Gå til innhold

Farmen Kvinneguiden


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Neida jeg er tøff! Spiser grøt ig drikker vann og underholder gjengen🥳

Og vinner bil og hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (7 minutter siden):

Og vinner bil og hytte?

Trenger ikke bil, selger den mot en ferie med palmer😎 hytte er ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke bil, selger den mot en ferie med palmer😎 hytte er ok!

Man vinner visstnok bare byggemateriale da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1 Episode 1

Deltakerne blir kjent med hverandre og så kommer programleder Anton (ja den Anton 🤪) Han sier at de skal velge en storbonde, Fryden og Tannfeen melder seg som kandidater. Tannfeen får flest stemmer og velger Alice og Entern som hjelpere. Mentor ankommer og forteller om ukesoppdraget

Vi skal strikke 10 luer til barna i førsteklasse på skolen i nærheten, de skal ha blå og lilla stripete farger. Vi skal bake 10 brød av forskjellige typer, 10 loff, 10 kneip og 10 grovbrød. Vi skal bygge en badstue nede ved bryggen og til slutt så skal vi bygge en utedusj

Jukkapalme, Kvakke og Hoppe tar for seg strikkingen

Tannfeen, Entern, Smith og SVK skal arbeide med badstuen

Peanut, Fryden, Meg og Embla skal bake brødene

Alice, Adobyen og Villfisker tar for seg utedusjen

 

Tannfeen håper at deltakerne vil gjøre sitt beste slik at han får en kniv

 

Det begynner å oppstå konflikter allerede mellom Embla og Smith, de er uenige om hvordan de skal melke kua

Smith: Nei du må ikke knipe så hardt Embla!

Embla: Ikke fortell meg hvordan jeg skal melke!


Fortsettelse følger…

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet Kvinneguiden Uke 1 Episode 1

Et stykke unne Kåge gård så har vi torpet gård hvor utslåtte deltakere vil få en sjanse til å komme tilbake til farmen gården. 3 kjendiser ankommer torpet gård og de vil måtte gå i tvekamp med utslåtte deltakere for å forsvare sin plass. Kjendisene som er med er

Per Ståle Lønning: en norsk journalist og programleder kjent fra flere debattprogrammer på TV og radio. Han har vært ansatt i både NRK, TV 2, TVNorge og P4

Tore Strømøy: en norsk journalist, programleder, forfatter og tidligere idrettsmann. Mest kjent fra programmet Tore på sporet

Therese Johaug: en norsk tidligere langrennsløper og friidrettsutøver fra Dalsbygda i Os som representerer Idrettslaget Nansen på ski og Sportsklubben Vidar i friidrett. Hun har 14 VM-gull, derav ti individuelle, og fire OL-gull

De ankommer gården og begynner å planlegge hvilke arbeidsoppgaver de skal starte på først

Fortsettelse følger… 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Cid skrev (5 timer siden):

Uke 1 Episode 1

Deltakerne blir kjent med hverandre og så kommer programleder Anton (ja den Anton 🤪) Han sier at de skal velge en storbonde, Fryden og Tannfeen melder seg som kandidater. Tannfeen får flest stemmer og velger Alice og Entern som hjelpere. Mentor ankommer og forteller om ukesoppdraget

Vi skal strikke 10 luer til barna i førsteklasse på skolen i nærheten, de skal ha blå og lilla stripete farger. Vi skal bake 10 brød av forskjellige typer, 10 loff, 10 kneip og 10 grovbrød. Vi skal bygge en badstue nede ved bryggen og til slutt så skal vi bygge en utedusj

Jukkapalme, Kvakke og Hoppe tar for seg strikkingen

Tannfeen, Entern, Smith og SVK skal arbeide med badstuen

Peanut, Fryden, Meg og Embla skal bake brødene

Alice, Adobyen og Villfisker tar for seg utedusjen

 

Tannfeen håper at deltakerne vil gjøre sitt beste slik at han får en kniv

 

Det begynner å oppstå konflikter allerede mellom Embla og Smith, de er uenige om hvordan de skal melke kua

Smith: Nei du må ikke knipe så hardt Embla!

Embla: Ikke fortell meg hvordan jeg skal melke!


