som har hendt denne uken så faller valget mitt på utfordreren Børre.

Børre: Ja da kan du bare glemme at jeg bidrar noe mer til ukesoppdraget!

Athena: Hva prater du om? Du har jo ikke bidratt i det hele tatt…

Børre: Du er bare misunnelig fordi jeg er så kuuul 😎

Athena og resten: :paff:

Det er nå utdrikningslag og det blir full fest, Børre blir for full og begynner å tulle og skrøne som en tulling. Athena ber han om å roe seg ned men da kaller han henne for en prippen gretten dame. Athena himler med øynene og går vekk, etter de andre har lagt seg så går han bort til chili plantene og tømmer hageslangen sin på dem O.o

Ukesoppdraget ser ut til å gå bra men når Hoppe drar for å plukke chilien til potetgullet så synes hun at de lukter rart, en ordentlig stram lukt. Hun drar bort til Adobyen og viser han, han kjenner igjen lukten, noen har pissa på chiliene 🤢 Adobyen samler alle deltakerne.

Adobyen: Jeg trodde aldri at jeg skulle måtte spørre et slikt spørsmål men har noen av dere pissa på chiliene?

Børre: Jeg så Athena gjøre det!

Athena: Hva faen nei æsj!

Børre: Sier du at jeg lyger? 😏

Athena: Ja…

Adobyen: Da så.. Vi får håpe at mentor tar i mot bare vanlig saltet potetgull.

Athena drar bort til Børre etterpå for å konfrontere han.

Athena: Hva i helvete er problemet ditt egentlig?!

Børre: Problemet mitt? Det er ikke jeg som pisser på chilier 😜

Athena: Du vet så jævlig godt at det var DU som gjorde det! 🤬

Børre: Nei hør nå her! (Tar henne på armen)

Athena: Du rører ikke meg!!! (Klapper til Børre)

Børre: Din jævla kjerring! (Går vekk i sinne)

Athena: Stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur!

Athena drar inn til de andre og får roet seg ned, Letharia og Hoppe er enige med henne om at Børre må ut!

Mentor ankommer gården for å sjekke ukesoppdraget, alt ser ut til å være bra utenom potetgullet som ikke var spicy. Men utdrikningslaget gikk bra så dere vinner, her er 20kr som dere kan bruke på markedet.

Det er nå andrekjempe valg, når Børre blir spurt om hvem han velger så sier han.

Børre: Jeg velger denne personen fordi jeg synes hun fortjener å havne i kamp, jeg velger Athena.

De drar begge til hver sin hytte.

I mens så drar Adobyen og Hoppe til markedet, der så har de en hoppetau konkurranse, den som hopper mest i løpet av et minutt vinner! Hoppe melder seg og vinner overlegent, de vinner en fyrstekake og en flaske schweppes.

I mens på andrekjempe hytta så skal Athena velge gren, valgene hennes er

 

Stirrekonkurranse

Bryting

Pølsespisingkonkurranse

Kunnskapskonkurranse

Ikke lov å le på farmen

 

Athena velger Stirrekonkurranse.

Deltakerne er samlet til tvekamp.

Anton: I denne grenen så skal dere stirre på hverandre uten å blunke, den første som blunker taper og er ute av Farmen.

Tvekampen starter nå!

Athena og Børre stirrer intenst på hverandre.

Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell.

Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler :juhu:

Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers!

Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten.

"Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!"

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 minutter siden):

Uke 4.

Deltakerne står opp og gjør seg klar til en ny uke, men plutselig så banker det på. Det ligger et brev utenfor hvor det står at @Entern måtte trekke seg, de andre blir sjokkerte men fortsetter som før.

Anton kommer for å lese opp brevet som @Ford3000 skrev der hun utnevner den nye storbonden.

"Hei mine bever venner! 🦫 Da var det dessverre min tur til å ryke ut, det var trist at det måtte ende slik men sånn ble det. @jukkapalme, jeg bærer ikke nag til deg og unner deg å være med videre! @Adobyen min venn, vi sees på utsiden til en reell bever middag 😃"

Den neste storbonden blir Adobyen.

Alle: Gratulerer 🥳 så fortjent Adobyen!

Hvem vil du ha med opp på storbonde huset?

