Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Noen som så direktesendingen hun hadde på Instagram i dag tidlig som kan fortelle hva den handlet om? Hun har alltid så tidlige sendinger så jeg får som regel bare med meg slutten 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sinnsykt. Så glad for å landet trygt i Spania... Håper de koser seg i karantene når de kommer hjem igjen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bjelleklangg skrev:

Helt sinnsykt. Så glad for å landet trygt i Spania... Håper de koser seg i karantene når de kommer hjem igjen

Tror hun er på jobbreise

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mariaisaa skrev:

Tror hun er på jobbreise

Uansett om det er jobbreise. Det er så sinnsykt mye smitte i Spania at det er ikke det landet man reiser til uansett.. Fhi fraråder alle reiser til de landene uansett. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes IG kontoen og bloggen er veldig fin -mange flotte bilder og jeg har lært masse av henne som nyfrelst plantenerd. Hun kan MYE, og deler tips og erfaringer. Synes definitivt hun er verdt å følge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dyktig men hun sier ting og gjør noe annet. Hun var veldig streng på corona men så gjør hun dette.

 

itillegg så snakker henne om å elsker kroppen sin og sånn den er men så drikker hun ting for å passe på endringer i kroppen hennes. Dette er jo ikke noe bedre. 
 

hun sier : kan ikke kropp bare være kropp men da må man godta men kroppen sin. Inkludert fjeset sitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Lurer oppriktig: bryter ikke dette alkoholloven? https://www.instagram.com/p/CO2tf5spFaP/?utm_medium=copy_link 

 

Sitat fra helsedirektoratet ( https://www.helsedirektoratet.no/tema/alkohol/forbud-mot-alkoholreklame#deterforbudtaalaalkoholholdigdrikkinngaaireklameforandrevarerogtjenester)

"Det er forbudt å la alkoholholdig drikk inngå i reklame for andre varer og tjenester

Selv om en reklame primært gjelder andre varer enn alkoholholdig drikk, er den ulovlig dersom alkoholholdig drikk eller varer med samme merke eller kjennetegn som alkoholholdig drikk inngår i reklamen"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har hun lagt ut på story at de er på en farm i Romania hvor de kan kurere kreft med økologisk mat. Dette er farlig info å spre, og støtte. Hun sier hun støtter moderne medisin, men at man kan vente lenge med å gå til medisinsk behandling hvis man spiser riktig...

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Syns det er ekstremt dårlig av hun å lansere «monsterasmykket» som sin egen ide, for det første har vel sånne smykker eksistert lenge, for det andre er det ikke lenge siden hun brukte et håndlagd(!!) monsterasmykke hun fikk tilsendt av en norsk gullsmed som driver et eget smykkeverksted med søsteren sin. På spørsmål om hvor Belinda fikk smykket svarte hun bare «heldigvis lanserer jeg egen kolleksjon snart». Synes hun kunne kreditert Vera Simonsen for smykket hun brukte på storyen hvertfall da... 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
smartie skrev (På 29.12.2021 den 16.37):

Syns det er ekstremt dårlig av hun å lansere «monsterasmykket» som sin egen ide, for det første har vel sånne smykker eksistert lenge, for det andre er det ikke lenge siden hun brukte et håndlagd(!!) monsterasmykke hun fikk tilsendt av en norsk gullsmed som driver et eget smykkeverksted med søsteren sin. På spørsmål om hvor Belinda fikk smykket svarte hun bare «heldigvis lanserer jeg egen kolleksjon snart». Synes hun kunne kreditert Vera Simonsen for smykket hun brukte på storyen hvertfall da... 

Nå har Vera skrevet om dette. Les alt, også kommentarfeltet! Belunda selv har også kommentert der.

https://www.instagram.com/vera_simonsen/p/CYceHnPqyQf/?utm_medium=copy_link

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Belinda, men dette 🤷‍♀️ og til og med tagge goldstory i det innlegget, den er drøy...... 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smålig av Belinda... Men da vet jeg hvor jeg IKKE skal kjøpe sånn type smykke. Slept å behandle Vera sånn - utrolig dårlig gjort. At hun har reklamert i story -som forsvinner -kan jo ingen bevise. Men hun har tydelig unngått å feks svare direkte i kommentarfeltet ang smykket osv. "glemt" hvor hun har det fra vitner om dumhet eller useriøs influencer. Får man en gave får man gjøre som avtalt. Og at hun vil snike seg unne spons for å slippe skatt sier jo bare alt...

#unfollow

  • Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tonjemor74 skrev (21 minutter siden):

Så smålig av Belinda... Men da vet jeg hvor jeg IKKE skal kjøpe sånn type smykke. Slept å behandle Vera sånn - utrolig dårlig gjort. At hun har reklamert i story -som forsvinner -kan jo ingen bevise. Men hun har tydelig unngått å feks svare direkte i kommentarfeltet ang smykket osv. "glemt" hvor hun har det fra vitner om dumhet eller useriøs influencer. Får man en gave får man gjøre som avtalt. Og at hun vil snike seg unne spons for å slippe skatt sier jo bare alt...

#unfollow

Enig!! Får så vond smak i munnen av dette her... og attpåtil krone seg selv som «Norges første og største planteinfluenser» i bio på instagram, kom an?? Hvor er ydmykheten? Hjelpes!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smartie skrev (9 minutter siden):

Enig!! Får så vond smak i munnen av dette her... og attpåtil krone seg selv som «Norges første og største planteinfluenser» i bio på instagram, kom an?? Hvor er ydmykheten? Hjelpes!

Veldig usympatisk gjort! Tid for å avfølge den selvutnevnte Dronninga😒

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda har ikke siden dag èn når hun begynte med some, klart å merke noe som helst riktig. Hun jobbet jo i et av de første some-managementene her i landet og skulle jo tro hun fikk med seg når forbrukertilsynet første gang opplyste om at ting på some skulle merkes. Men neida, hun hoppet glatt over både «annonse» og «sponset». Regler gjelder visst ikke for henne.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Veldig usympatisk gjort! Tid for å avfølge den selvutnevnte Dronninga😒

Absolutt! Skjønner at hun har sitt på det rene juridisk, men det er så utrolig smålig gjort å skvise ut små bedrifter og selvstendig næringsdrivende på den måten. Har hun glemt hvordan hun har kommet seg dit hun er selv kanskje? 
 

Har sett postene hennes med en viss bismak en stund, noe har liksom skurret bak fasaden der. Dette er definitivt dråpen som gjør at det blir lett å avfølge!

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...