Gå til innhold

Farmen Kvinneguiden


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (4 timer siden):

Samme, er så ekkelt å sitte der i ekstrem varme 🥵 Antar at du person vil takke fryden for sabotasjen da? 😅

Klart, er jo glad i mine døtre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Klart, er jo glad i mine døtre 

Nååhh😍Og badstuer er klamt og fælt, og skjer snusk der har jeg hørt (The Well). Bra å sabotere!

Endret av Frøkenfryden
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Så feit er jeg ikke

Men jeg er så stor sammenlignet med en bil😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Men jeg er så stor sammenlignet med en bil😂

Trodde du var mindre 😯

Synd, da er du for stor til å få plass i jakkelomma 😯

Hadde vært så fint å ha en lommepsykolog 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (16 minutter siden):

Trodde du var mindre 😯

Synd, da er du for stor til å få plass i jakkelomma 😯

Hadde vært så fint å ha en lommepsykolog 😁

Holt på å si jeg kan brettes, men kom på at jeg i realiteten  bare er fleksibel før 15.30😚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Holt på å si jeg kan brettes, men kom på at jeg i realiteten  bare er fleksibel før 15.30😚

😁😁😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Cid skrev (22 timer siden):

Uke 1 episode 2

Jeg har forresten bestemt meg for å skrote torpet episodene, jeg kjenner at det blir mer enn jeg orker å skulle skrive torpet episoder så torpet får heller foregå i det skjulte og så får vi se hvem som dukker opp fra torpet senere i sesongen :P

 

Ukesoppdraget er på god vei, utedusjen er ferdig og @Villfisker blir den første som tester den, han blir vill av glede 😄

Mens nede ved brygga så jobbes det som gale for å bli ferdig med badstuen

Det er snart førstekjempe valg og alle er nervøse, vil det bli en gutte eller jente kamp?

Tiden er kommet og Tannfeen skal avsløre hvem som blir førstekjempe. Han starter med å rose alle for arbeidet denne uken med ukesoppdraget.

Tannfeen: Når det er sagt, førstekjempen blir…….. Frøkenfryden. Du er et fantastisk menneske og jobber hardt men jeg ser på deg som en konkurrent

Fryden: Jeg forstår og setter pris på komplimentet (din jævel 🤬)

Senere samme kveld mens alle de andre sover

Fryden: Jeg skal vise deg konkurrent jeg Tannfeen 😈

Dagen etter så våkner Tannfeen opp til kaos og panikk ute, noen har ødelagt badstuen 😱

Fortsettelse følger…

😂😂😂😂

Fryden er en fryd både når hun er snill, og når hun er skikkelig fyrt opp ja. 
 

Deilig med morgendusj tidlig om morgenen. Selvfølgelig var jeg den første som stod opp :lur: Liker å starte dagen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1 Episode 3

Ukesoppdraget har blitt sabotert noe som setter en sur stemning blant deltakerne, ingen har innrømmet skyld enda. Mentor ankommer nå og Tannfeen viser hva de har gjort og han er imponert men så kommer de til badstuen og da blir han veldig skuffet..

Tilbake i huset så informerer Tannfeen de andre om hva mentor sa, mentor var fornøyd med det meste men var veldig skuffet over det med badstuen så ukesoppdraget ble ikke godkjent 😒

Det er nå andrekjempe valg, Fryden kan velge mellom

Hoppe

Alice

Kvakke

jukkepalme

Embla

Peanut

Hun velger jukkepalme. Matforedlingen går greit og de blir enige om at jukkepalme skal få besøket. Hun velger å få besøk av meg, jeg prøver å oppmuntre henne

Det er nå tid for markedet. Tannfeen og hjelperne sine Entern og Alice drar, de har med seg en ekstra lue som ble strikket som de håper å få noe for. De har en budrunde og ender opp med å få femti øre for lua, for det så får de en syltelabb. Men så viser det seg at det er en håndbak konkurranse på gang, Entern melder seg og vinner mot alle :briller2: Premien er 3 vafler med syltetøy på og et glass saft til hver av dem :spise:

I mens så kommer Anton for å høre med  jukkapalme om hvilken gren hun velger, årets grener er

Stirrekonkurranse

Bryting

Pølsespisingkonkurranse

Kunnskapskonkurranse

Ikke lov å le på farmen

 

jukkapalme velger ikke lov å le på farmen, når Fryden får vite hva jukkapalme har valgt så bryter hun ut i latter, Anton påpeker at du hadde allerede tapt tvekampen der

Tannfeen og de andre er tilbake fra markedet, folk er ikke særlig imponert for å si det slik 😝