Fortsettelse følger…

Embla gir kua handjob 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: jeg strikke, faktisk, da blir oppdraget underkjent så det synger! :hoho: Jeg kan ta meg av dyrene, jeg og hvis slakteren kommer skal jeg sabotere ved å gi han kaffe med lakserolje i 😈 Her skal ingen dyr slaktes, nemlig! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (6 timer siden):

Hvorfor er ikke jeg med :sukk:

Jeg prøvde å få med alle men av en eller annen grunn glemte jeg deg o: 😕 Men kunne tenkt å bringe deg inn som utfordrer da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

:hoho: jeg strikke, faktisk, da blir oppdraget underkjent så det synger! :hoho: Jeg kan ta meg av dyrene, jeg og hvis slakteren kommer skal jeg sabotere ved å gi han kaffe med lakserolje i 😈 Her skal ingen dyr slaktes, nemlig! :nei:

Bytt ut lakseolje med avføringsmiddel :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (7 timer siden):

Hvorfor er ikke jeg med :sukk:

Du glemte å melde deg på kanskje? 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Du glemte å melde deg på kanskje? 😮

Føler meg dårlig som glemte henne, skjønner ikke hva som gikk av hjernen min :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (13 timer siden):

Uke 1 Episode 1

Deltakerne blir kjent med hverandre og så kommer programleder Anton (ja den Anton 🤪) Han sier at de skal velge en storbonde, Fryden og Tannfeen melder seg som kandidater. Tannfeen får flest stemmer og velger Alice og Entern som hjelpere. Mentor ankommer og forteller om ukesoppdraget

Vi skal strikke 10 luer til barna i førsteklasse på skolen i nærheten, de skal ha blå og lilla stripete farger. Vi skal bake 10 brød av forskjellige typer, 10 loff, 10 kneip og 10 grovbrød. Vi skal bygge en badstue nede ved bryggen og til slutt så skal vi bygge en utedusj

Jukkapalme, Kvakke og Hoppe tar for seg strikkingen

Tannfeen, Entern, Smith og SVK skal arbeide med badstuen

Peanut, Fryden, Meg og Embla skal bake brødene

Alice, Adobyen og Villfisker tar for seg utedusjen

 

Tannfeen håper at deltakerne vil gjøre sitt beste slik at han får en kniv

 

Det begynner å oppstå konflikter allerede mellom Embla og Smith, de er uenige om hvordan de skal melke kua

Smith: Nei du må ikke knipe så hardt Embla!

Embla: Ikke fortell meg hvordan jeg skal melke!


Fortsettelse følger…

Typisk meg og Smith 😂 Vi krangler som et gammelt ektepar

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Typisk meg og Smith 😂 Vi krangler som et gammelt ektepar

Synd du ikke kan gå i tvekamp mot han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Uke 1 Episode 1

Deltakerne blir kjent med hverandre og så kommer programleder Anton (ja den Anton 🤪) Han sier at de skal velge en storbonde, Fryden og Tannfeen melder seg som kandidater. Tannfeen får flest stemmer og velger Alice og Entern som hjelpere. Mentor ankommer og forteller om ukesoppdraget

Vi skal strikke 10 luer til barna i førsteklasse på skolen i nærheten, de skal ha blå og lilla stripete farger. Vi skal bake 10 brød av forskjellige typer, 10 loff, 10 kneip og 10 grovbrød. Vi skal bygge en badstue nede ved bryggen og til slutt så skal vi bygge en utedusj

Jukkapalme, Kvakke og Hoppe tar for seg strikkingen

Tannfeen, Entern, Smith og SVK skal arbeide med badstuen

Peanut, Fryden, Meg og Embla skal bake brødene

Alice, Adobyen og Villfisker tar for seg utedusjen

 

Tannfeen håper at deltakerne vil gjøre sitt beste slik at han får en kniv

 

Det begynner å oppstå konflikter allerede mellom Embla og Smith, de er uenige om hvordan de skal melke kua

Smith: Nei du må ikke knipe så hardt Embla!

Embla: Ikke fortell meg hvordan jeg skal melke!


Fortsettelse følger…

@TheHairyToothfairy får flere stemmer enn meg?? Men jeg er jo sjarmerende OG real😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...