Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Flowerina skrev (2 timer siden):

Altså, WHAT??? Nå skjønner jeg nada! Har ikke vært innom snap på en noen dager, men da jeg kikka innom i går så holder de helt plutselig på å flytte!? Jeg har lest innleggene over, jeg bare lurer på, har hun ikke annonsert at de skal flytte??? Skjedde det bare HELT plutselig?? 

Skjedde helt plutselig for oss og ikke minst for henne selv, tydeligvis...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flowerina skrev (3 timer siden):

Altså, WHAT??? Nå skjønner jeg nada! Har ikke vært innom snap på en noen dager, men da jeg kikka innom i går så holder de helt plutselig på å flytte!? Jeg har lest innleggene over, jeg bare lurer på, har hun ikke annonsert at de skal flytte??? Skjedde det bare HELT plutselig?? 

Ut i fra det hun har delt i det siste så oppfatter jeg det som at det har skjedd helt plutselig ja. Men om det er realiteten eller et forsøk på å sanke sympati vet jeg ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Ut i fra det hun har delt i det siste så oppfatter jeg det som at det har skjedd helt plutselig ja. Men om det er realiteten eller et forsøk på å sanke sympati vet jeg ikke.

Det der er ikke for å sanke noe sympati. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo ikke blitt helt knust over det gamle huset hvis det var energien som var dårlig. Knust blir man over dårlige nyheter som kommer brått på. Så får man da tolke selv hva som har skjedd, men dårlig energi er det i alle fall ikke 😅

Forøvrig forstår jeg ikke heller helt hvordan de har råd til leie av huset de bor i nå heller hvis det andre ble for dyrt. Leieprisene i Spania er dyre når vi snakker om standarden de bor i nå. Vi snakker minst 40-50k/mnd 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er verre enn noen såpeopera jeg har sett. Jeg lurer på hvor langt hun drar det før hun krasjlander. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What goes around, comes around...  🤷‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlitenDue skrev (35 minutter siden):

Dette er verre enn noen såpeopera jeg har sett. Jeg lurer på hvor langt hun drar det før hun krasjlander. 

Ser ut som hu har gjort det allerede. 🤯Aldri sett henne uten sminke før. 

Nå leier de med en skitten sofa som må renses, lager sengegavl selv av små plater de limer på veggen, og hun snakker om bokhylle til 60 000kr som hu ble nekta og mannen lager bokhylle selv i stedet?

Så -  hva jobber han med? Han er alltid hjemme? 😎

Endret av Motelvibes
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Belinda på Snap fordi jeg er nysgjerrig og hun har jo ikke reklame så hun tjener jo ingen penger på at jeg ser snappene hennes. Men jeg også har fått med meg at det er veldig dyrt å leie hus i Spania. Men tjener hun såpass godt på disse manifisterings kursene/foredragene hun har eller jobber hun med noe annet ved siden av? Eneste reklamene jeg har fått med meg er happy flops også disse vaskelappene. Hva jobber mannen med? Lønningene i Spania kan vel ikke sammenlignes med lønningene i Norge?

Jeg har ikke fulgt henne så lenge så har ikke fått med meg så mye, men skjønner at det er mye bløff, løgner og tull. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skinner veldig gjennom at hun har det røft nå. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ganske dritt å være såpass offentlig person når det går dårlig, tøft gjort å dele dette. Åpner hun litt mer opp om at manifestering kan ende opp som et luftslott som luften til slutt går ut av, kan det gi henne mer troverdighet tenker jeg. 

Endret av Lineaaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Motelvibes said:

Ser ut som hu har gjort det allerede. 🤯Aldri sett henne uten sminke før. 

Nå leier de med en skitten sofa som må renses, lager sengegavl selv av små plater de limer på veggen, og hun snakker om bokhylle til 60 000kr som hu ble nekta og mannen lager bokhylle selv i stedet?

Så -  hva jobber han med? Han er alltid hjemme? 😎

De har denne bedriften sammen. 

https://www.pikantmedia.no

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mer synd på de mindre begavede sjelene som har kjøpt disse kursene. Er jo ren svindel, ja ja.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nytt workshop i kveld med godeste BH. Hadde jeg vært henne hadde jeg tenkt meg en gang til om. De har brukt samme advokat for å finansiere "Spania-livet" med å starte selskaper i hytt og gevær. 

Enig med de av dere som sier at det er mannen til Belinda, som fremstår mest pengedrevet av de to. Shady, som fy. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den lagrede storyen hennes på snap om flyttinga nå… Det smilet var ikke mye ekte. Her har det skjedd mye bak i kulissene som for all del må skjules fra følgerne. Glatte og glosse over!

De som velger å investere i den såkalte eco villagen deres bør nok ha vanntette kontrakter eller penger de tåler å tape. 

Og på hvilken måte er dette en økologisk landsby de skal bygge? Nedbygging av natur til luksusboliger med store, vannkrevende basseng er det det virker som. Men så lenge de planter noen sitrontrær her og der så er det vel greit? 🙄

• Liker 15
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodrine skrev (2 minutter siden):

Så den lagrede storyen hennes på snap om flyttinga nå… Det smilet var ikke mye ekte. Her har det skjedd mye bak i kulissene som for all del må skjules fra følgerne. Glatte og glosse over!

De som velger å investere i den såkalte eco villagen deres bør nok ha vanntette kontrakter eller penger de tåler å tape. 

Og på hvilken måte er dette en økologisk landsby de skal bygge? Nedbygging av natur til luksusboliger med store, vannkrevende basseng er det det virker som. Men så lenge de planter noen sitrontrær her og der så er det vel greit? 🙄

Eller slipper løs noen frittgående høner og esler som kan beite mellom luksusboligene🫢

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (49 minutter siden):

Ja, Nytt workshop i kveld med godeste BH. Hadde jeg vært henne hadde jeg tenkt meg en gang til om. De har brukt samme advokat for å finansiere "Spania-livet" med å starte selskaper i hytt og gevær. 

Enig med de av dere som sier at det er mannen til Belinda, som fremstår mest pengedrevet av de to. Shady, som fy. 

Hvem er BH?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snodrine skrev (10 minutter siden):

På en av snappene der hun gikk gråtende rundt og sa farvel til drømmehuset, sa hun noe sånt som «og vi skulle jo bygge eco village.» Fikk inntrykk av at nå er også den planen skrinlagt. 

Og en liten kuriositet jeg la merke til, enda en liten filleløgn/forsnakkelse: Da hun viste frem nyhuset og sa «så har vi bestilt blablabla, og blablabla og så har vi bestilt rens av denne sofaen…» - hvorpå hun i en senere snap spør om tips til «hvordan rense denne sofaen!? Hjelp? Gjør man det selv? Tips?» eller noe sånt.

Føler hun lyver om alle små og store ting og ikke har oversikt over noe lengre.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lineaaa said:

Må være ganske dritt å være såpass offentlig person når det går dårlig, tøft gjort å dele dette. Åpner hun litt mer opp om at manifestering kan ende opp som et luftslott som luften til slutt går ut av, kan det gi henne mer troverdighet tenker jeg. 

Det hadde absolutt gitt  er troverdighet. Isteden skal hun holde manifesterings-workshop I KVELD

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsikke90 skrev (1 minutt siden):

Det hadde absolutt gitt  er troverdighet. Isteden skal hun holde manifesterings-workshop I KVELD

Litt sympatipenger er godt :gråter:

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...