Adobyen: Jeg kunne tenkt å spørre mine gode venninner @Athena Freyja og @Hoppetaujenta :)

Athena og Hoppe: Det vil jeg gjerne :)

Mentor kommer nå snart med det nye ukesoppdraget deres, inntil da lykke til :)

(Mentor ankommer)

Mentor: Denne uken så skal dere tømme utedoen, dere skal bruke avføringen derfra til å plante nye poteter. Gårdeier var nylig i Amerika hvor han smakte på noe som heter potetgull, dere skal lage 3 poser med potetgull og de skal være spicy. Og til slutt så skal dere arrangere et utdrikningslag for sønnen min som snart skal gifte seg, og til det så trenger vi 7 flasker med rødvin.

Adobyen: 🤯 (dem andre fikk samme reaksjon når de hørte ukesoppdraget)

Mens de holder på med oppgavene så ser de plutselig 3 stykker komme gående, det er årets utfordrere!

Tvillingene @Ciaran og Ciara og @KnekkeBørre

Med seg så har de med et brev hvor det står at bare 1 av dem får bli mens de 2 andre må ut i kamp om den siste plassen, de skal bestemme seg om 3 dager.

Tvillingene er bare positiv og liker alt de andre gjør mens Børre tøyser i vei om at han ikke bruker refleks og andre ting.

Det skal nå bestemmes og Børre får bli som vil si at tvillingene må i kamp, men ingen av dem vil være der uten den andre så de trekker seg begge.

Det er nå førstekjempe valg og flere er nervøse for å bli valgt. @jukkapalme frykter å bli valgt pga at hun slo ut Ford, @Letharia har gått en del under radaren så hun er redd for at det skal få konsekvenser for henne.

@Adobyen: Jeg hadde egentlig tenkt til å velge Jukka men pga uventede ting som har hendt denne uken så faller valget mitt på utfordreren Børre.

Børre: Ja da kan du bare glemme at jeg bidrar noe mer til ukesoppdraget!

Athena: Hva prater du om? Du har jo ikke bidratt i det hele tatt…

Børre: Du er bare misunnelig fordi jeg er så kuuul 😎

Athena og resten: :paff:

Det er nå utdrikningslag og det blir full fest, Børre blir for full og begynner å tulle og skrøne som en tulling. Athena ber han om å roe seg ned men da kaller han henne for en prippen gretten dame. Athena himler med øynene og går vekk, etter de andre har lagt seg så går han bort til chili plantene og tømmer hageslangen sin på dem O.o

Ukesoppdraget ser ut til å gå bra men når Hoppe drar for å plukke chilien til potetgullet så synes hun at de lukter rart, en ordentlig stram lukt. Hun drar bort til Adobyen og viser han, han kjenner igjen lukten, noen har pissa på chiliene 🤢 Adobyen samler alle deltakerne.

Adobyen: Jeg trodde aldri at jeg skulle måtte spørre et slikt spørsmål men har noen av dere pissa på chiliene?

Børre: Jeg så Athena gjøre det!

Athena: Hva faen nei æsj!

Børre: Sier du at jeg lyger? 😏

Athena: Ja…

Adobyen: Da så.. Vi får håpe at mentor tar i mot bare vanlig saltet potetgull.

Athena drar bort til Børre etterpå for å konfrontere han.

Athena: Hva i helvete er problemet ditt egentlig?!

Børre: Problemet mitt? Det er ikke jeg som pisser på chilier 😜

Athena: Du vet så jævlig godt at det var DU som gjorde det! 🤬

Børre: Nei hør nå her! (Tar henne på armen)

Athena: Du rører ikke meg!!! (Klapper til Børre)

Børre: Din jævla kjerring! (Går vekk i sinne)

Athena: Stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur!

Athena drar inn til de andre og får roet seg ned, Letharia og Hoppe er enige med henne om at Børre må ut!

Mentor ankommer gården for å sjekke ukesoppdraget, alt ser ut til å være bra utenom potetgullet som ikke var spicy. Men utdrikningslaget gikk bra så dere vinner, her er 20kr som dere kan bruke på markedet.

Det er nå andrekjempe valg, når Børre blir spurt om hvem han velger så sier han.

Børre: Jeg velger denne personen fordi jeg synes hun fortjener å havne i kamp, jeg velger Athena.