Det er nå tid for tvekamp, de diverse deltakerne blir spurt om hvem de ønsker kommer tilbake

smith ønsker fryden tilbake mens jeg ønsker jukkapalme tilbake

Fryden og jukkapalme har nå ankommet tinget, de blir fortalt en vits og den første som ler taper, taper du 3 ganger så har du tapt tvekampen

Visste du at du kan få bot i Amerika hvis du fiser? Det heter fartsbot

Fryden og jukkapalme holder seg så godt de kan

Vet du hva en prostituert pus heter? Horepus

Fryden klarer å holde seg men jukkapalme sprekker :hoho:

1-0 til Fryden og jukkapalme

Vet du hvorfor Dumbo aldri fikk barn? Fordi han var redd for mus

Fryden sprekker 🤪 mens jukkepalme klarer å holde seg

1-1 til Fryden og jukkapalme

Vet du hva favoritt tv serien til griller er? Grillmore Girls

Fryden og jukkapalme klarer å holde seg

Har du fått med deg at Wenche Myhre nylig var innlagt på sykehuset? Hun skulle få utført en myhretransplantasjon 

Fryden klarer så vidt å holde seg mens jukkapalme sprekker :skratte:

2-1 til Fryden og jukkapalme 

Ler du en gang til jukkapalme så har du tapt denne tvekampen sier Anton

Hva får du visst du putter en intelligent person i kunstig koma? Kunstig intelligens

Fryden sprekker 😛 mens jukkapalme klarer å holde seg

2-2 til Fryden og jukkapalme

Den neste som ler har tapt tvekampen sier Anton!

Hva slags ris liker Spider-Man best? Uncle bens ris

Fryden og jukkapalme klarer å holde seg

Vet du hvilken skuespiller som er veldig glad i kålrabi? Kåre Kålrabi

Fryden klarte seg men jukkapalme sprakk 😅

Fryden du har vunnet tvekampen! Fryden jubler mens jukkapalme får klemmer av meg og de andre :klem:

På vei ut av gården så forteller Anton jukkapalme at der er et torpet hvor hun kan kjempe seg inn igjen (jeg har fortsatt ikke tenkt å skrive torpet episoder men vil like gjerne fortsatt ha det så en deltaker kan dukke opp igjen senere :))

Tilbake på gården så er jeg lei meg og litt bitter på Fryden for at hun slo ut jukkepalme, bygger det seg opp til en konflikt?

Fortsettelse følger… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (På 6.11.2022 den 11.26):

😂😂😂😂

Fryden er en fryd både når hun er snill, og når hun er skikkelig fyrt opp ja. 
 

Deilig med morgendusj tidlig om morgenen. Selvfølgelig var jeg den første som stod opp :lur: Liker å starte dagen tidlig.

Haha tar det som et kompliment!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Bra episode @Cid😀

Takk :) Jeg er ikke så god på å få med alle deltakerne så beklager til dere som ikke har fått noen dialoger enda 🙊 men jeg lover at alle vil ha fått minst en dialog i løpet av sesongen 😁

Jeg orker ikke å skrive for langer episoder så derfor det blir slik men håper folk finner litt underholdning av å lese det likevel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Takk :) Jeg er ikke så god på å få med alle deltakerne så beklager til dere som ikke har fått noen dialoger enda 🙊 men jeg lover at alle vil ha fått minst en dialog i løpet av sesongen 😁

Jeg orker ikke å skrive for langer episoder så derfor det blir slik men håper folk finner litt underholdning av å lese det likevel 😄

Synes det er artig jeg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk, Cid! Fantastisk! 👏🏻 Jeg lo rått! :hoho: mye mer gøy enn vanlig farmen, hehe. Men så synd at jeg røk ut da, men jeg skal vinne Torpet skal jeg og komme tilbake og vinne hele skiten! :hoppendeglad:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Fantastisk, Cid! Fantastisk! 👏🏻 Jeg lo rått! :hoho: mye mer gøy enn vanlig farmen, hehe. Men så synd at jeg røk ut da, men jeg skal vinne Torpet skal jeg og komme tilbake og vinne hele skiten! :hoppendeglad:

Det håper jeg og tusen takk! :) Ja årets vanlige farmen har vært kjedelig synes jeg, håper farmen kjendis sesongen blir bedre (tviler egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten si at om jeg tar en liten pause fra kg så betyr ikke det at farmen kvinneguiden er kansellert, da kommer det ny episode uansett når jeg kommer tilbake 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):

Vil forresten si at om jeg tar en liten pause fra kg så betyr ikke det at farmen kvinneguiden er kansellert, da kommer det ny episode uansett når jeg kommer tilbake 😃

Farmen KG må jo ha reklamepauser 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...