De drar begge til hver sin hytte.

I mens så drar Adobyen og Hoppe til markedet, der så har de en hoppetau konkurranse, den som hopper mest i løpet av et minutt vinner! Hoppe melder seg og vinner overlegent, de vinner en fyrstekake og en flaske schweppes.

I mens på andrekjempe hytta så skal Athena velge gren, valgene hennes er

 

Stirrekonkurranse

Bryting

Pølsespisingkonkurranse

Kunnskapskonkurranse

Ikke lov å le på farmen

 

Athena velger Stirrekonkurranse.

Deltakerne er samlet til tvekamp.

Anton: I denne grenen så skal dere stirre på hverandre uten å blunke, den første som blunker taper og er ute av Farmen.

Tvekampen starter nå!

Athena og Børre stirrer intenst på hverandre.

Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell.

Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler :juhu:

Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers!

Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten.

"Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!"

For en episode :klappe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (42 minutter siden):

Uke 4.

Deltakerne står opp og gjør seg klar til en ny uke, men plutselig så banker det på. Det ligger et brev utenfor hvor det står at @Entern måtte trekke seg, de andre blir sjokkerte men fortsetter som før.

Anton kommer for å lese opp brevet som @Ford3000 skrev der hun utnevner den nye storbonden.

"Hei mine bever venner! 🦫 Da var det dessverre min tur til å ryke ut, det var trist at det måtte ende slik men sånn ble det. @jukkapalme, jeg bærer ikke nag til deg og unner deg å være med videre! @Adobyen min venn, vi sees på utsiden til en reell bever middag 😃"

Den neste storbonden blir Adobyen.

Alle: Gratulerer 🥳 så fortjent Adobyen!

Hvem vil du ha med opp på storbonde huset?

Adobyen: Jeg kunne tenkt å spørre mine gode venninner @Athena Freyja og @Hoppetaujenta :)

Athena og Hoppe: Det vil jeg gjerne :)

Mentor kommer nå snart med det nye ukesoppdraget deres, inntil da lykke til :)

(Mentor ankommer)

Mentor: Denne uken så skal dere tømme utedoen, dere skal bruke avføringen derfra til å plante nye poteter. Gårdeier var nylig i Amerika hvor han smakte på noe som heter potetgull, dere skal lage 3 poser med potetgull og de skal være spicy. Og til slutt så skal dere arrangere et utdrikningslag for sønnen min som snart skal gifte seg, og til det så trenger vi 7 flasker med rødvin.

Adobyen: 🤯 (dem andre fikk samme reaksjon når de hørte ukesoppdraget)

Mens de holder på med oppgavene så ser de plutselig 3 stykker komme gående, det er årets utfordrere!

Tvillingene @Ciaran og Ciara og @KnekkeBørre

Med seg så har de med et brev hvor det står at bare 1 av dem får bli mens de 2 andre må ut i kamp om den siste plassen, de skal bestemme seg om 3 dager.

Tvillingene er bare positiv og liker alt de andre gjør mens Børre tøyser i vei om at han ikke bruker refleks og andre ting.

Det skal nå bestemmes og Børre får bli som vil si at tvillingene må i kamp, men ingen av dem vil være der uten den andre så de trekker seg begge.

Det er nå førstekjempe valg og flere er nervøse for å bli valgt. @jukkapalme frykter å bli valgt pga at hun slo ut Ford, @Letharia har gått en del under radaren så hun er redd for at det skal få konsekvenser for henne.

@Adobyen: Jeg hadde egentlig tenkt til å velge Jukka men pga uventede ting som har hendt denne uken så faller valget mitt på utfordreren Børre.

Børre: Ja da kan du bare glemme at jeg bidrar noe mer til ukesoppdraget!

Athena: Hva prater du om? Du har jo ikke bidratt i det hele tatt…

Børre: Du er bare misunnelig fordi jeg er så kuuul 😎

Athena og resten: :paff:

Det er nå utdrikningslag og det blir full fest, Børre blir for full og begynner å tulle og skrøne som en tulling. Athena ber han om å roe seg ned men da kaller han henne for en prippen gretten dame. Athena himler med øynene og går vekk, etter de andre har lagt seg så går han bort til chili plantene og tømmer hageslangen sin på dem O.o

Ukesoppdraget ser ut til å gå bra men når Hoppe drar for å plukke chilien til potetgullet så synes hun at de lukter rart, en ordentlig stram lukt. Hun drar bort til Adobyen og viser han, han kjenner igjen lukten, noen har pissa på chiliene 🤢 Adobyen samler alle deltakerne.

Adobyen: Jeg trodde aldri at jeg skulle måtte spørre et slikt spørsmål men har noen av dere pissa på chiliene?

Børre: Jeg så Athena gjøre det!

Athena: Hva faen nei æsj!

Børre: Sier du at jeg lyger? 😏

Athena: Ja…

Adobyen: Da så.. Vi får håpe at mentor tar i mot bare vanlig saltet potetgull.

Athena drar bort til Børre etterpå for å konfrontere han.

Athena: Hva i helvete er problemet ditt egentlig?!

Børre: Problemet mitt? Det er ikke jeg som pisser på chilier 😜

Athena: Du vet så jævlig godt at det var DU som gjorde det! 🤬

Børre: Nei hør nå her! (Tar henne på armen)

Athena: Du rører ikke meg!!! (Klapper til Børre)

Børre: Din jævla kjerring! (Går vekk i sinne)

Athena: Stikk nu til helvete vekk herfra din pissmaur!

Athena drar inn til de andre og får roet seg ned, Letharia og Hoppe er enige med henne om at Børre må ut!

Mentor ankommer gården for å sjekke ukesoppdraget, alt ser ut til å være bra utenom potetgullet som ikke var spicy. Men utdrikningslaget gikk bra så dere vinner, her er 20kr som dere kan bruke på markedet.

Det er nå andrekjempe valg, når Børre blir spurt om hvem han velger så sier han.

Børre: Jeg velger denne personen fordi jeg synes hun fortjener å havne i kamp, jeg velger Athena.

De drar begge til hver sin hytte.

I mens så drar Adobyen og Hoppe til markedet, der så har de en hoppetau konkurranse, den som hopper mest i løpet av et minutt vinner! Hoppe melder seg og vinner overlegent, de vinner en fyrstekake og en flaske schweppes.

I mens på andrekjempe hytta så skal Athena velge gren, valgene hennes er

 

Stirrekonkurranse

Bryting

Pølsespisingkonkurranse

Kunnskapskonkurranse

Ikke lov å le på farmen

 

Athena velger Stirrekonkurranse.

Deltakerne er samlet til tvekamp.

Anton: I denne grenen så skal dere stirre på hverandre uten å blunke, den første som blunker taper og er ute av Farmen.

Tvekampen starter nå!

Athena og Børre stirrer intenst på hverandre.

Det har nå gått 5 minutter og begge to sine øyner begynner å bli ganske tørre, en flue lander på Børre og gjør at han blinker vet et uhell.

Anton: Da var kampen over og du er med videre Athena! Alle jubler :juhu:

Børre roper til dem alle i det han drar: Adios motherfuckers!

Tilbake på gården så er alle lettet over å ha fått Børre ut, når de kommer tilbake så ligger der et brev med teksten.

"Det har blitt oppdaget at flere av dere har forlatt gården og dratt på fest hos noen folk i nærheten, pakk sekkene deres og møt opp på tinget tidlig i morgen for straff!"

Oh fack, her var det mye drama! Hotel Cæsar skal bare ta seg en bolle! Fighten mellom KnekkeBørre og Athena var verdt det å bli slått ut, for en flott fight! Dette er bra @Cid! 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Oh fack, her var det mye drama! Hotel Cæsar skal bare ta seg en bolle! Fighten mellom KnekkeBørre og Athena var verdt det å bli slått ut, for en flott fight! Dette er bra @Cid! 😊

Takk:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet Kvinneguiden.

(4 uker tidligere)


På en gård et stykke unna Farmen gården så sjekker 3 andre brukere inn, der skal de bo i 6 uker og hver uke så vil en utslått deltaker dukke opp og måtte kjempe om en plass på Torpet.

De 3 brukerne som sjekker inn i starten er.

@Boetica

@Ane Rikke

og @FrankDrebin 2 1/2

Disse episodene blir en del kortere, Farmen Kvinneguiden vil vare i 8 fremfor 11 uker som på vanlig Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...